شیرهای پروپرشنال : شیر پروپرشنال هیدرولیکی از خانواده شیر هیدرولیک می باشد.کار اصلی این نو شیرهای هیدرولیک کنترل کردن شرایط سیستم هیدرولیکی است.و به راحتی می تواند دبی و یا روغن هیدرولیک را بررسی و کنترل نماید. این نوع شیر های هیدرولیکی در یک سیستم هیدرولیکی میزان فشار روغن و یا میزان دبی را هدایت و کنترل می کنند. بدین ترتیب لازم است در این پمپ ها دو دریچه دریچه ورودی در هم ادغام شده ، به طوری که بر روی بدنه پمپ عملا یک دریچه ورودی و یک دریچه خروجی مشاهده می گردد. به هنگام گردش روتور ، فضای بین پره ها و بدنه پمپ در قسمت ورودی انبساط یافته و مکش ایجاد شده در این قسمت و فشار اتمسفر داخل مخزن سیال هیدرولیک ، سبب می شود و سیال به داخل پمپ رانده شود. طرح پمپ هیدرولیک پره ای غیر بالانس به گونه ای است که می توان حجم جابه جایی آن ها را تنظیم کرد. پمپ هیدرولیک پره ای از دو قسمت اصلی بدنه و روتور تشکیل شده است. این سیال سپس در فضای خالی بین دندانه های چرخدنده ها و بدنه پمپ ، به طرف دریچه خروجی هدایت می گردد.

سیال در فضای خالی بین پره ها و بدنه جابه جا شده و به طرف دریچه خروجی پمپ هدایت می گردد. در پمپ هیدرولیک پیستونی رادیال ، پیستون ها به صورت شعاعی نسبت به شفت اصلی پمپ قرار گرفته اند. پره ها در شیارهای روتور جای گرفته اند و در این شیارها به صورت شعاعی می لغزند. با گردش چرخدنده ها ، در قسمت ورودی پمپ ، دندانه های دو چرندنده از هم باز می شوند. برای تعویض لنت چرخ های جلو ابتدا چرخ و بعد پیچ بالایی نگهدارنده لنت ها را باز کردم. باز شدن دندانه ها یک مکش و انبساط حجمی در این قسمت به وجود آورده و سبب می شود که سیال دراثر فشار هوای مخزن سیال به درون پمپ رانده شود. در عین حال لازم است سایر نکات ایمنی مانند محوطه باز برای به پرواز دراوردن کوادکوپتر و همچنین شرایط جوی مناسب را فراموش نکنید. همانطور که مشاهده می کنید با افزایش تراتل تمامی موتورها با سرعت بالاتر شروع به چرخش می کند و با کاهش جوی استیک سمت چپ یعنی تراتل سرعت آنها کمتر شده تا ارتفاع کوادکوپتر کاهش یابد.

در مقاله آشنایی با کوادکوپتر به معرفی کوادکوپتر پرداختیم. بالا ماندن دور موتور در دور آرام ، یکسان نبودن پدال گاز با دریچه و پشت آمپر ، دیر پایین آمدن دور موتور و از دور آرام پایین تر نیامدن آن ، نوسان در دورهای بالا به خاطر کثیفی و آب خوردگی از جمله دلایل خرابی این سنسور است . وقتی که سنسور دریچه گاز آبخورده شود یا کثیف باشد، در دورهای بالا دچار نوسان میشود. وقتی که گاز میدهید و ماشین خاموش شود. وقتی در دور آرام دور موتور بالا باشد، ماشن با تاخیر گاز خواهد خورد. موتور زود کات آف میکند (وقتی سوپاپ ورودی موتور بسته باشد و برای چند لحظه ورود هوا یا سوخت به داخل پیستون قطع باشد). در بعضی طرح ها از یک ورودی و یک خروجی و هر کدام ، از یک سوپاپ برای مکش و تخلیه استفاده می شود. با گردش چرخدنده ها ، به دلیل دور شدن دندانه ها از یکدیگر ، مکش ( به دلیل انبساط حجم ) ایجاد شده و سیال به واسطه فشار هوا به درون پمپ رانده می شود.

دور موتور ماشین بین 2500 تا 3000 گرفتگی پیدا میکند. با اندازه گیری میزان مقاومت الکتریکی بین میله ی مسی و نقاط مربوط به زاویه 0 تا 90 درجه، محل قرارگیری میله ی مسی مشخص میشود. در این پمپ زاویه قرار گیری بارل نسبت به محور شفت ثابت است. این پمپ ها ی پره ای تحمل فشارها و سرعت های بیشتری نسبت به پمپ ها ی پره ای غیر بالانس دارند ، زیرا سایش یاتاقان شفت اصلی ، پمپ در حد طبیعی است. 60000 کیلومتر از زمان تعویض شمع ها می گذشت. سیستم خنک کننده روغن این خودرو هم STD و سوپاپ های آن دو فنره Super Tech است کیت توربویی که برای ین خودرو در نظر گرفته شده است از برند معروف Forced Performance می باشد منیفولد دود این خودرو پولیش شده و قطر هر دهانه 65 میلی متر می باشد. سیستم و تکنولوژی بکار رفته در این شیر های هیدرولیکی بسیار بالا است که باعث شده قیمت این نوع شیر های هیدرولیکی بالا رود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با تراتل پژو 405 وب سایت خود باشید.