قایق بادی - مرده یا زنده؟

اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر به دنبال سرعت زیاد هستید یا میخواهید اسکی روی آب را تجربه کنید و یا از آن دسته افرادی هستید که همیشه سعی دارند هیجان داشته باشند این قایق بادی بهترین انتخاب برای شما می باشد. اگر به دنبال محبوب ترین و مهیج ترین تفریح در جزیره کیش هستید می توانید فلای بورد کیش را امتحان کنید. به دلیل ضخامت کافی به راحتی سوراخ نمی شوند و می توان با خیال آسوده تری از این دسته قایق های بادی در آب های عمیق استفاده نمود. برند های بزرگی همچون شرکت اینتکس ، بست وی و اینتایم اقدام به تولید قایق بادی کرده که از میان آنها شرکت اینتکس معروف ترین و بهترین برند محسوب می شود. بستگی دارد. قایق بادی اینتکس نسبت به سایر قایق بادی ها دارای قیمت مناسب تر و ارزان تری می باشد. استفاده از لایه های PVC ضخیم در فضای بیرونی بدنه و همچنین داشتن آلومینیومی موجب افزایش استحکام بدنه خواهد شد تا علاوه بر کیفیت روی قیمت قایق نیز تاثیر گذار باشد. This content was done by GSA Content  Gener᠎at or Dem᠎oversion.

هنگام تست این قایق در آبهای دریایی خزر برخورد های زیادی با قایق های چوبی و فایبرگلاس داشتیم ولی خوشبختانه بدلیل ضخیم بودن مشکلی پیش نیامد. جنس این قایق بادی بسیار ضخیم و محکم است و در شرایط عادی امکان سوراخ شدن تقریبا صفر است مگر به صورت عمدی . برخی از مدلهای قایق بادی دارای کف ثابت از جنس فایبرگلاس هستند که موجب شده تا مقاومت قایق بادی دوچندان شود، اینگونه قایقها میتوانند در سرعت بالا و در برخورد با موج ها مقاومت خوبی داشته باشند و محافظ بسیار خوبی در برابر صخرهها باشند، بسیار اتفاق افتاده است که قایق ها در کنار سواحل سنگی با صخره ها برخورد داشته و آسیب دیدهاند، اما این نوع قایقها که دارای کف فایبرگلاسی هستند در برخورد با صخره مانع ازآسیب رسیدن به بدنه بادی میشوند. به طور کلی برای درک بیش تر کارایی این قایق بادی نسبت به قایق های دیگر به شرح مختصری از این محصول پرداخته ایم که با هم آن ها را بررسی خواهیم کرد. قایق های بادی در مدل های حرفه ای و تفریحی خانوادگی و ماهیگیری تقسیم بندی میشوند . این پمپ باد توسط فشار پا کار میکند و عمل تخلیه باد را نیز که امر مهمی در جمع کردن قایق به حساب می آید را انجام می دهد.

اگرچه این بنا هنوز در اختیار خاندان سلطنتی هلند است، اما پادشاه در آن سکونت ندارد و تنها در مواقعی خاص و مراسمهای تشریفاتی از آن استفاده میکند. ماهیهای کوچکتری نیز در این نزدیکی وجود دارد، اما ماهیای که به آن نیاز دارید، بزرگترین ماهی است، وقتی روی قایق و رو به قایقخانه است، معمولاً کمی به سمت چپ در مقابل قایقخانه شنا میکند. هلند کشور زیبایی است، اما این زیبایی تنها به روی زمین محدود نمیشود و قرار نیست تمام جاهای دیدنی هلند روی زمین باشند. پس دور از انتظار نیست که این آسیابهای بادی از مهمترین جاهای دیدنی هلند نیز به شمار بروند. البته جایگاه نصب لنسر یا چوپ ماهیگیری را تعداد کمتری از قایق های بادی دارند اما شما میتوانید از جایگاه قرار گرفته شده بر روی آن به برای نصب سایبان قایق بادی نیز استفاده نمایید. علاوه بر این امکانات دارای نشانگر درجه باد نیز هست تا مشکلی برای قایق پیش نیاید.

از آنجایی که قیمت پایینی دارند، برای ساخت آنها از مواد درجه یک استفاده نشده است. قایق بادی ارزان قیمت در سایت رسمی نمایندگی BOATSINTEX در ایران هیجان قایق سواری در این میان بیشتر از بقیه به نظر می رسد. اصلا 5 نفر سرنشین داخل این قایق جا می شود؟ در صورتی که به هر دلیلی قایق بادی سوراخ شد توسط کیت تعمیرات همراه قایق می توانید براحتی قایق بادی را تعمیر کنید. این قایق بادی به سوپاپ یکطرفه خروج آب مجهز است ، در صورتی که داخل قایق با آب پر شود این سوپاپ را باز میکنید تا آب داخل قایق تخلیه شود. جاهای دیدنی هلند شامل آسیابهای بادی زیبا، مزارع سرسبز، دهکدههای روستایی و شهرهای پر جنب و جوش می شوند که غنی از هنر، فرهنگ و تاریخ هستند. با سوراخ یا پاره شدن یک قسمت احتمال غرق شدن بسیار ضعیف است مگر کل قسمت ها از بین برود ولی در صورتی که قایق سالم باشد و داخل قایق به هر دلیلی با آب پر شود حتی با 5 نفر سرنشین امکان غرق شدن وجود ندارد و قایق همچنان شناور خواهد ماند. کف مورد استفاده در این قایق بادی از چهار قسمت تشکیل شده است : سه قسمت اصلی که نفرات روی آن تردد میکنند از جنس آلومینیوم و قسمت جلویی که برای گذاشتن توشه سفر است از جنس فایبرگلاس می باشد.این قسمت ها بصورت کشویی به هم متصل می شوند و توسط دو عدد گیره آلومینیومی بسیار محکم از دو طرف جانبی به هم قفل می شوند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن