'2020 به ارمغان آورده است خانه این واقعیت است که شده است وجود دارد هرگز یک خطرناک تر زمان به عنوان یک روزنامه نگار.'

"شده اند وجود دارد تعدادی از در مورد تحولات در ماه های اخیر است." در یک DW مصاحبه کورتنی Radsch از کمیته حمایت

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

"شده اند وجود دارد تعدادی از در مورد تحولات در ماه های اخیر است." در یک DW مصاحبه کورتنی Radsch از کمیته حمایت از روزنامه نگاران صحبت در مورد آزادی مطبوعات نقض در سراسر جهان است.

در سال 2020 ما شاهد انواع حملات به روزنامه نگاران; از گزارش covid19 گیر این Anglophone روزنامه نگاران در کامرون به زندگی ماده تظاهرات در آمریکا - آیا شما یک روند رو به پایین در مورد آزادی مطبوعات در مقیاس جهانی ؟

در بسیاری از راه های 2020 واقعا به خانه آورد این واقعیت است که شده است وجود دارد هرگز یک خطرناک تر زمان به عنوان یک روزنامه نگار. در سطح جهانی دیده ایم این با توجه به تعداد روزنامه نگاران مورد آزار و حمله و یا حتی کشته و یا زندانی برای کار خود را به عنوان به خوبی به عنوان با متناوب سطح مصونیت از مجازات در قتل روزنامه نگاران در سراسر جهان است. Coronavirus همه گیر بیش از حد تقویت خطرات مواجه با خبرنگاران در همه جا - برای کسانی که در زمینه افزایش خطر از قرار گرفتن در معرض و عدم دنده محافظ مناسب برای کسانی که در زندان یک پتانسیل حکم اعدام بدون توانایی برای منزوی کردن. همراه با اعتراضات, انتخابات, سیاسی و بی ثباتی در سراسر جهان ساخته شده و در هر ماموریت یک خطرناک تر انتساب.

در میان بیشتر مورد تهدید برای آزادی مطبوعات هر چند هستند کسانی مطرح شده توسط رهبران که در حال تصرف این لحظه به عنوان یک فرصت برای سرکوب جریان اطلاعات است. از چین به هندوراس مجارستان به تایلند, رهبران, شد, معرفی سخت گیرانه قوانین استخدام جدید نظارت technologies, مسدود کردن اینترنت و یا در برخی موارد حتی توقف توزیع روزنامه ها. اینها تنها برخی از راه هایی که ما دیده ایم دولت پاسخ در زمانی که نیازهای عمومی مستقل اطلاعات بیشتر از همیشه.

DW Video-Screenshot | Stefan Simons in Minneapolis

DW روزنامه نگار و دوربین خود اپراتور شده اند شلیک با گلوله های لاستیکی در مینیاپولیس در طول BLM تظاهرات.

به عنوان توجه معطوف به سرعت از یک رویداد مهم دیگر در این سال: وجود مناطق که در آن آزادی مطبوعات شد majorly به تحت تاثیر قرار, اما نادیده گرفته شده است ؟

شده اند وجود دارد تعدادی از در مورد تحولات در ماه های اخیر. این شامل مشخصات بالا حقوقی تهدیدات مانند محکومیت اخیر در فیلیپین روزنامه نگار و Rapppler ویرایشگر ماریا Ressa به دولت تصویب جدید فن آوری نظارت به ظاهر برای مبارزه با COVID-19 به مداوم (و طولانی ترین-تا کنون) قطع اینترنت در ایالت راخین در میانمار.

به خصوص یکی از موذی تهدید به مطبوعات شده است که در زیر مورد بحث اقتصادی است که تهدید به مستقل روزنامه نگاران در سراسر این بیماری همه گیر. مترجمان آزاد را تشکیل می دهند بخش قابل توجهی از رسانه های اکوسیستم. برای این روزنامه نگاران توانایی برای زنده ماندن - اجازه دهید به تنهایی رشد در این صنعت در حال حاضر بسیار در معرض خطر است.

Maria Ressa philippinische Journalistin

ماریا Ressa چهره احتمالا 100 سال در زندان پس از مانیل دادگاه به اعدام محکوم شده خود را به صورت اینترنتی افترا.

آیا شما فکر می کنم اطلاعات ارزشمند است که منتشر شده به دلیل سرکوب روزنامه نگاران?

این غیر ممکن است بدانید که این مقیاس از آنچه از دست داده است که مطبوعات خفه. اما بدون شک وجود دارد که مردم از دست می دهد. هر روز یک روزنامه نگار صرف پشت میله های زندان است که در آن آنها نه گزارش در جوامع خود و منافع عمومی رنج می برد. سانسور و یا دروغ در لحظات بحرانی عمومی تصمیم گیری (مانند می گویند یک بیماری همه گیر) می تواند کشنده باشد. و زمانی که دولت به نوبه خود چشم به تهدیدات و حملات در مطبوعات آن را ایجاد یک قوی کوکتل از ارعاب و ترس منجر به خودسانسوری; داستان نه دنبال شده و در برخی موارد کل مشاغل رها شده است. تلاش های دولت ها در کشورهایی مانند ایران و یا هند به سانسور pandemic, گزارش تا به حال عواقب مخربی برای سلامت و امنیت.

اما به عنوان دلسرد به این سرکوب را می توان روزنامه نگاران ثابت کرده اند بارها و بارها تعهد خود را به گرفتن حقیقت است. آنها در ادامه گزارش خود پس از فرار دلخراش شرایط آنها برای پیدا کردن راه های جدید و خلاق برای دریافت اطلاعات. وجود تشویق شده اند نمونه هایی از روزنامه نگاران باندهای با هم به انجام گزارش از قتل همکاران.

چگونه می توانید روزنامه نگاران شبکه پشتیبانی بهتر خبرنگاران برای اطمینان از ایمنی خود را در حالی که انجام وظایف خود را ؟

وجود دارد تعدادی از مراحل است که خبرنگار شبکه ها و رسانه های خبری می توانید پشتیبانی از ایمنی کارکنان خود را در درجه اول با شناخت است که در حالی که برخی از خطرات مانند COVID-19 یا گاز اشک آور جهانی مضر نیست هر روزنامه نگار مشخصات خطر و یا نیاز هستند.

Hongkong | Protest | Journalist Fang Bin

شهروند روزنامه نگار نیش بن ناپدید شد پس از گزارش در COVID19 شیوع همه گیر در ووهان. از آنجا که وجود دارد هیچ اطلاعات منتشر شده در مورد وضعیت خود را.

تکالیف باید با ارزیابی ریسک و وضوح طرح ایمنی و پروتکل های بهداشت. سردبیران و ناشران و شبکه های ارائه پشتیبانی باید به ارائه تا به تاریخ منابع ایمنی به کارکنان و مترجمان آزاد به طور یکسان. روزنامه نگاران باید با توجه به دسترسی به آموزش مناسب و تجهیزات حفاظت شخصی که در آن مورد نیاز است.

CPJ شرایط اضطراری به طور منظم منتشر امنیت اطلاعات و حفظ "یک متخصص بپرسید" پورتال به اطمینان حاصل شود که هر روزنامه نگار می تواند دسترسی به اطلاعات و سوال در مورد آماده سازی. برای تکالیف با اعتماد به نفس.

در نهایت این روش برای اطمینان از روزنامه نگاران می توانند با خیال راحت کار را باید جامع - معنی نه تنها با تمرکز بر خطر فیزیکی اما همچنین بر امنیت دیجیتال و روانی ایمنی. خستگی روانی و تلفات این گزارش می تواند بسیار زیاد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن