کارکنان در “Vedomosti” در حال هجوم مقاله جدید editor-in-chief, که آنها می گویند تضعیف انتشار روزنامه نگاری استقلال. در حال حاضر جنگ تهدید خروجی رسانه ها را به عنوان کمک مالی هست.

تنش گزارش آغاز شده و بلافاصله پس از اولین جلسه هیات جدید editor-in-chief of Vedomosti. پس از آندره Shmarov در آغاز کار در پایان ماه مارس روزنامه نگاران در این مقاله می گویند او ممنوع و آنها را از نوشتن در مورد ولادیمیر پوتین مورد بحث اصلاحات در قانون اساسی که می تواند نگه دارید رئیس جمهور روسیه در قدرت بسیار فراتر از مدت زمان محدود. ظاهرا او همچنین گفت که آنها را نه به استناد نظرسنجی مستقل ناظر انتخابات Levada, مرکز یک اتهام Shmarov را رد کرده است. سردبیر نیز حذف یک ستون در مورد روسیه غول نفتی روس نفت و تغییر عنوان ستون دیگر.

Vedomosti رسانه های ویرایشگر Ksenya Boletskaya می گوید DW که بسیاری از مراحل را ناشی از “خشونت واکنش عاطفی” در این تیم که ارزش آن سرمقاله استقلال بالاتر از همه. Vedomosti کارکنان آغاز شد آشکارا هجوم Shmarov. در سرمقاله کارکنان نوشت که سرمقاله خود را تغییر “در حال آسیب رساندن به اعتماد به نشریه” متهم Shmarov از سانسور. بدون روزنامه نگاری اصول شهرت خود را بر اساس آنها نوشت Vedomosti تبدیل خواهد شد “و در عین حال یکی دیگر وابسته و کنترل رسانه های خروجی” افزود: “به اندازه کافی وجود دارد از کسانی که در حال حاضر در روسیه است.”

بیشتر بخوانید: تهدید به مرگ روزنامه نگار روسی

Boletskaya می گوید که بسیاری از این مقاله خوانندگان را تحت نظر مقالات است که آنها برنامه ریزی برای خروج از Vedomosti چرا که آنها دیگر مطمئن شوید که از آن “استقلال و شفافیت است.” Shmarov خود گفت: فایننشال تایمز (FT) استفاده می شود که به همکاری خود با این مقاله همراه با وال استریت ژورنالکه او “در جنگ” با کارکنان و امیدوار است او می تواند به بهبود رابطه اش با تیم خود را.

Shmarov قرار بود در راس این مقاله پس از آن ناشر یک معامله به فروش آن به صاحبان جدید. اما FT به استناد منابع گفت: رسوایی منجر شده است یکی از خریداران به خروج از معامله است که می تواند ترک کاغذ در سقوط آزاد. تا کنون مستند نیز با تاخیر مدارک مورد نیاز برای تکمیل معامله.

در حال حاضر این مقاله است که در نوعی برزخ است. نه تنها آن است که دیگر روشن است که صاحب آن اما Vedomosti به تازگی از مطالعه حذف از دولت لیست شرکت های ضروری است که دریافت پشتیبانی در طول بحران ناشی از کروناویروس جدید.

ادامه مطلب: Coronavirus آخرین: روسیه گزارش رکورد از 10 ، 000 مورد جدید

معاون وزیر ارتباطات Aleksey Volin گفته است که تصمیم به حذف کاغذ از لیست بخشی برای انجام با درگیری های جاری در این مقاله است. او در مقایسه با تیم تحریریه با یک اتوبوس بدون راننده که در آن چندین نفر در حال مبارزه برای چرخ. “است که نماد ضروری کسب و کار در همه.”

با توجه به کارشناس رسانه و ناشر ایوان Zassoursky اگر Vedomosti به نزدیک رسانه های روسی خواهد بود از دست دادن یک نشریه است که “نادر standout در بازار رسانه ای” یک روزنامه با “خود صدای خود را در, سرمقاله, سیاست است که به شدت پایبند به.”

خزنده سانسور

او فکر می کند که با صدای بلند بحث در مورد سرمقاله خط و بودجه از کاغذ آن “می تواند از دست دادن هاله آن به عنوان اصلی روزنامه کسب و کار.” Zassoursky می گوید DW که دریافت کمک های مالی دولت می تواند کمک به صرفه جویی در کاغذ, به خصوص به عنوان coronavirus را قطع کرده است به درآمد آن از کنفرانس ها و رویدادها — اما این امر نیز آسیب مستقل شهرت Vedomosti.

Vedomosti ویرایشگر Boletskaya نیز اصرار دارد که این مقاله توسط یک “نهاد” یکی از بازیکنان بزرگ که دسترسی به مهم مقامات دولتی اما نمی رقص به لحن خود را.

Vedomosti در سال 1999 تاسیس شد و از آن زمان باقی مانده است مستقل با وجود سانسور داشتن به آرامی افزایش یافته تحت ولادیمیر پوتین. تلویزیون در روسیه تقریبا به طور کامل تحت کنترل دولت و در سال های اخیر بسیاری از رسانه ها از جمله Vedomosti‘s رقبای اصلی مانند کسب و کار روزانه RBCدیده اند خود ویراستاران تر جایگزین طرفدار دولت آمار و ارقام. در سال گذشته یکی دیگر از روسیه کسب و کار مقالات کومرسانتدیدم آن کل سیاسی وزارت راه رفتن پس از یک جدید editor-in-chief اخراج دو روزنامه نگار برای گزارش در مورد پتانسیل تجدید سازمان در روسیه مجلس سنا.

کرملین کنترل کرد ؟

وقتی که می آید به فروش Vedomosti رسانه های متخصص Zassoursky استدلال می کند که صاحبان جدید باید با هدف اعمال نفوذ سیاسی نیز وجود دارد. با روزنامه مرگ او می گوید که او می تواند بدون هیچ دلیل که چرا مردم می خواهم به خرید یک کاغذ مانند Vedomosti.

با خشم در مورد مقاله جدید ویرایشگر آندره Shmarov هر دو صاحبان قبلی از کاغذ و خریداران جدید حاضر به پذیرش مسئولیت برای استخدام او است. در ضمن بحرانی پلت فرم آنلاین Meduza است با ذکر منابع, گفته های جدید ویرایشگر “نامزد ریاست جمهوری.”

کرملین سخنگوی دیمیتری Peskov است این رد و گفته است که سانسور غیر قابل قبول است. “ما علاقه مند هستند در روزنامه Vedomosti ادامه آن کار در آن زمان بسیار سطح حرفه ای است.”

ایلیا Graschenkov از مرکز برای توسعه منطقه ای, سیاست می گوید DW که “این جنگ بسیار ناراحت کننده برای کرملین است.” اما مستقل و تحلیلگر سیاسی مظنون ریشه های جنگ بیش از Vedomosti به احتمال زیاد بخشی از یک جنگ قدرت است که نمی آید به طور مستقیم از کرملین.

ادامه مطلب: دویچه وله جایزه آزادی بیان افتخارات روزنامه نگاران مورد آزار و اذیت coronavirus گزارش

در ضمن Vedomosti ویرایشگر Boletskaya می بیند در حال رشد فشار بر روی کاغذ به عنوان بخشی از روند گسترده تر. او می گوید که به عنوان بسیاری از دیگر لیبرال رسانه بسته شد و یا به ارمغان آورد به خط Vedomosti “ایستاده بود بیش از حد.” “ما تقریبا شبیه ما مخالف,” او توضیح می دهد در حالی که تاکید بر این که نظرات او نمی نشان دهنده آن از کل تیم است.

Boletskaya می گوید: برخی از همکاران او در حال حاضر تصمیم به ترک این مقاله. به عنوان یک کارشناس رسانه در او نیست خوش بینانه در مورد آینده Vedomosti آن را به عنوان چهره اقتصادی و فشارهای سیاسی است. اما او یکی از بسیاری از در این مقاله که در حال آمادگی برای ادامه جنگ. “ما ارزش این روزنامه بسیار — و حتی نه برای خودمان بلکه برای خوانندگان ما. بنابراین ما می خواهم به انجام همه چیز را به اطمینان حاصل شود آن را نگه می دارد گزارش.”

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de