چگونه به… تبلیغ

جرمی هاین مدیر عامل شرکت MullenLowe گروه, انگلستان به نظر می رسد در برخی از داس و don’ts از تبلیغات در طول coronavirus بحران و استدلال می کند که شفافیت کلیدی است.

به عنوان Covid-19 در ادامه به تاثیر جهانی برندها و بازاریابان نیاز به تنظیم رویکرد خود را به اطمینان حاصل شود آنها در هماهنگی با مخاطبان خود را.

این بار به چالش کشیدن را ترک کرده اند تبلیغ نامشخص در مورد نحوه اقدام و آنها را سوال که آیا آنها می تواند در یک کسب و کار به عنوان معمول راه. در برخی موارد coronavirus حتی باعث برندها به طور کامل قطع بازاریابی صرف آنها به عنوان تمرکز بر کاهش هزینه های کلی.

با بازاریابی اغلب به اشاره به عنوان اولین بودجه کاهش طول نگران بار اقتصادی سازمان های خلاق در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به اثبات ارزش خود را. آنها می توانند و باید انجام دهند این پله تا علامت و واجب تولید حل مشکل کار خلاق است که همواره نتایج.

قرار دادن تبلیغات صرف پشت, حق, خلاق, خواهد, قرار دادن هر نام تجاری در یک موقعیت قوی تری پس از بحران از مارک های که صرف نیست. در حالی که آن را ممکن است به نظر می رسد counterintuitive دوره های رکود اقتصادی می تواند غنی خاک برای تبلیغ برای افزایش سهم بازار اگر آنها در حال فکر کردن در دراز مدت. در واقع یک دویچه بانک گزارش که ارزیابی کسب و کار پس از رکود اقتصادی سال 2008 بر داشت کسانی که همچنان به سرمایه گذاری در بازاریابی موفق تر بودند در هوازدگی طوفان از کسانی که نمی.

سرمایه گذاری در بازاریابی و توسعه حق, خلاق, پیام در طول Covid-19 عصر است آسان تر از انجام گفت. محدودیت ها و اخبار به سرعت در حال تغییر چرخه بدان معنی است که تبلیغ نمی کردم زمان به اشفتگی فکری موقتی ایده و یا تجهیزات برای تولید سنتی high-end ارتباطات است. مارک اما می توانید نکات زیر را به منظور موفقیت تبلیغ و برقراری ارتباط پیام در طول همه گیر:

اعتصاب مثبت و شفاف تن

شفاف در مورد Covid-19 در کمپین های تبلیغاتی تولید نتایج. تحقیقات نشان داده است که اکثر مصرف کنندگان می خواهند برندها به صحبت در مورد محصولات در راه است که نشان می دهد آنها آگاه هستند از این بحران و تاثیر آن بر زندگی مردم است.

یک نام تجاری به طور کامل با اذعان به تاثیر Covid-19 در زندگی مردم به اثر بزرگ است گینس. برای این سال را روز سنت پاتریک الکل نام تجاری زد یک آگهی است که نشان داد مردم toasting در خانه. “نگران نباشید ما مارس دوباره” صدای خارج از قاب می گوید. “آنچه مهم است این است که با مردم شما در مورد مراقبت.” مبارزات انتخاباتی در زمان خوش بینانه تن است که طنین انداز با مصرف کنندگان و سوار آگاهی است. با توجه به Ace Metrix در این نقطه به دست آورده پاسخ مثبت برای likability, relatability و اطلاعات تحویل داده شده و با هفت در 10 مصرف کنندگان آبجو افزایش داشتن قصد خرید.

یک روز سنت پاتریک پیام از گینس | رکوردهای گینس آبجو

آیا این وضعیت بهره برداری

تن و پیام اساسی برای هر کمپین خلاق در طول بیماری همه گیر. با بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان اعتقاد داشتند که برندها باید بهره برداری از Covid-19 شیوع به ترویج نام تجاری خود را از آن روشن است که تبلیغات نیاز به قرار دادن مردم بیش از سود. مثلا BrewDog رو برخی از واکنش های خود را بیش از حد مارک دست sanitiser.

برندها نیاز به ارائه خلاق است که آرامش و اطمینان بخش – حتی گاهی اوقات سرگرم کننده – به مصرف کنندگان در طول این چالش تیم; فکر می کنم PG راهنمایی و مک کین. همچنین آنها نیاز به ارائه اطلاعات خاص در مورد آنچه که مارک های در حال انجام برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر. مصرف کنندگان در نظر علامت های تجاری استفاده می کنند به شرکای قابل اعتماد و نگاه به آنها برای پشتیبانی از اطلاعات و حتی الهام بخش در زمان نیاز است.

نترس دوباره خود را خلاق

این Covid-19 بحران است به طور مداوم در حال تحول را با تبلیغات به سرعت در حال تبدیل شدن منسوخ شده و یا شاید حتی حساس یک شبه. گوش و به طور مستمر به روز رسانی خود را خلاق و پیام رسانی برای دیدار با خواسته های بحران در حال انجام است بنابراین بسیار مهم برای موفقیت است. واقعیت این است که بسیار کوچک به تازگی تولید محتوا تولید می شود در لحظه تا سازمان نیز نیاز به خلاق با دارایی های موجود.

برندها باید زیرک در ساخت تغییرات لازم را به خلاق خود را و پیام رسانی. در ماه مارس فورد کشیده آن برنامه ریزی شده از تبلیغات و جایگزین آنها را با تبلیغات در مورد این خودروساز را Covid-19 خودرو پرداخت برنامه های امداد و خلاق که به یاد مشتریان چگونه این شرکت در پاسخ به حوادث گذشته.

در میان Covid-19 گیر شرکت در سراسر همه بخش ها شده اند به طور ناگهانی مواجه با ساخت تماس قضاوت در مورد اینکه آیا همچنان به سرمایه گذاری در تبلیغات. در حالی که بسیاری از را انتخاب کنید به بریده بریده بودجه و متوقف در دسترس نباشد علامت های تجاری است که تولید و کار خلاق است که حساس به ترس مردم, سوخت, نامزدی و یا ایجاد اعتماد و شفاف روابط مزایای درو خواهد کرد در دراز مدت و جستن به عقب از این بحران به سرعت بیشتر.

جرمی هاین, Chief Executive Officer, MullenLowe گروه انگلستان

این مقاله در اصل منتشر شد عکس

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>