خواب هوشمند: برای تقویت ایمنی با خواب بهتر

چگونه خواب تاثیر می گذارد و سیستم ایمنی بدن با راهنمایی از دکتر لی-Chiong

وقتی کسی می گوید آنها را احساس چگونه اغلب آنها بلافاصله گفت: “دریافت برخی از استراحت”? در نشانه ای از بیماری, یک غریزه است که اغلب برای تشویق بیشتر خواب. در عین حال زمانی که سالم نگه داشتن مداوم خواب روال این است که اغلب یک مبارزه برای بسیاری از مردم به ویژه هنگامی که زمان بسته, استرس در محل کار و یا مدیریت خانواده و تعهدات اجتماعی.

در حالی که بسیاری بر این باورند که رژیم غذایی و بهداشت کلید برای تقویت ایمنی بدن, بهداشت خواب نقش اساسی در این تابع به عنوان به خوبی. به گفته دکتر تئوفیلو لی-Chiong ارشد پزشکی رابط در Philips خواب و تنفسی مراقبت از “خواب و سیستم ایمنی بدن هستند bidirectionally مرتبط است و هر دو نقش مهمی در دفاع بدن در برابر بیماری است. بهینه عملکرد سیستم ایمنی بدن نیاز به خواب کافی و خواب ناکافی باعث اختلال در پاسخ ایمنی است.”

عملکرد سیستم ایمنی بدن در هنگام خواب

در طول خواب سیستم ایمنی بدن منتشر خاص سايتوکاين که با افزایش عفونت و یا التهاب و یا در طی دوره های استرس برای مبارزه با بیماری است. اگر بدن محروم از خواب آن را در واقع ممکن است کاهش تولید این محافظ سايتوکاين ها و مبارزه با عفونت آنتی بادی است. در آن روز در بدن طول می کشد کنترل به مبارزه با بیماری و مردم ممکن است از اختلال خواب و یا به طور کلی کيفيت خواب و ممکن است احساس قوی تر از میل به چرت زدن یا خواب. بدن با استفاده از انرژی زیادی برای مبارزه با ویروس ها و از بین بردن عوامل بیماری زا با لگد زدن سیستم ایمنی بدن را به دنده بالا. این بدان معناست که وجود دارد این است که اغلب کمتر انرژی برای فعالیت های دیگر. بیشتر خواب زمانی که بیمار میباشد به بهبود بدن و حفظ انرژی برای مبارزه با بیماری است.

برعکس خواب یک جزء ضروری از ساختمان ایمنی بدن و مطمئن شوید این عامل در ظرفیت کامل در زمانی که سالم است. در واقع مطالعات نشان داده اند که اختلال خواب و خواب ناکافی می تواند ترک یک سیستم ایمنی بدن بیشتر مستعد ابتلا به بیماری های عفونی مانند سرماخوردگی [1].

خواب ضروری برای بهداشت و ایمنی و خیلی بیشتر

وقت و زمان دوباره خواب (یا فقدان آن) نشان داده شده است به ما تاثیر سلامت جسمی و روانی, روابط, و بیشتر. با توجه به Philips 2020 جهانی خواب نظرسنجی اکثر مردم توافق خواب مهم است و عامل فیزیکی خود را به خوبی بودن (87%) و ذهنی (86%) اما تنها نیمی (49 درصد) گزارش شده راضی بودن خواب خود را.

در طول این زمان نامشخص در حالی که جهان در حال مبارزه با یک بیماری عفونی ضروری است برای بهینه سازی خواب به اطمینان حاصل شود که سیستم ایمنی بدن قوی باقی می ماند و به حمایت روانی خوبی بودن. دکتر تئوفیلو لی-Chiong نشان می دهد:

  • حفظ منظم خواب و زمان بیداری. برنامه محافظت می شود زمان برای خواب از جمله لنگر دوره (یعنی همان 4-6 ساعت بدون در نظر گرفتن برنامه).
  • چرت زدن برای کاهش خستگی در طول روز اما نه به طور منظم انجام می دهند به جای یک شب آرام بخوابم.
  • برش پایین در نوشیدنی های الکلی, نوشیدنی های انرژی و مواد غذایی حاوی کافئین مانند شکلات تیره در شب.
  • محدود کردن مصرف قند شیرین نوشیدنی ها شیرینی و دسر که می تواند به بدتر شدن کیفیت خواب.
  • نگه داشتن محیط خواب راحت تاریک آرام و سرد است.

کمبود خواب می تواند تاثیر منفی بر سلامت فرد را به خصوص برای افرادی که در حال حاضر رنج می برند از ضعف سیستم ایمنی رنج می برند و یا از یک اختلال مزمن خواب است. تمرکز همه جانبه در نظر گرفتن مراحل زندگی یک شیوه زندگی سالم از طریق تمام جنبه های سلامتی – رژیم غذایی و ورزش و غیره. – اولین گام به بیشتر انعطاف پذیر سیستم ایمنی بدن و بیشتر سازگار, سالم, عادات خواب.

با وجود شواهد نشان می دهد که مردم در سراسر جهان به رسمیت شناختن نقش مهم خواب نقش خود را در سلامت کلی فیلیپس, خواب, بررسی نشان می دهد که قریب به اتفاق قربانیان درصد از جمعیت هنوز هم علاقه مند به دریافت اطلاعات جدید و یا استراتژی برای کمک به آنها در رسیدن به خواب بهتر است. طراحی و توسعه در همکاری با پزشکان و متخصصان و محققان Philips SmartSleep تجزیه و تحلیل ارزیابی آنلاین ابزار ارائه می دهد بالینی ثابت شده راهی برای شناسایی خواب چالش ها و توصیه بالینی معتبر از راه حل های فیلیپس برای کمک به مردم حق را گام به گام به سوی بهتر خواب و سلامت کلی.

——-

[1] قوس Intern Med. 2009 ژانویه 12; 169(1): 62-67. doi:10.1001/archinternmed.2008.505. شلدون کوهن, دکترا, William J. دویل, دکترا, Cuneyt M. Alper, MD, Denise Janicki-Deverts دکترا و Ronald B. ترنر M

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>