KLM محاکمه پایدار taxiing

KLM شروع به گرفتن بخشی در یک دادگاه در Schiphol به آزمون پایدار راه برای تاکسی هواپیما. آزمایشی است که با انجام یک Taxibot. این ترکیبی بکسل خودرو که بر خلاف حالت عادی مقاومت مواجه کامیون است مجوز به دو کامل هواپیما به نزدیکی شروع از باند بدون این هواپیما نیاز به شروع به خود موتور است. این است که انتظار می رود به منظور کاهش مصرف سوخت در طی taxiing 50 درصد به 85 درصد است. فرودگاه Schiphol ساخته شده Taxibot در دسترس KLM, Transavia و Corendon به آنها را قادر به انجام تحقیقات مشترک به توسعه پایدار در راه به تاکسی.

در طول آزمون خالی KLM بوئینگ 737 بود که یدک کشیده به باند توسط Taxibot. “این مهم است برای پیدا کردن تا چه حد ما می توانیم قطع CO2 تولید گازهای گلخانه ای با استفاده از Taxibot” توضیح KLM پروژه, مدیر, Jeroen Jaartsveld. “ما همچنین می خواهم به دانستن چه مدت آن طول می کشد به تاکسی با Taxibot چه اثر این است که در موتور هواپیما تعمیر و نگهداری و چگونه ممکن است ما معرفی پایدار taxiing با Taxibots در مقیاس بزرگ به Schiphol روزانه عملیات.”

پرواز مسئولانه

KLM به ابتکار پایداری پرواز مسئولانه راه اندازی شده در سال گذشته شامل تعهد به کاهش انتشار کربن ناشی از taxiing. این کمک خواهد کرد به KLM جاه طلبی به قطع آن ناوگان کل انتشار کربن توسط 15 درصد نسبت به سال 2005 است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de