Tricia ملتن به نام افسر ارشد بازاریابی, Warner Bros. جهانی کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک

بازاریابی جانباز Tricia ملتن شده است به نام افسر ارشد بازاریابی, Warner Bros. جهانی کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک آن اعلام شد ان Sarnoff صندلی و مدیر عامل شرکت برادران وارنر ملتن گزارش خواهد شد به تام Ascheim که همانطور که قبلا اعلام شده است, به پیوستن به برادران وارنر در 15 ژوئن به عنوان رئیس جمهور, جهانی, کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک.

در این نقش جدید ملتن منجر به بازاریابی جهانی و استراتژی نام تجاری جدید جهانی کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک تقسیم می شود که شامل شبکه کارتون, شنا بزرگسالان و بومرنگ (همه قبلا نظارت توسط مایکل Ouweleen بود که به تازگی ارتقا به رئیس جمهور شنا بزرگسالان) و همچنین برادران وارنر انیمیشن (تلویزیون) و ترنر کلاسیک (TCM). او را مسئول تمام جنبه های بازاریابی از جمله مدیریت نام تجاری, خلاق, اجتماعی و یکپارچگی در تمام سیستم عامل. علاوه بر این او را کار مشترک در تمام برادران وارنر و کل WarnerMedia سازمان در حمایت از کلید franchises و خواص. ملتن خواهد شد و در استودیو برادران وارنر در بربنک و شروع به کار از راه دور در ژوئن 29.

“Tricia خلاق استراتژیک و جلوتر از منحنی وقتی که می آید به نوآوری در بازاریابی” گفت: Sarnoff. “ما نگاهی به تخصص و تجربه به ما کمک می کند ما شکل کلی پیام و مصرف کننده کمک رسانی به عنوان ما به طور رسمی راه اندازی یک واحد کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک کسب و کار در حوزه برادران وارنر ما چنین مجموعه بزرگی از مارک ها و IP و من نمی توانم صبر کنید برای تام و Tricia برای شروع و کمک به ما را به سطح بعدی.”

“من بسیار هیجان زده هستم برای پیوستن به این بخش جدید ساخته شده تا برخی از نمادین ترین سرگرمی علامت های تجاری در جهان” گفت: ملتن. “من مانند یک بچه غول محتوا فروشگاه آب نبات, هیجان زده, در این فرصت را به کار با این استعداد تیم و محتوای نوآورانه. علاوه بر این ، من افتخار دارم که از من به در حال حاضر قهرمان و کمک به رشد فصل بعد از این مارک های افسانه ای.”

ملتن می پیوندد برادران وارنر از واحد که به عنوان معاون ارشد بازاریابی, برند خلاق و ارتباطات او به رهبری, بازاریابی, چشم انداز شبکه و رهبری آن موفق استراتژیک تغییر به عنوان یک پیشرو, multi-platform جوان, بزرگسالان با نام تجاری.

این علائم ملتن بازگشت به WarnerMedia خانواده – قبل از Freeform او به عنوان معاون ارشد رئیس جمهور از سرگرمی های بازاریابی و نام تجاری برای TBS, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن و TCM. که نقش او led با مشخصات بالا و نوآورانه و برنده جایزه طرح بازاریابی برای کابل فن مورد علاقه های شما از جمله “کانن” “The Closer” “آخرین کشتی” “Rizzoli & Isles,” “سقوط آسمان” و “دالاس.”

قبل از آن ملتن به عنوان معاون رئيس جمهور از بازاریابی برای طول عمر تلویزیون جایی که او مسئول تمام جنبه های مصرف کننده وابسته, آگهی فروش و بازاریابی برای طول عمر, طول عمر شبکه فیلم و عمر واقعی زنان است. ملتن که قبلا به عنوان معاون رئيس جمهور از بازاریابی برای اکسیژن رسانه ها و توسعه شبکه را با نام تجاری استراتژی به عنوان به خوبی به عنوان اولین Super Bowl ad به طور کامل نسبت به زنان قرار داده است که برنده یک, کاخ سفید پروژه, جایزه, مثبت, تصاویر از زنان در رسانه ها.

ملتن را در موقعیت های دیگر شامل معاون رئیس جمهور از بازاریابی به صورت شبکه غذایی; معاون رئيس جمهور از بازاریابی و تبلیغات برای کانال یک شبکه در نیویورک; و Whittle آموزشی شبکه یک بخش از تراشیدن ارتباطات است.

ملتن دارای مدرک لیسانس در رشته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه Moody در آلاباما برگزار کرده است هیئت مشاوران موقعیت با saphira howell, تبلیغات, تخته, Peabody مدرسه روزنامه نگاری در دانشگاه گرجستان و Melinc.

در مورد برادران وارنر جهانی کودکان و بزرگسالان جوان و کلاسیک: GKYAC توزیع در 192 کشور جهان و تقسیم بندی شبکه ها در 500 میلیون خانه و تحویل از طریق بیش از 65 کانال در 31 زبان.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de