عالی مشتری کمک نمی کند به نوبه خود به طور قابل توجهی کمتر در تجارت الکترونیک در واقع در این زمینه وجود دارد که تا از نزدیک و شخصی تماس بگیرید. به رغم آنچه که ممکن است انتظار آن را تبدیل به یک اولویت بالاتر از هر زمان در حافظه اخیر پس از مقایسه با رقیب فروشگاه است که در مجموع ساده تر است. سایت های تجارت الکترونیک هستند سودمند و مفید است; با این حال مسابقه اجرا می شود بیشتر و ایده آل ترین روش برای ایستادن جدا از اپوزیسیون است که از طریق شایع مراقبت از مشتری. زمان تجارت الکترونیک متخصص و کارآفرین Jorge Zuñiga مذاکرات در مورد چگونه به منظور بهبود مراقبت از مشتری روش های تجارت الکترونیک برای فعال کردن یک کسب و کار به شکوفا.

مشتری کمک مهم است. اینکه آیا یا نه شما آن را دریافت کنید یا نه, این یک کار بزرگ برای تمام مفاهیم و اهداف همه خریدار اقدام به خرید. هنگامی که به دنبال در دو خرده فروشان است که ارائه یک مورد مشابه در مورد مشابه ارزش مشتری مراقبت از آرایش به آنها ارائه خواهد شد که این اثر است. روشن Zuñiga “که یکی می تواند انتقال سریعتر که یکی دارای رتبه برتر در میان خریداران این چه خواهد شد قرار دادن یک سایت تجارت الکترونیک بیش از بقیه است.”

در نقطه زمانی که شما به فروش چیزهایی در وب سایت شما آشکار مزایا و معایب. در حالی که ستاره عادی فراتر منفی گسترده لبه ضعف خود را به رابط با خریداران نزدیک و شخصی است که معمولا مشاهده شده به عنوان یک متضاد. این پایه به یاد داشته باشید هر چند که تجارت الکترونیک مقصد می تواند در حال حاضر پیشنهاد قابل توجه پشتیبانی مشتری; آن را فقط طول می کشد برخی از کارهای اضافی و مختلفی وجود دارد که طرح های پیشنهادی که در هنگام ثبت خواهد شد که بسیار زیاد تاثیری در کیفیت و مقدار زیادی از مشتریان را از خرید.

درخواست بازخورد از مشتریان. سعی کنید به پیش بینی که همه چیز باید برخی هر دو. “آنچه در برخی از تماس انتقاد منفی در مثبت, ورودی” گواه Zuñiga. “هیچ کسب و کار بزرگ است و وجود دارد همواره فرصت برای به دست آوردن بهتر است. درک مصرف کنندگان از نظر تصویر خود را سهم خود و کسب و کار خود است اساسی به سازمان رفاه است.”

ارائه گزینه های دیگر. چگونه یک مشتری در حال جستجو برای همه چیز خود را آنلاین است تایید را در خود دارد که فرد مراجعه به اذعان تصمیم گیری و انتخاب. در مورد مراقبت از مشتری تضمین را به شما بدهد یک مقایسه فرصت را به انتخاب کنید. به عنوان مخالف به دادن فرد عادی تماس ساختار ارائه تصمیم گیری از جمله چیزهایی مانند Skye, هزینه-رایگان اعداد و زنده مراجعه کنید.

آن است که فراتر از قلمرو تخیل انتظار می رود به همه خوش بین و کارآفرینان باید آماده برای مدیریت مشتریان ناراضی. به دور از نزاع, اما, قرار داده به عنوان داده های خارج وجود دارد که می تواند منطقی انتظار می رود. ترکیب تحویل پیچیدگی های مبادلات کالا را تضمین می کند و داده های اضافی از ابتدا با این هدف است که شما می توانید هر گونه قابل تصور ناراضی خریدار قبل از اینکه یک مسئله سطوح.

برای برنامه ریزی و ایجاد یک سایت با کیفیت حتی اگر هزینه آن کمی بیشتر است. یک معامله بزرگ از یک سازمان مشتری ادارات متصل به چگونه شما برنامه خود را در سایت تجارت الکترونیک. برای نگه داشتن خریداران پر انرژی و تبدیل آنها به مشتریان قرار داده و منابع را در سایت جستجو مفید است که باعث می شود آن را ساده را برای مشتریان آنلاین برای کشف آنچه که آنها در حال جستجو برای. علاوه بر این واقعیت است که این بهبود پشتیبانی مشتری درک و در عین حال آن را نیز حذف شماره از بشر همکاری که خسته کننده و دارایی-سنگین.

آن را قابل قبول را به ماندن در تماس با مشتریان; با این حال تیراندازی به آنها پیام های هر روز نیست, بهترین روش است. ارسال آنها را گاه به گاه به روز رسانی جدید در موارد ویژه و یا موارد هنوز ارسال آنها را مهم افکار و یا ارائه می دهد به طور مستقیم پس از خرید می توانید مقدار زیادی بیشتر است. آنها با وجود همه چیز, باید, تجارت الکترونیک, سایت جدید در روح و روان خود را خواهد شد و به تدریج دفع را به یکی دیگر از خرید.

در هر نقطه که قابل تصور, احتمالا بهترین کاری برای بهبود پشتیبانی مشتری رایگان است تحویل. این هزینه ممکن است دو یا سه دلار; با این حال که هزینه باید در نظر گرفته شود به مورد قیمت خرده فروشی. می گوید Zuñiga, “تحویل رایگان یک روش عالی برای خیره مشتریان و آنها را متقاعد به ایجاد زمینه ای خرید فقط به عنوان دیگر بعد از آن.”

یک معامله بزرگ از سازمان نیست واقعا درک اهمیت کلاس اول پشتیبانی مشتری و در عین حال آن را بدون شک باید ضروری هسته ای بهره. در موارد متعدد خرده فروشی جهان نشان داده است که این مواد با مشتری فقیر حمایت کوتاه آمد تا پرداخت کمی ذهن را چگونه یکی از یک نوع آنها ممکن است در یک نقطه خاص.

در مورد خورخه Zuñiga بلانکو

Jorge Zuñiga بلانکو پیشرو در تجارت الکترونیک متخصص است که ارائه خدمات خود را به رشد سازمان ها در سراسر جهان است. او متنوع پس زمینه صنایع به اعتبار خود را به او توانایی ارتباط و کمک به صاحبان کسب و کار در انواع بازارها است. او بیش از 20 سال در صنعت تجارت الکترونیک و گذشته نه اختصاص داده است تخصص و دانش برای کمک به مدیران و مدیران توسعه کسب و کار خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de