5 گام برای تنفس درمانی برای مبارزه با COVID-19

Suunto سفیر ویلیام Trubridge می داند که یک یا دو چیز در مورد تنفس عمیق. در سال 2016 او یک رکورد جدید جهان با غواصی به 102 متر در یک نفس. در سال 2019, او اولین مرد برای تکمیل یک “زیر آب عبور’ یکی از عمده جهان کانال های شنا در سراسر وحشی طبخ تنگه به عنوان یک سری از 934 نفس برگزاری غواصی.

ویلیام به تازگی گرفته شده یکی دیگر از شیرجه عمیق این بار به دنیای پزشکی و درمان آن از COVID-19. نگران اثرات این ویروس او تحقیق چگونه از آن حملات بدن و پزشکی پذیرفته درمان است که کمک به مردم برای بهبود یافتن از آن است. در این روند او آموخته درمانی تنفس می تواند نقش ارزشمندی. دفعات بازدید در تاریخ برای خود در عمق گزارش!

پایین ببینید ویلیام نشان دادن یک تنفس عمیق و ورزش!

درمانی تنفس برای COVID-19

SARS-CoV-2 توسط یک ویروس است که اهداف سیستم تنفسی است. این حملات توانایی ما برای نفس کشیدن. در حال حاضر آن را در حال ظهور است که یک استراتژی برای مبارزه با این عفونت ممکن است از طریق تنفس خود را.

من باید به وضوح دولت من نه متخصص اپیدمیولوژی و نه pulmonologist. همه چیز من در این مقاله توصیف شده است و توصیه شده توسط کارشناسان (که من ارجاع خواهد شد) در یک یا هر دو این زمینه, و من نمی خواهد صحبت می کنند و یا قیاس فراتر از توصیه های خود را. زندگی حرفه ای من در freediving بدان معنی است که من صرف تقریبا دو دهه مهار قدرت تنفس و من امیدوارم که برای استفاده از این تجربه برای کمک به توصیف و نشان دهد که چگونه برای رسیدن به توصیه های کارشناسان.
برای مثال آموزش به ‘نفس عمیق’ است مانند گفتن کسی که به ‘شنا هموار’– وجود دارد بسیاری از تکنیک ذاتی در عمل است. یک ‘نفس عمیق’ می تواند بسیار متفاوت از نتایج توجه به اینکه شما شروع به در قاعده ریه ها مکیدن هوا به داخل شکم و یا اگر به جای شما به سادگی بلند کردن شانه و ‘کشیدن’ هوا در. این تفاوت که در آن من امیدوارم که برای اضافه کردن ارزش.

هنگامی که جی کی رولینگ قرارداد Covid-19 مارس در او استخدام یک روش شرح داده شده توسط پزشک سرفراز منشی از ملکه بیمارستان انگلستان است که با هدف حفظ عملکرد ریه و پیشگیری از پنومونی ثانویه در بیماری.1 یوتیوب ویدیو های خود را شرح است که در اینجا و دنباله او توصیه می شود خلاصه به شرح زیر است:

1. نشستن با ستون فقرات صاف و پاها صاف بر روی زمین (من اضافه کردن این دستورالعمل پس از تنفس عمیق در حالی که ایستاده خطرات غش).
2. تنفس عمیق نگه دارید برای 5 ثانیه و بازدم – 5 بار تکرار کنید.
3. تنفس و انجام یک سرفه از قاعده ریه ها (پوشش دهان خود را)
4. تکرار مراحل 2 و 3.
5. دروغ تخت در جلو خود را با یک بالش در مقابل شما مصرف نسبتا عمیق بکشید برای 10 دقیقه.

این رشته تدریس تنفسی فیزیوتراپیست ها نیز که در آن گاهی اوقات می رود به نام ‘فعال چرخه تنفس.’ مهم است به یاد داشته باشید آن را درمانی درمان نمی پیشگیرانه: هیچ دلیلی وجود ندارد که انتظار می رود که این کمک خواهد کرد که برای محافظت در برابر عفونت با این ویروس در وهله اول.

به تنفس عمیق کمک به تهویه آلوئول و حذف باقی مانده است که انباشته شده در دیواره آلوئول به علت آسیب از ویروس. این باقی مانده است که چه بلوک های اکسیژن از جذب وارد خون که می تواند منجر به یک بیماری به نام ARDS. دروغ گفتن در معده خود را مزایای دیافراگم کوچکتر هوایی: از آنجا که این توزیع نزدیک به ستون فقرات خود را اگر شما در حال دروغ گفتن در بازگشت خود را به وزن نیم تنه خود را خواهد مانع آنها از باز کردن به طور کامل.

اینجا جایی است که من اضافه خواهد شد برخی از اضافی جهت/توصیف برای اطمینان از ورزش به عنوان کارآمد و هدفمند به عنوان امکان پذیر است.

گام 0 – انگیزه

گزارش های بسیاری از Covid بیماران توصیف چگونه آن را به طور کامل فلج سطح انرژی است. حتی نشستن می تواند یک مصیبت و این ایده از ارتکاب به یک ورزش شبیه به این ممکن است نیاز به انگیزه بیشتری نسبت به آنچه که در مخزن. اگر که مورد سپس متعهد نیست به آن آغاز خواهد شد. فقط به خودتان بگویید شما در حال رفتن به تغییر موقعیت (که توصیه شده توسط pulmonologists برای کمک به جلوگیری از ذات الریه) آمده و به حالت نشسته. هنگامی که شما وجود دارد, این ایده از یک نفس ممکن است امکان پذیر است. سپس ببینید که اگر شما می توانید فقط یک دور از مراحل 2 و 3. در صورتی که از حد خود را مستقیما به مرحله 5 در غیر این صورت با آن چوب برای دور دیگری. این راه ما را تنها متعهد به انجام کاری آسان است که ما می دانیم که ما می توانید مدیریت.

مرحله 1 – نشستن

پشتیبانی در پشت ستون فقرات خوب است به عنوان طولانی به عنوان ستون فقرات نگه داشته است ، آنچه شما می خواهید برای جلوگیری از که قوز به عنوان شما خواهد بود اگر شما در حال نشستن در تخت تکیه به عقب در برابر بالین و یا نشسته در یک نرم نیمکت. سعی کنید به نشستن در یک صندلی و یا لبه تخت خود را با پا بر روی زمین در هر دو مورد. این اجازه می دهد تا شما را به دسترسی به طیف گسترده ای از حرکت عضلات تنفس می دهد و نیم تنه خود را فضایی برای ریه های خود را به طور کامل باد.

مرحله 2 – تنفس عمیق

این کلید بخشی از ورزش است. هدف این است که به حداکثر باد آلوئول (کیسه هوا در ریه های شما شبیه به یک اسفنج کوچک اتاق های هوا). به منظور انجام این کار ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ما در حال تهویه کل حجم ریه ها. بسیاری از این دوره است که در قاعده ریه ها (آنها به شکل اهرام مصر) و ما در واقع باید به فکر می کنم در مورد تنفس ‘به حلقه’ در جهت باد این بخش. این فعال دیافراگم عضله: یک بشقاب مانند عضله است که نشسته است در نیم تنه خود را جدا و ریه ها و قلب بالاتر از اندام های گوارشی زیر. آن را با این نسخهها کار مانند یک پیستون به طوری که وقتی آن قرارداد و حرکت به سمت پایین بکشید و سپس آن را می کشد هوا به داخل ریه ها در بالای آن است. این اثر نیز برای فشار به معده و پس از آن به نظر می رسد مانند شکم خود را باد.

این دیافراگم’ نفس است که کارآمد ترین راه تنفس و آن این است که چگونه شما باید شروع به تنفس عمیق. تجسم هوا که به پایه نیم تنه خود را. اگر شما یک دست خود را در معده و دیگر در قفسه سینه خود را و سپس خود را به پایین دست باید حرکت بیرون به عنوان معده ‘باد’ در حالی که دست بالا باقی می ماند هنوز هم در این مرحله.

در مرحله دوم شما خواهد نفس را در سینه. این با استفاده از عضلات بین دنده ای به گسترش ribcage و چگونه تنفس می کنیم زمانی که ما ‘کشیدن’. شما احساس می کنید بیرون از جنبش های خود را دست بالا و همچنین گسترش به عنوان دنده ها جدا و دور از یکدیگر. مهم این است که در این و تمام مراحل تنفس عمیق برای جلوگیری از اگر شما تا به حال تجربه درد شدید. این نیز مهم است به سعی و حفظ آرامش در تمام عضلات است که درگیر نیست در نفس بررسی کنید که سر و گردن و بازوها و دست ها همه به طور کامل آرام است. انقباض وجود دارد می تواند مانع توانایی خود را به تنفس عمیق.

در مرحله نهایی از استنشاق شما نفس کشیدن به بالا ‘clavicular’ منطقه از قفسه سینه. بالا بردن شانه ها و چانه کمی و ادامه استنشاق تا زمانی که شما در رسیدن به حد خود را. این فاز دارای مقدار زیادی جریان هوا کمتر از قبلی دو فاز و می توان از توالی اگر شما در حال حاضر در حال تجربه هر گونه درد یا ناراحتی.

بنابراین مرحله 2 است که در واقع:

2.1 نفس با قدرت وارد شکم با استفاده از دیافراگم
2.2 نفس به تنه با گسترش ribcage
2.3 به بالا بردن شانه ها اجازه می دهد تا نفس خود را به پر کردن قسمت بالای تنه

دوباره توقف در هر نقطه اگر شما تجربه درد شدید یا سرگیجه. همچنین تنفس از طریق بینی برای جلوگیری از تحریک کننده سرفه خشک به عنوان بینی هوا گرم و moistens هوا شما را در.

سازمان دیده بان ویلیام demostrate اینجا را کنید و سعی کنید به دنبال همراه.

مرحله 3 – تنفس و سرفه

عمیق استنشاق باید همان کسانی که در مرحله 2. هنگامی که شما سرفه به منظور فعال کردن پایه از ریه ها تمرکز فشردن شکم خود را دیوار به عنوان شما سرفه – این خواهد شد آن را قوی تر و مواد منفجره است که باید برای کمک به اخراج بقایای انباشته شدن داخل ریه ها.

گام 4 – تکرار

دوباره تنها اگر شما احساس می کنید راحت. همچنین به خودتان یک استراحت بین دو چرخه. در طول استراحت شما می توانید استراحت و تنفس به طور معمول (کم عمق).

مرحله 5 – دروغ مسطح 10 دقیقه

در حالی که دروغ گفتن در مقابل تنفس نمی کند و باید به عنوان عمیق به عنوان آن است که در مرحله 2. شما ممکن است بخواهید به تمرکز بر روی فقط فاز اول نفس از دیافراگم تنفس – به منظور اطمینان از درجه می رسد در قاعده ریه ها. اگر شما در حال تنفس در این راه شما باید احساس خود را در شکم متورم زیر شما هل دادن پایین در برابر طبقه.

هیچ توصیه در دقیقا چگونه بسیاری از بار به تکرار این تمرین در یک روز اما باید وجود داشته باشد هر گونه ضرر به انجام آن را چندین بار و یا تا آنجا که شما هستند راحت با.

همچنین حتی اگر شما در حال خواندن این و نه بیمار ممکن است یک حرکت عاقلانه به انجام یک بار آن را فقط در مورد به طوری که بدن شما دارای یک نوع “معیار” برای چه باید آن را احساس زمانی که شما به خوبی. که اگر به بدترین می آید و شما قرارداد این ویروس پس از آن شما نمی خواهد که برای یادگیری این تکنیک در حالی که بیمار و شما خواهد بود قادر به گرفتن یک ایده از وضعیت ریه های خود را از چگونه آن را در مقایسه با زمانی که شما به خوبی.

مثل همیشه با هر گونه عفونت و حفظ هیدراته نظارت بر علائم و گزارش آنها را به یک دکتر – سعی نکنید خود را مدیریت با این تمرینات تنفس به تنهایی.

منابع

  1. https://www.huffpost.com/entry/deep-breathing-coronavirus-patients-symptoms_l_5ea1e2f0c5b6d13e4f73c856
    2. ریه آسیب شناس سانجی Mukhopadhyay: https://www.youtube.com/watch?v=vPtH42Lnt_Y
    3. Ema Swingwood صندلی از انجمن از اجاره فیزیوتراپیست ها در مراقبت تنفسی: https://www.newscientist.com/article/2241191-can-breathing-exercises-really-help-protect-you-from-covid-19/#ixzz6Linrrk4H

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>