Inditex 1Q20 فروش قطره محدود به 44 درصد با وجود به 88 درصد از فروشگاه های بسته

  • آنلاین فروش تا 50% در 1Q20 و تا 95 درصد در ماه آوریل به تنهایی
  • گروه اجرایی رئیس پابلو ایسلا پرده برداری کرده است این گروه و برنامه ریزی برای 2020-2022 ارائه یک نگاه اجمالی به آینده در Inditex شکل های هزینه های سرمایه از €1bn به افزایش آنلاین و اضافی €1.7 میلیارد دلار برای یکپارچه سازی بیشتر فروشگاه پلت فرم
  • Inditex پرده آن اختصاصی دیجیتال پلت فرم است که تکمیل خواهد شد در طول دوره. آن است که یک خیاط ساخته شده و معماری آن به صورت یکپارچه ذخیره و مدل کسب و کار آنلاین
  • توسط 2022, فروش آنلاین انتظار می رود به حساب برای بیش از 25 ٪ از کل در مقایسه با 14 درصد در FY19
  • Inditex را گسترش خواهد داد و کامل فروشگاه خود را ارتقاء فن آوری برنامه که ادامه سیاست باز بزرگتر فروشگاه ها و جذب واحدهای کوچکتر
  • هر فروشگاه اعم از آنلاین و یا فیزیکی را تبدیل به یک پایداری hub: آنها را به استفاده کمتر از انرژی های تجدید پذیر و از بین بردن تک-استفاده از پلاستیک بازیافت تمام مواد و پرورش استفاده مجدد از همه لباس
  • در آینده در مجمع عمومی سالانه هیئت مدیره پیشنهاد برای توزیع عادی سود €0.35 هر سهم قابل پرداخت در 2 نوامبر سال 2020

————–

Inditex اجرایی رئیس پابلو ایسلا در پی اولین و مهمترین برای انتقال یک پیام همبستگی با همه افرادی که زندگی یا خانواده بودند را لمس Covid-19. او همچنین ابراز قدردانی خود را به Inditex حرفه ای در سراسر جهان برای خود تعهد و احساس مسئولیت.

“اولویت ما از طریق بحران” گفت: پابلو ایسلا “بوده است و همچنان به سلامت و ایمنی مردم ما و مشتریان ما. من می خواهم برای عموم با تشکر از همه مردم ما به صورت فوق العاده ای خود تعهد در طول بهداشت جهانی بحران و در بازگشت تدریجی به فروشگاه ما و عامل امکانات. من می خواهم به برجسته چگونه آنها همواره به دنبال مناسب پروتکل تحویل داده است که سازگار پیام از مسئولیت. همانطور که ما همیشه می گفت مردم این است که آنچه واقعا مهم برای Inditex فراتر از هر نظر و اعتقاد من است که وضعیت کنونی ما در زندگی آن را اثبات کند به طوری”

————–

1Q20 فروش

سال-در-سال انقباض در فروش در Inditex محدود بود به 44 درصد کاهش به رقم 3.3 میلیارد دلار در طول سه ماهه اول سال 2020 – بین 1 مارس و آوریل 30 – با وجود به عنوان بسیاری از 88 درصد از این گروه فروشگاه های بسته در برخی از نقطه در طول دوره با توجه به Covid-19 بیماری همه گیر.

فروش آنلاین ثبت رشد قوی از 50 درصد در طول دوره به طور خاص افزایش 95 ٪ در سال در سال در ماه آوریل است.

حاشیه ناخالص ثابت باقی مانده در 58.4 درصد از فروش نشاندهنده انعطاف پذیری تعبیه شده به مدل کسب و کار و توانایی خود را به واکنش نشان می دهند به تقاضای واقعی. در مارس سال 2020 نزدیک موجودی شد 10 ٪ پایین تر از در ماه آوریل 2019.

هزینه های عملیاتی را کاهش 21% به لطف فعال کنترل هزینه در طول دوره و با وجود این شرکت نقش مهمی در حمایت از بهداشت و درمان اضطراری با تخصیص بودجه و همه تدارکات آن قابلیت حمل و نقل بیش از 120 میلیون اقلام پزشکی و تجهیزات بهداشت و درمان اهدا خصوصی و نهادهای عمومی از جمله Inditex از چین به اروپا است.

این شرکت موقعیت نقدی خالص باقی می ماند قوی در €5.8 میلیارد دلار نسبت به رقم 6.7 میلیارد دلار به عنوان از آوریل 2019 بیمه توسط دیرینه حرکت مثبت در کسب و کار همراه با گروه قوی مدیریت مالی.

ترکیب عوامل فوق کاهش تاثیر بر Inditex است در سه ماهه اول آن به مبلغ یک کسر €-200 میلیون و از دست دادن خالص از €-175 میلیون.

این شرکت تصمیم گرفته است برای ایجاد یک ارائه €308 میلیون مربوط به اجرای این طرح به افزایش آنلاین و یکپارچه سازی بیشتر فروشگاه پلت فرم. مصرف این ماده به حساب گزارش کسر و سود خالص بود در €-508 میلیون و €-409 میلیون بود.

€2.7 میلیارد دلار برای طرح 2020-2022

Inditex اجرایی رئیس پابلو ایسلا امروز پرده برداری از گروه, برنامه ریزی برای دو سال آینده ارائه بینش به آینده استراتژی Inditex.

تحت این طرح شرکت خواهد کرد تسریع و گسترش آن به دنبال انتقال دیجیتال استراتژی است. ایسلا امروز متعهد است که گروه سرمایه گذاری 1 میلیارد €در تقویت کسب و کار آنلاین و بیشتر €1.7 میلیارد دلار در به روز رسانی فروشگاه یکپارچه پلت فرم استقرار راه حل های فن آوری های پیشرفته.

در سخنان پابلو آیلا “این استراتژی این است که اوج این پروژه شرکت سرمایه گذاری شده است در به طور پیوسته و به طور قابل توجهی از سال 2012 یک پروژه است که تبدیل آن مشخصات ویژه. مهم هدف این بین در حال حاضر و 2022 است برای سرعت بخشیدن به اجرای کامل یکپارچه ما فروشگاه مفهوم رانده شده توسط این تصور که قادر به ارائه به مشتریان ما خدمات بی وقفه بدون توجه به جایی که آنها پیدا کردن خود را در هر دستگاه و در هر زمان از روز”. اختصاصی دیجیتال پلت فرم از جنبه های مهم این طرح است Inditex باز پلت فرم (IOP) پروژه است که درگیر ایجاد اختصاصی آن معماری که بیش از همه از شرکت دیجیتال عملیات اجرای آن طراحی شده است با یک پیکربندی به ارائه کیفیت و دقت و مستقیم و بی واسطه این شرکت مدل کسب و کار نیاز دارد.

با شروع از تجارت الکترونیک پلت فرم آن لایه در تمام فرایندهای مرتبط از جمله موجودی انبار, خرید, توزیع و سفارشات تزریق انعطاف پذیری و حیاتی مقیاس پذیری.

مقیاس پذیری بسیار مهم در توانایی برای حفظ خدمات عالی در طول دوره اوج ترافیک مانند فروش فصول و کلیدی است برای آماده شرکت برای پیش بینی سطح شیب دار تا در فروش آنلاین می باشد.

پلت فرم پیکربندی است که قدمت آن به 2018, کارایی آن ثابت شده در یک مبهوت پیاده سازی. آن است که در حال حاضر 60 درصد عملیاتی خواهد شد و به طور کامل مستقر بین 2020 و 2022. آن را یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل در این زمینه آن است و آن را از طریق به اجرا در microservices برای کمک به نیازهای خاص هر بخش یا منطقه درگیر volved در این روند بدون تغییر کل سیستم است.

آنلاین بیش از 25% از کل فروش

Inditex انتظار فروش آنلاین به حساب برای بیش از 25% از کل سال 2022 در مقایسه با 14 درصد در FY19 بیمه توسط یکپارچه آنلاین-فروشگاه شبکه است که از لحاظ ساختاری زیرک پایدار و هوشمند است. آن را بزرگتر و با کیفیت بالاتر در فروشگاه های بالاتر leves سودآوری و کمک به تولید 4-6% مانند برای مانند رشد سالانه است.

هر فروشگاه را به عنوان یک مد توزیع hub در قلب استراتژیک ترین خرید منطقه از جهان پیشرو شهرستانها جعل به هم پیوسته جهانی شبکه توزیع است که در پاسخ به در حال ظهور عادات خرید.

به این منظور Inditex قصد دارد برای تقویت تمام برندهای’ e-commerce قابلیت های. یکی از نمونه های جدید, www. zara.com استودیو در ارتیخو که دهانه از 64000 متر مربع. آن را نیز افزایش خدمات به مشتریان آنلاین تیم و اختصاصی بسته بندی اعم از خاص آنلاین stockrooms و از فروشگاه. همچنین اجرای RFID سیستم را قادر می سازد که پوشاک ردیابی و یکپارچه مدیریت موجودی خواهد بود به طور کامل مستقر در سراسر همه علامت های تجاری تا پایان سال 2020 است.

در موازی Inditex قصد دارد در ادامه با فروشگاه برنامه ارتقاء جریان از سال 2012 تحت آن باز کرده ناخالص 3,671 فروشگاه ها که بزرگتر هستند در بیشتر بالا مشخصات مکان و در حال حاضر با یکپارچه آنلاین. از آن تاریخ, گروه, سینه های بزرگ بیشتر 1,106 فروشگاه, مرمت 2,556 با آخرین فن آوری و جذب می شود 1,729 فتح کند گرفته شد واحد 1,024 که در طول سه سال گذشته است.

در نهایت Inditex قصد دارد تا به یک کل شبکه از بین 6,700 و 6,900 فروشگاه از 7,412 امروز که شامل افتتاح 450 فروشگاه جدید مجهز به آخرین فروش یکپارچه سازی فن آوری و جذب بین 1000 و 1200 اندازه کوچکتر فروشگاه های, که حساب برای 5% به 6% از کل فروش و کمتر موقعیت خوبی برای ارائه به مشتری جدید تجربه. بسیاری از این فروشگاه های کوچک که فروشگاه متعلق به مارک های دیگر از زارا.

توسط منطقه, پیش بینی طرح دادن قطعی افزایش به برخی از برندها’ فروش آنلاین سیستم عامل به طور خاص کسانی که از Bershka, Pull&Bear و استرادیواریوس در چین و ژاپن; در اسپانیا این گروه ادامه خواهد داد و این روند در جریان سه سال گذشته از افتتاح فروشگاه های بزرگتر در حالی که جذب کوچکتر به عنوان مشاهده شده در شهرستانها مانند بیلبائو و پامپلونا; در آمریکا و بقیه از اروپا اولویت خواهد بود برای تحکیم استراتژی رانندگی ادغام کامل فیزیکی و دیجیتال جهان است.

سرشماری پایدار باقی خواهد ماند. آن را به عنوان انجام شده است از سال 2012 این گروه ارائه خواهد شد همه کارکنان در هر یک از جذب فروشگاه موقعیت برای پوشش نیازهای تولید شده توسط آنلاین ادغام مانند اعزام آنلاین مشتری اقلام از فروشگاه.

این شبکه مویرگی خواهد بود قادر به تکمیل این سایت محدوده در زمان واقعی با هماهنگی با آنلاین انبارها. این به طور قابل توجهی افزایش تجربه از مشتریان که به طور فزاینده ای آگاه و خواستار است.

این چشم انداز واحد و یکپارچه یکپارچه سهام نیاز به پردازش زمان واقعی و در آن به اجرا گذاشته شده است از طریق ذکر شده در بالا اختصاصی این پلت فرم Inditex باز پلت فرم (IOP).

با تشکر از این پلت فرم با استفاده از داده های تولید شده توسط RFID سیستم Inditex یکپارچه می تواند به ارمغان بیاورد تا همه از آخرین مد خلاقیت بر روی هر دستگاه را در زمان واقعی و پیگیری تقاضا با هیچ زمان نشدم; مدیریت سهام با بیشترین بهره وری و دقت fine-tune, تولید, همه, است که در خط با گروه پایداری اهداف با تضمین هیچ بیش از حد.

یکی از طرح های که به بهترین خلاصه مزایای استفاده از این اختصاصی دیجیتال پلت فرم است Sint پروژه است که قادر می سازد فروشگاه موجودی برای کمک به ملاقات آنلاین تقاضا است.

علاوه بر دست زدن به مشتری مستقیم, خرید و فروش, فروشگاه ها در حال آماده سازی e-commerce سفارشات خود را از stockrooms که به طور کامل با یکپارچه پلت فرم آنلاین که در حال ترجمه به بیشتر موثر مدیریت سهام و همچنین سریع تر تحویل.

این پروژه بیمه با یک سری از فن آوری های نوآورانه تحولات افزایش دقت لجستیک عملیات و افزود: هم افزایی به فروشگاه آنلاین عملیات. برای مثال با ظرفیت بالا خوانندگان RFID طراحی شده اند به تعداد موجودی در انبار با حجم ترافیک بالا; این XWMS سیستم مشابه توسعه یافته در خانه مدیریت انبارها بنابراین به عنوان برای انتخاب محل ایده آل برای یافتن منابع در هر سفارش برای تحویل مقاصد و جدید تحلیلی سیستم های بهینه سازی جریان حمل و نقل و پوشاک و در دسترس بودن اطلاعات.

این فروشگاه در حالت’

از نظر مشتری مهم توسعه در قبال این خط لوله است ‘فروشگاه حالت مفهوم لطف که مارک های تلفن همراه برنامه های کاربردی و وب سایت ها را ارائه به مشتریان با خدمات جدید از جمله توانایی به مشورت فروشگاه سهام در زمان واقعی برای خرید آنلاین و فوری مجموعه و با دقت اشاره کردن محل دقیق از یک مورد خاص در درون یک فروشگاه.

به موازات همه این تحولات فناوری این شرکت همچنان به شدت متعهد به آن پایداری زیست محیطی استراتژی: تمام فروشگاه های خود را با مجهز اختصاصی Inergy کنترل محیط زیست, پلت فرم, با استفاده از منابع تجدید پذیر انرژی تنها درخواست انجام e-دریافت سیستم به عنوان هنجار و بازیافت یا استفاده مجدد از همه مازاد مواد ورودی مانند مقوا و پلاستیک و بسته بندی.

Inditex را حذف تمام تک-پلاستیکی استفاده از آن در فروشگاه مشتری واسط و تاکید و تسهیل لباس دوری با جمع آوری لباس پس از استفاده اولیه آن. ایده برای استفاده مجدد و یا بازیافت تمام لباس های جمع آوری شده از طریق کانال های Inditex شده است نورد از سراسر جهان در کنار سازمان ها مانند کاریتاس و صلیب سرخ در حالی که تامین مالی تحقیقات جدید بازیافت تکنیک های مانند پروژه هماهنگ بودن با MIT در بوستون.

کسانی که اقدامات خواهد بود همراه با استراتژیک مواد اولیه طرح های متعهد به در 2019 AGM: اکثر پارچه های مورد استفاده برای ایجاد لباس های فروخته شده توسط هر یک از Inditex هشت برندهای پایدار خواهد بود ارگانیک یا بازیافت توسط 2025; که هدف تحویل داده خواهد شد هر چه زودتر برای الیاف مانند ویسکوز خواهد شد که 100% پایدار در سال 2023.

سرمایه گذاری در حال حاضر ساخته شده در فن آوری و نوآوری در تقویت پایداری در سراسر هیئت مدیره در این گروه منحصر به فرد RFID فعال پوشاک سیستم ردیابی همراه با آن رویکرد منحصر به فرد برای مدیریت سهام موقعیت Inditex برای فروشگاه آنلاین مدل از آینده است.

رشد یکپارچه فروشگاه ها و پلت فرم آنلاین

این گروه در ادامه به جعل جلوتر با آن فروشگاه یکپارچه سازی استراتژی در طول سه ماهه اول: در این دوره که در آن آنلاین-فروشگاه سیستم عامل یکپارچه شدند در 72 96 بازار که در آن فروشگاه های فیزیکی. زارا راه اندازی فروش آنلاین در آلبانی و بوسنی و پس از شروع سه ماهه دوم, در, آرژانتین, پاراگوئه اروگوئه و پرو بازار که در آن گروه گل سرسبد نام تجاری در حال حاضر می تواند ارائه به مشتریان خود به طور کامل یکپارچه تجربه خرید.

این گروه همچنین ادامه داد: برای پیشرفت در هدف های اعلام شده توسط پابلو ایسلا داشتن همه محصولات از همه علامت های تجاری برای خرید آنلاین در دسترس در هر نقطه در جهان تا پایان سال 2020 است. در موازات این گروه مارک باز 19 فروشگاه جدید در طول سه ماهه و همچنین گسترش و نوسازی برخی از فروشگاه گل سرسبد در بازار از جمله اسپانیا, چین, پرتغال, مراکش, لیتوانی, کرواسی و کره جنوبی و عربستان سعودی است.

خاص برجسته شد جدید زارا فروشگاه من-پارک سئول (کره جنوبی) در Arribat مرکز در رباط (مراکش) و در عربستان سعودی شهرهای ریاض و دمام. در Dammam, Massimo Dutti, Bershka, استرادیواریوس و Oysho همچنین از افتتاح فروشگاه در نخیل پلازا مرکز خرید. در مه, Zara افتتاح شد درهای خود را در بحرین مرکز شهر در شهر منامه (بحرین). در اسپانیا, Uterqüe راه اندازی یک فروشگاه جدید در کلل Larios در مالاگا و استرادیواریوس باز در Espacio, León (لئون).

آینده نماد باز از زارا فروشگاه جدید در WangFujing (Beijing, China). نه تنها این بود بزرگترین فروشگاه گل سرسبد در آسیا و همچنین پیشرفته ترین فروشگاه زارا در جهان شامل آخرین فن آوری و خدمات به ارائه یکپارچه یکپارچه تجربه خرید. همچنین برنامه ریزی برای باز کردن هستند زارا Place Vendome در دوحه (قطر) و همچنین به تازگی تمدید شده و مرمت فروشگاه زارا در گردش de Gracia در بارسلونا و Calle 82 فروشگاه در بوگوتا, کلمبیا.

بقیه گروه برندها نیز در حال حاضر مشغول کار بر روی دهانه و بسط در راه است که سازگار با این گروه استراتژی: Massimo Dutti دارای دهانه های برنامه ریزی شده در Amoeiras (پرتغال) و شانگهای (چین) و بررنقویللا و مدلین (کلمبیا); Bershka در حال کار بر روی دهانه در Brasov (روماني) و بلگراد (صربستان); استرادیواریوس است که با تمرکز بر روتردام (هلند); Oysho است با هدف قرار دادن مسکو (روسیه) و Chaoyang در پکن (چین); در نهایت ، Uterqüe است که برنامه ریزی آن بازگشایی در Almaty (قزاقستان).

بارسلونا گردش DE GRACIA جهانی فروشگاه

بعدی پاییز, Zara باز خواهد شد یک سه طبقه 800 متر مربع متر فضای اختصاص داده شده به طور انحصاری به Zara Man در یک سمبل ساختمان مجاور به نام تجاری فروشگاه های موجود در گردش ده گرکیا (بارسلونا اسپانیا) که بازگشایی شد در ماه نوامبر گذشته زیر نوسازی و علاوه بر این از آخرین مد تجربه محور راه حل های فن آوری.

پس از آن می افزاید: سه طبقه هوشمند فضای اختصاص داده شده به Zara Man در Casa Rocamora ساختمان زارا را اشغال خواهد کرد 5,500 متر مربع از یکی از جهان پیشرو خرید مکان.

این فروشگاه یکی از بهترین نمونه های باز و در حال گسترش وسيع پایدار و روشن فروشگاه با اتاق بیشتر به نمایش گذاشتن وسعت نام تجاری مجموعه که همه یکپارچه ادغام با سمت آنلاین کسب و کار.

پایداری

در همراهی با این گروه تعهد تزلزل ناپذیر به پایداری مارک های ساخته شده پیشرفت بیشتر در تعهد خود را به استفاده بیشتر پایدار و بازیافت مواد اولیه بسیاری از زیر پیوستن به زندگی برچسب که متمایز از کسانی که لباس های ساخته شده با استفاده از پایدار فرآیندهای در شرایط آب و مصرف انرژی است.

گروه فروشگاه ها نیز همچنان به رول کردن usedclothing مجموعه برنامه: مشتریان هم اکنون می توانید مجموعه ظروف در 2,299 از فروشگاه های خود را در 46 بازارهای; طرح اجرا شده است در رابطه با 45 سازمان دریافت که لباس ها و مرتب سازی آن برای استفاده مجدد و یا بازیافت.

به عنوان بخشی از تکامل محیط زیست کارآمد فروشگاه طرح این گروه همچنان به افزایش تعداد فروشگاه های متصل به آن متمرکز انرژی و آب کنترل و مدیریت سیستم. با تشکر از فن آوری های در حال حاضر نصب شده و نرخ بالای اتصال با متمرکز پلت فرم در مجموع 3,587 فروشگاه در حال حاضر عامل تحت این Inergy پلت فرم.

Inditex کرده از نزدیک با تامین کنندگان برای اطمینان از آنها پیروی رسمی راهنمایی برای حفظ سلامت کارگران در کارخانه در طول بیماری همه گیر. این گروه همچنین تضمین که تمام سفارشات تولید و یا در تولید طی این دوره به طور کامل پرداخت می شود با توجه به اصلی شرایط پرداخت.

علاوه بر این Inditex علنا تایید تماس برای اقدام تحت سازمان بین المللی کار در همکاری با سازمان بین المللی کارفرمایان (IOE) بین المللی کنفدراسیون اتحادیه های کارگری (jetset extra), IndustriALL جهانی اتحادیه و دیگر مارک های بسیج برای حمایت از تولید کنندگان و کارگران از طریق اقتصادی اختلال ناشی از Covid-19.

سه ماهه دوم

شروع سه ماهه دوم مشخص شده است تدریجی بازگشایی فروشگاه در تعدادی از بازارها و رشد در فروش آنلاین می باشد. پس از شروع ممکن است این گروه شده است بازگشایی فروشگاه خود را در همه زمان اولویت بندی مشتری و ایمنی کارکنان. همانطور که از 8 ژوئن 5,743 فروشگاه Inditex است 7,412 شد باز در 72 بازار.

فروش شده اند و دوره نقاهت بعد به تدریج به عنوان فروشگاه های بازگشایی با بازارهای خاص مانند چین و کره جنوبی و, در اروپا, آلمان ایستاده است.

با 52% از فروشگاه خود را باز ممکن است با محدودیت ظرفیت در بسیاری از بازارها و فروشگاه و فروش آنلاین در ارزهای محلی بودند -51 درصد نسبت به سال گذشته درآمد.

در دوره بین 2 و 8 ژوئن فروشگاه و خرید و فروش آنلاین در ارزهای محلی بودند -34%. در بازار است که به طور کامل باز (54 درصد از کل فروشگاه ها) فروش شد -16%.

سود سهام

Inditex برگزار خواهد شد مجمع عمومی سالانه خود در آن خواهد شنده از راه دور حضور در 14 جولای سال 2020 است. هیئت مدیره پیشنهاد سهامداران این شرکت به تصویب پرداخت عادی سود €0.35 هر سهم قابل پرداخت در 2 نوامبر سال 2020 است.

این شرکت سیاست تقسیم سود یعنی پرداخت 60 درصد باقی مانده در محل و همچنین سود سهام جایزه به ارزش مجموعا €0.78 هر سهم. این در اصل پرداخت می شود در سال 2020 و 2021 و در حال حاضر توزیع خواهد شد در سال 2021 و 2022.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>