عمو بن را با نام تجاری تکامل

به عنوان یک نام تجاری جهانی ما می دانیم که ما باید مسئولیت را به ایستادگی در کمک به پایان دادن به تعصب نژادی و بی عدالتی. به عنوان ما گوش دادن به صدای مصرف کنندگان به خصوص در جامعه و به صدای همکاران ما در سراسر جهان, ما می دانیم که در حال حاضر زمان مناسب برای تکامل عموی بن تجاری از جمله بصری آن هویت نام تجاری است که ما انجام خواهد داد.
 
ما هنوز نمی دانیم چه دقیق تغییرات و یا زمان بندی خواهد بود اما ما در حال بررسی تمام امکانات.
 
نژادپرستی هیچ جایی در جامعه است. ما ایستاده در همبستگی با جامعه همکاران ما و همکاران ما در مبارزه برای عدالت اجتماعی. ما می دانیم که برای ایجاد تغییرات سیستماتیک مورد نیاز آن را به یک تلاش جمعی از همه ما – افراد جوامع و سازمان ها از تمام اندازه ها در سراسر جهان است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>