پیدا کردن شادی درونی را برای خودتان در این دوران سخت

امروز تمام جهان است رنج می برند از زندگی تهدید بیماری همه گیر است که ما را وادار به اقامت محدود در چهار دیوار خانه خود را. تا آنجا که آن را تحت تاثیر قربانیان باقی مانده به همان اندازه تاکید کرد.

Coronavirus است رخنه کرد به فضای ذهنی هر فرد در اشکال مختلف. در حالی که برخی از ترس در مورد افزایش تلفات دیگران بدانم چگونه پست-COVID جهان خواهد بود. اما ارزشش را دارد ؟

هیچ. هیچ موقعیتی است که مضرات آرامش روانی و حملات خود را به شادی درونی است که ارزش آن نیست! پس, چگونه برای پیدا کردن شادی در این دوران سخت?

به دنبال این 5 مانتراها در زندگی روزانه خود را.

1. دوستان و خانواده در حال ناجی

انسان ها موجودات اجتماعی هستند. در این گریم وضعیت زمانی که انسان لمس می تواند به اثبات می شود مضر آن می تواند شما را خسته محل. برای جلوگیری از این کار سعی کنید به ماندن متصل شده از طریق فن آوری رسانه. تحقیقات می گوید که حمایت اجتماعی می تواند به افزایش اعتماد به نفس خود را افزایش بهداشت روانی و ترویج رفتارهای سالم. به یاد داشته باشید شما لازم نیست که به مبارزه را از طریق این تنهایی!

2. چیزهای کوچک و ساده و زیبا هستند

در حال حاضر زمانی که تمام جهان در حال مبارزه برای زنده ماندن, این واقعیت است که شما یک زندگی است یک برکت و رحمت است. ممکن است آن را دشوار برای پیدا کردن زیبایی در این بار اما تعامل حواس خود را به تمرین قدردانی و تحسین گرفته شده برای اعطا امتیازات – پشت بام خود را بالای غذا خوردن و یا حتی لباس برای پوشیدن دارم. صبح روز بعد وقتی از خواب بیدار لبخند خود را در فنجان قهوه و یاد خود را در مورد جهان شگفت انگیز زندگی می کنند.

3. خوب خواهد بود. فراموش خوب

و آن را به شما احساس خوب است. خوب جهان است راه خود را از تعادل خود را. اگر شما انجام برخی از چیزهای خوب برای دیگران, شما به طور غیر مستقیم راه را به خوبی در زندگی خود را. و البته ذاتی صلح داخلی است که می آید همراه با آن غیر قابل توضیح است. COVID 19 سخت شده است برای همه ما اما بیشتر برای بزرگان – پیدا کردن oldies در محیط اطراف خود و ارائه کمک به. اعتماد من آن را بیشتر مفید به شما بیش از آنها را.

4. بازی. بازی و بیشتر بازی

سن-پیر ماکسیم که همه کار و هیچ بازی باعث می شود جانی پسر کسل کننده قوی تحمل حتی امروز. کار از خانه مفهوم شده است و اجرا در حال حاضر بیشتر از همیشه خواهد شد که بیشتر آن را دشوار است برای شما برای تعریف مرزهای بین کار و بازی. چند ساعت از بازی در برنامه های روزانه خود را به عنوان یک انحراف بزرگ از موقعیت های استرس زا و اجازه می دهد تا شما را به لذت بردن از زندگی.

5. این واقعی لحظه زندگی است

بله در حال حاضر در حالی که شما در حال خواندن است لحظه ای خود را از شادی اما شما نیاز به اقامت وجود دارد به اندازه کافی بلند به آن را تجربه کنند. برای بیدار ماندن و آگاه در این لحظه یک هنر است, هنر از تمرکز حواس است. کسانی که یاد بگیرند که به آن عمل نمی بستگی دارد در آینده شرایط برای شادی خود را. جدای از آن, تمرکز حواس نیز پرورش سلامت روان, کاهش گرایش اعتیاد آور و افزایش سلامت کلی.

بیشتر از همه نمی شود سخت در خود را در این زمان بحران. و با احترام به خود و دیگران بر این باورند که همه ما خواهد بادبان را از طریق این – آن را فقط یک ماده از زمان!

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de