به دنبال پس از ریه های خود را در طول COVID

ما یک راه طولانی آمده پیشگیرانه در سلامت است. یک جستجوی سریع در گوگل باز خواهد گشت فراوانی از ادبیات ترویج, روانی, روده, پوست و جسمی و تناسب اندام, سلامت اما با شورش از COVID-19 ما باید مصرف پیشگیرانه ریه سلامت اقدامات بیش از حد ؟

ریه ها’ نقش اصلی یک فرآیند به نام تنفس و یا تنفس که شامل تبادل اکسیژن از هوا تنفس می کنیم با ضایعات محصول به نام دی اکسید کربن. تبادل هوا صورت می گیرد در مویرگ های ریوی قرار دارد در داخل آلوئول های اندک واحدهای عملکردی سیستم تنفسی واقع در ریه ها. ورودی اکسیژن می شود گردش در سراسر جریان خون استفاده می شود با بدن ما و اعضای بدن و برعکس, دی اکسید کربن زباله برگ خون را از ریه ها. در علاوه بر این به تنفس ریه ها نیز عمل به عنوان فیلتر. مخاطی در ریه ها جمع آوری و نگه میکروب و گرد و غبار و دیگر مواد خارجی. آن است و سپس اخراج در صورت سرفه و پاک کردن گلو خود را.

به عنوان ریه های سن آنها کمتر انعطاف پذیر و از دست دادن قابلیت ارتجاعی و در نتیجه ساخت تنفس مشکل تر است. اما با اعمال خود را به ریه ها و حفظ یک شیوه زندگی سالم شما می توانید طولانی خاصیت خود را از ریه ها و حفظ عملکرد ريه را حتی در سال ارشد خود را. دکتر لوئیس خاویر پنا-هرناندز, M. D., FCCP یک ریه متخصص سلامت در PCSI -بزرگترین مجتمع ریوی و قفسه سینه تخصص در پالم بیچ شهرستان با دفاتر در ولینگتون و آتلانتیس, فلوریدا, اضافه شدن کارشناس بینش ما راهنمایی در مورد چگونه ما می توانیم ورزش و بهبود ما ریه سلامت و جلوگیری از بیماری های ریوی به خصوص در طول COVID-19 بحران است.

1. خود را تمیز پارچه ماسک

ماسک های خانگی ساخته شده را برای استفاده های متعدد نیاز به تمیز شود بعد از هر بار استفاده برای جلوگیری از باکتری ها از پناه دادن در مواد. شما باید خود را بیش از یک تا یک ماسک در دسترس است به شما در تمام اوقات. با توجه به CDC, ماسک را می توان با لباس های شسته شده شما را در گرمترین مناسب تنظیم. ماسک نیز می تواند شسته شده با دست مخلوط 4 قاشق چایخوری سفید کننده خانگی به ازای هر لیتر آب در دمای اتاق و خیساندن به مدت 5 دقیقه. نه مخلوط سفید کننده خانگی با آمونیاک یا هر پاک کننده دیگر.

2. ورزش

ورزش نه تنها نگه داشتن بدن خود را در شکل نگه می دارد آن ریه های خود را در شکل نیز می باشد. ورزش را افزایش می دهد قلب تقاضای ساخت قلب خود را ضرب و شتم سریع تر و ریه های شما کار سخت تر است. ریه های سالم افزایش به چالش به ارائه افزایش مقدار اکسیژن و اخراج دی اکسید کربن اضافی در کوتاه تر سریع تر دوره از زمان. در طول زمان با سازگار ورزش بر ریه ها می شوند مشروط به دیدار با الزامات مورد نیاز در حالی که ورزش آسان تر است. پاداش می رسید حتی در حالی که استراحت بهبود ظرفیت ریه است که مقدار اکسیژن شما را در با هر نفس.

3. آواز خواندن در حمام

در حالی که karaoke ممکن است در دسترس به شما در طول همه گیر آواز خواندن در حمام فراهم می کند مزایای دو به ریه سلامت. بخار ناشی از دوش آب گرم می تواند کمک به به طور طبیعی نرم کردن مخاط برای اخراج. مخاط تولید شده است در گلو و ریه ها کمک می کند و تله ذرات مانند گرد و غبار و ویروس ها و باکتری ها. همراه با آواز, آن می تواند کمک به به طور طبیعی پاکسازی ریه های خود را. آواز خواندن یک نوع ورزش است که درگیر ماهیچه های هسته ای و چالش های دیافراگم برای پر کردن ریه های خود را عمیق تر.

4. متوقف کردن سیگار کشیدن

با تمرکز بر مزایای مثبت ترک سیگار, موفقیت قابل حصول است و مزایای استفاده از ترک ممکن است قابل توجه زودتر از شما ممکن است فکر می کنم. در عرض بیست دقیقه از آخرین سیگار نبض و فشار خون شروع به بازگشت به حالت عادی. جریان خون و ریه عملکرد شروع به بهبود در عنوان کمی تا دو هفته. “پیدا کردن یک سیستم پشتیبانی در هنگام ترک نیز مهم است. ما با استفاده از یک رویکرد چند رشته ای از جمله کامل بیمار-خانواده آموزش و پرورش, ترک سیگار, مشاوره تجویز شده مصرف دخانيات ایدز هنگامی که حاکی از ارجاع به توتون و تنباکو رایگان فلوریدا و پیگیری و نظارت مستمر. ما احساس می کنیم چند راه از پشتیبانی باید نتایج بهتر از یک طرفه modalites می گوید:” دکتر پنا.

5. کاهش قرار گرفتن در معرض آلاینده ها

ریه ها را کاهش می دهد توانایی برای مقاومت در برابر عفونت ها و بیماری به عنوان سن شما. کاهش قرار گرفتن در معرض فضای باز و داخل سالن آلاینده های مشاور در نظر گرفتن برخی از بار کردن ریه ها.

  • شروع به ساخت خانه خود را عاری از دود منطقه و اجتناب از دود دست دوم.

  • اجتناب از ورزش در نزدیکی مناطق با ترافیک سنگین یا اوج ترافیک بار.

  • مطمئن شوید که به تغییر AC فیلتر به طور منظم.

  • خلاء و گرد و غبار در هفته. حیوان خانگی شوره و گرد و غبار و قالب های شایع ریه مواد محرک.

  • با استفاده از محصولات تمیز کردن زمانی که ممکن است و تهویه خانه خود را با باز کردن یک پنجره در هنگام استفاده از محصولات است که ایجاد دود.

  • جلوگیری از مصنوعی معطر خانه فرشنرس و شمع که حاوی مواد محرک مانند فرمالدئید و بنزن. آروماتراپی, دیفیوزر, در خانه, شمع ها و روغن های ضروری یک جایگزین امن تر به طور طبیعی بوی هوا.

6. تمرینات تنفسی

دو محبوب مفید ریه تمرینات عبارتند از: pursed لب تنفس و تنفس دیافراگم. اگر چه این ممکن است به نظر می رسد آسان عمل ممکن است مورد نیاز برای کار کردن به انجام این دو بار در روز به مدت 5-10 دقیقه در روز است. زمانی که تمرین به طور منظم تمرینات تنفسی می تواند کمک به بسیج بیات هوا افزایش سطح اکسیژن و تقویت انعطاف پذیری دیافراگم.

  • Pursed لب تنفس. آغاز شده توسط نشسته با پشت خود را مستقیم و یا تخمگذار پایین. استراحت شانه های خود را. استنشاق از طریق بینی خود را احساس درجه حرکت باعث شکم خود را پر کنید. کیف لب خود را به عنوان اگر شما در حال سوت زدن و به آرامی نفس ، مطمئن شوید که به بازدم دو بار به عنوان طولانی به عنوان آن طول می کشد به نفس در. تکرار.

  • تنفس دیافراگم. دروغ در پشت شما و یا یک سطح صاف و خم شدن زانو های خود و پشتیبانی از سر خود را با یک بالش. جای یک دست خود را بالای سینه و زیر دنده های سینه بنابراین شما می توانید احساس خود را حرکت دیافراگم به شما به عنوان تنفس. در حالی که نگه داشتن دست خود را هنوز هم در قفسه سینه خود را به آرامی تنفس از طریق بینی خود را احساس معده خود را حرکت خود را در برابر دست و بازدم از طریق لب pursed. نگه داشتن دست خود را در بالای سینه و هنوز هم به عنوان امکان پذیر است. به عنوان این تمرین آسان تر می شود, شما می توانید سعی کنید تنفس دیافراگم روش در حالی که روی صندلی نشسته.

اکثر مردم از مزایای اجرای این راهنمایی. حتی افراد مبتلا به بیماری های ریوی را کاهش می دهد تاثیر با پیروی از این راهنمایی. “هر کسی با سابقه بیماری ریوی برنامه ریزی در ابتدا یک ورزش جدید رژیم یا جدید و یا بدتر شدن تنگی نفس باید با مشورت پزشک خود را برای اولین بار می گوید:” دکتر پنا.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de