در داخل صنعت کتاب کمیک جنسی سوء بحران و زشت استثماری تاریخ است که آن را در اینجا

منn سال 2009 16-year-old کمیک فن Aviva Maï ملاقات thirtysomething هنرمند که flirted با متن و او را در یک تاریخ. برای مدت زمان طولانی پس از آن — یک دوره زمانی Maï فکر می کردند دوستان—نامه های گاه به گاه متون از او ابراز تاسف است که او می خواهم از دست رفته شانس خود را از آشنایی خود را. متون ساخته شده او ناراحت کننده است. به آرامی او شروع به سوال سری از وقایع است. به آرامی او متوجه شد که آنها تا به حال نشده است دوستان شما.همه در همه ،

در 15 ژوئن در سراسر کشور در میان تظاهرات در سراسر خشونت پلیس و نژادپرستی Maï در حال حاضر یک هنرمند و مدل توییتی یک مرجع مایل به خالق. بعد از آن شب او به نام او: “سلام. این پست در مورد اینکه مرتب به عنوان یک نوجوان? من صحبت کردن در مورد کامرون استوارت. کتاب های کمیک هنرمند.”

استوارت یک هنرمند و نویسنده بهترین و شناخته شده برای کار خود را در یک تحسین مجلس از Batgirlشده بود ثابت در صنعت برای سال; در برخی از محله های خود تمایل به تاریخ زنان جوانتر بود یک راز. پس از Maï گذاشته داستان چند زنان در صنعت کمیک—در میان آنها نویسنده/هنرمند کیت Leth—به طور مستقیم موید آن است. در عرض دو روز Maï در توییتر نوشت, 14 زنان دیگر رسیده به مشابه به اشتراک گذاری حساب. الگوی توصیف روشن بود: استوارت آنها ادعا کرده بود با استفاده از موقعیت خود را به عنوان یک هنرمند حرفه ای را به نفع خود اعتماد و تا به حال استفاده می شود که اعتماد به عنوان یک پوشش برای قالب.

در پاسخ به متعاقب آن داد و بیداد, کامرون استوارت قفل شده خود را در حساب های رسانه های اجتماعی و DC Comics بی سر و صدا حذف او از یک پروژه اعلام نشده. اما در این هفته که به دنبال گفتگو برانگیخته توسط Maï را صدای جیر جیر بسیار فراتر از استوارت.

ماه ژوئن شاهد کمیک صنعت کشمکش های پی در پی امواج درنده رفتار را با اتهامات مشابه در میان محاسبات در اطراف آزار و اذیت جنسی در وابسته به جهان از بازی های ویدئویی, حرکت یا کشش ناگهانی جریان تبلتب بازی ها, کشتی حرفه ای, و حرفه ای, تصویرسازی. برخی از اتهامات عنوان با سوپراستار نویسنده وارن الیس جدید بود. دیگران آورده تمدید موشکافی به طولانی مشکلات مانند اتهامات علیه Dark Horse ویرایشگر اسکات Allie و DC نویسنده اسکات Lobdell. بسیاری از داستان آمد از حاشیه رانده شده سازندگان که می خواهم قبلا سکوت به خاطر ترس از لیست سیاه. در ماه ژوئن که دیوار سکوت ترک خورده و چه نشان داد زیر قرمز و خام و عمیقا viscerally عصبانی است.

“یک دلیل بزرگ چرا توهین درنده و شیوه های تبعیض آمیز رفتن بدون کنترل در صنعت کمیک این است: انگیزه است که همیشه در قرار دادن قربانیان به جلو آمده” Maï نوشت: در یک ایمیل به The Daily Beast. “قربانیان انتظار می رود به صحبت کردن در هزینه شخصی در خطر از دست دادن شغل و آسیب مالی خود امرار معاش در ضرر به خود و سلامت روانی و تهدید به امنیت شخصی… برای هر داستان شما از شنیدن نیز وجود دارد یک مقدار غیر قابل تصور بیشتر است که شنیده نمی شود.” (استوارت پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای نظر.)

شده اند وجود دارد بسیاری از مکالمات بیش از ماه گذشته در مورد چگونه به تغییر فرهنگ صنعت کمیک. اما در ماه ژوئن طوفان از اتهامات است نشانه آن است که صنعت کمیک شکسته است. این نشانه آن است که آن را دقیقا به عنوان در حال اجرا طراحی شده است.

فرهنگ سکوت

صنعت کمیک مترادف با بهره برداری. اوایل کمیک ناشران بودند ویلر-فروشندگان و برگشت-اتاق grifters با دست خود را در همه چیز از تفال به فیلم پورنوگرافی. آنها قطع مبهم دست دادن معاملات خرد و تلاش جمعی سازماندهی و ساخته شده خود را در صنعت تقریبا به طور کامل در “کار برای استخدام” قرارداد و مستقل کارگری. نتیجه این است که یک تاریخچه از برخورد است که در طول زمان کاهش می یابد به یک مناجات از نام یک کوه راشمور از fucked: DC بدرفتاری و غفلت از سوپرمن سازندگان سیگل و شوستر; جک کربی مبارزه برای آثار هنری اصلی و مساوی اعتباری برای کار خود را با Stan Lee; Alan Moore بودن پیچ از حقوق نگهبانان; Steve Gerber را طولانی مدت در نبرد با تعجب بیش از هوارد اردک.

صنعت مدرن است که تقریبا به طور کامل ساخته شده از مترجمان آزاد: نویسندگان و هنرمندان colorists و letterers. “مترجمان آزاد و مردم در تلاش برای شکستن در فوق العاده آسیب پذیر” نویسنده Devin گریسون (Nightwing, بیوه سیاه, Gotham شب) گفت: روزانه وحش به خصوص وقتی که می آید به مردم و کار برای شرکت های اطراف کمیک مستقیم بازار—DC, Marvel, تصویر, تیره, اسب, Oni و مانند آن. که ویراستاران ارشد نگهدارید به استخدام و آتش درست است در سراسر بسیاری از صنایع, او گفت:. “اما پس از آن اضافه کردن در عواملی مانند مترجمان آزاد صفر و امنیت شغلی هیچ بیمه درمانی هیچ دسترسی به بخش منابع انسانی یا بالاتر-یو پی اس هیچ اتحادیه. اگر ما در حال صحبت کردن در جریان اصلی ابرقهرمان کمیک [وجود دارد] در اصل دو شرکت بزرگ—پس از دو شانس, دوره—برای گرفتن پای خود را در درب. آنچه برای شما اتفاق می افتد اگر شما شاش کردن فقط یک نفر در یکی از این شرکت ها بسیار کمتر صدای نگرانی های خود را در یک عرصه گسترده تر?”

مترجم آزاد و کارکنان نیز تضعیف یک جریان ثابت از, جدید, حاضر استعداد. به عنوان سردبیر podcaster و نویسنده جی Edidin گفت: روزانه وحش در سال 2018 این صنعت جذب بسیاری از افراد برای آنها پاداش اولیه است که به سادگی رفتن به محل کار در کمیک ساخت همه—به خصوص کسانی که بدون عمق ارتباطات اجتماعی موجود و در صنعت—که بسیار بیشتر از یک بار مصرف است. “بنابراین آنچه که ما در این نقطه است که یک صنعت پر از افرادی که کاملأ پیچیده از نظر مالی آسیب پذیر و کسانی که به طور کلی احساس بسیار پرشور در مورد آنچه انجام می دهند… و نمی توانیم به از دست دادن کار خود و یا شغل خود را.”

مالی این نهاد تقریبا همه در به شدت لرزان زمین. اما ابعاد اجتماعی این سیستم نیز هست. غیر رسمی حمایت شبکه—که در آن قدرتمند اعضای یک سازمان و یا در صحنه های اجتماعی مستقیم اجتماعی و فرصت های مالی نسبت به انتخاب همسالان زیردستان و دوستان در ازای وفاداری و پشتیبانی—گسترش مثل عنکبوتی شبکه از شرکت های بزرگ دفاتر مثل DC و مارول به مستقل کمیک ناشران و مردم متقابل آنها در خطر است. در نتیجه فرهنگ سکوت سوخت بهره برداری مالی و منعکس شده از طریق یک صنعت در طول تاریخ تحت سلطه مردان به مدت طولانی در ارائه پوشش برای انواع دیگر از بهره برداری به عنوان به خوبی.

‘او مرا. مانند زباله است.’

وجود دارد دو ردیف از قدرت در صنعت کمیک و برای اولین بار از آنها فردی است و این قدرت نرم, اجتماعی, ارتباطات و نفوذ. بین فردی ردیف است که در آن مترجمان آزاد زندگی می کنند. برای بسیاری از صنایع است که یک میدان مین از بین فردی درنده رفتار و رفتار اغلب بلافاصله شروع می شود زمانی که آنها در تلاش برای آن را وارد کنید.

در ژوئن 17, هنرمند جیسون لاتور (جنوب Bastards, Spider-گوئن) ارسال شده بیانیه ای در مورد کامرون استوارت خواندن در بخش “من فکر می کنم بسیاری از ما می ترسند به اذعان به وجود یک عدم تعادل قدرت همه ما سوء استفاده در برخی از راه یا دیگری. ما ترس اگر ما در مورد بحث [استوارت] ما آن را در مورد ما. اما این در مورد ما.” Latour نظرات باعث هنرمندان لورن تریسی, Bridgit کانل و دیگران برای به اشتراک گذاشتن داستان های مشابه در مورد Latour خود به شدت به دنبال آنها در کنوانسیون گفته شده از جمله چندین تلاش برای دریافت کانل به تنهایی و ناخواسته ، Latour پاسخ نمی دهند به روزانه وحش درخواست برای نظر.

“هنگامی که من برای اولین بار وارد…من روشن شد چشم و هیجان زده به شبکه با افراد در صنعت” تریسی نوشت توصیف چرا او داد تا رویای خود را از بودن یک هنرمند کمیک. “هنگامی که من سمت چپ من احساس کاملا سرخورده با کمیک و تصمیم گرفت این بود همه آن شد تا به ترک خورده بود. به نظر می رسید به جایی که این نوع رفتار شایع زد و همه می دانستند در مورد آن, اما شما فقط به حال برای مقابله با آن است.”

اما Latour بود که نه تنها خالق نام در ژوئن 17. نویسنده و سردبیر کتی غرب (قتل افق) ذکر وارن الیس به عنوان بخشی از یک الگوی موفق در صنعت دستکاری زنان جوان در خود مدار. (غرب پس از آن حذف توییتهایی.) فعلی showrunner از Netflix بکشد کسلوانیا و نویسنده از سری تحسین شده مانند Transmetropolitan, سیاره ایو absurdist کمیک مارول Nextwaveالیس شده است احترام رقم در کمیک با یک اعتبار برای تقویت استعدادهای جوان از جمله زنان و به حاشیه رانده شده. علاوه بر این ، اما چند زن دیگر مانند نوازنده مردیت Yanos هنرمند Zoetica جزر و عکاس Jhayne هولمز حمایت غرب و ارائه شده مشابه حساب.

بهره برداری اقتصادی ایجاد شرایط را برای استثمار جنسی به شکوفایی و صنعت کمیک به عنوان آن در حال حاضر وجود دارد نمی تواند آدرس بدون پرداختن به دیگر.

ژوئن 19, بیش از 60 تا به حال به عضویت یک گروه سازمان یافته توسط هولمز همه آنها متهم الیس از یک تا حد زیادی مطابق الگوی رفتار است. الیس آنها ادعا می کنند با نزدیک شدن به آنها را زمانی که آنها جوان بودند و یا آسیب پذیر ارائه مشاوره و همکاری و دوستی است. این مکالمات به ناچار تبدیل جنسی با الیس معاشقه هل دادن مرزهای cyber-sexting یا درخواست درآورد. برخی از زنان وارد شده به روابط با او را دیگران به او خودداری کردند. همه به پایان رسید همان راه—در برخی از نقطه الیس ناگهان ارواح آنها است. “من سال ها از وارن الیس پیشرو من فکر می کنم دوستان ما بودند و سپس منجر به رابطه جنسی” نوشت: یک زن. “آن را مانند یک صدای جرنگ جرنگ در سر من که من joyously ذکر شده صحبت کردن با دیگر سازندگان و او مرا. مانند زباله.”

الیس’ قبلا گلگون شهرت بود تا حدی ناشی از خود مرجع تخصصی مهمترین وارن الیس فروم یک بارها eulogized سالن و استعداد رشد است که عمل به عنوان رسمی حمایت شبکه و کمک به راه اندازی مشاغل از سازندگان مانند مت کسری (Hawkeye, سکس مجرمان), کلی سو DeConnick (کاپیتان مارول, زیبا مرگبار) و Kieron Gillen (ستمکاران و الهی, بمیرم).

غیر منتظره صدای زنان شد یکی از بخش های فعال این فروم. اما وجود دارد یک ضمنی گرفتن: در یک صنعت بدون پاک کردن مسیر برای ورود حمایت توسط الیس و مردان مانند او اغلب تنها راه در. “اگر شما تا به حال هر حرفه ای آرمان شما تا به حال برای متقاعد کردن یکی از آنها را به باز کردن خود rolodex,” رمان نویس و نویسنده کمیک G. بید ویلسون (خانم مارول) در توییتر نوشت. “این بسیار روشن وجود دارد 2 آهنگ های جداگانه: اگر شما یک مرد, همه شما تا به حال انجام بود و نسبتا با استعداد و بوسه راست ، اگر شما یک زن آن متفاوت بود. وجود دارد, ریخته گری, کوچ جو است.”

را مورد لی Seidman. یک storyboarder و کمیک هنرمند Seidman ملاقات الیس در سال 1998 و با آنها مکاتبه به طور منظم در WEF و از طریق برنامه های چت. الیس—که سرگیجه سری Transmetropolitan شد و در حال حاضر واجد شرایط ضربه—اغلب در زمان معاشقه تن با او می گوید. “او انجام تست چیز بحث: بیایید همکاری می شود و به طرز وحشیانه ای ارتباط مردم” Seidman گفت: روزانه وحش. Seidman بود که تنها علاقه مند به همکاری منحرف. الیس به ارمغان آورد او را به انجام برخی از هنر برای Transmetropolitanو صحبت در مورد کمک به او در پیدا کردن کار; این فروم باقی مانده یک محل که در آن او قادر به ایجاد روابط نزدیک و شبکه با دیگر مردم در این زمینه است.

همه چیز را تغییر داد در سال 2000 زمانی که Seidman دعوت الیس به کنوانسیون ظاهر در سن آنتونیو که در آن او زندگی می کردند. پس از آوردن او به خانه او برای دیدار با شوهر و بچه ها Seidman او را گرفت و به اتاق هتل خود را و او را در آغوش گرفت شب بخیر. ناگهان او به یاد می آورد انرژی تغییر کرده است. “او به نوعی کشیده من در برگزار شد و من واقعا طولانی و نزدیک بود و او خیره به چشمان من و لبخند و همه چیز [احساس] واقعا نامناسب است. دعوت شد واقعا روشن است.” میگردند, Seidman فرار کرد.

پس از آن, او گفت:, رابطه او با الیس به نظر می رسید را تغییر دهید. “وجود دارد هیچ پشتیبانی بیشتر. او را متوقف ذکر من زمانی که این امر می تواند مربوط به ذکر است من او را متوقف و از جمله من در همه چیز.” Seidman در نهایت خودش را پاک از الیس’ فروم و همه پیام های خود را پاک. شایعاتی که او ناپایدار گسترش, او گفت:, و کار به زودی خشک شده.

“من از بودن فوق العاده مولد و داشتن یک شغل و داشتن احترام به بودن در outs” Seidman گفت. “یک تکه بزرگ از دایره اجتماعی و شبکه بود که در فروم و حال وجود دارد—حتی اگر شما نمی الیس مورد علاقه وجود دارد مردم وجود دارد شما می تواند رسیدن به. این آغاز پایان بود که من تبدیل وارن پایین.”

در ژوئن 18, الیس با صدور یک بیانیه عمومی. “من هرگز خودم در نظر گرفته معروف یا قدرتمند” نوشت: نویسنده متعدد پرفروشترین کمیک سر چند تاثیرگذار مرجع تخصصی و showrunner از تحسین Netflix بکشد نشان می دهد. “هرگز به من رخ داده است که مردم دیگر نمی بینم این همان راهی بود که من درگیر نشده به عنوان یک مساوی که با استعداد با, توجه, اما در عمل از موضع قدرت و امتیاز. در حالی که من ساخته شده بسیاری از انتخاب های بد در گذشته من هرگز آگاهانه مجبور دستکاری و یا آزار کسی و نه من تا به حال حمله میزنن… من همیشه سعی کردم به کمک و حمایت از زنان در زندگی خود و مشاغل, اما من بسیاری از مردم صدمه دیده است که من تا به حال هیچ وجه قصد صدمه زدن به. من مقصر هستم.” پس از اتهامات الیس حذف شده خود را در خبرنامه و DC کاهش یافته و او را از آینده کمیک پروژه. الیس نمی تواند نظر رسیده برای این قطعه.

الیس’ بیانیه بود نه به خوبی دریافت. شهرت برای تقویت استعداد های جوان الیس برخوردار بود, بعد از همه, یک نشانه روشن از جایگاه خود را در صنعت و یک مثال از این نوع از فردی حمایت شبکه است که به خصوص موفق مترجمان آزاد می ساخت. حتی اگر ماهیت فردی قدرت الیس اختیار داشت بیش از او جوانتر کمتر تاسیس شرکای بود واقعا بازداشته او آسیب از خود دستکاری درنگ. و در حالی که تعداد مطلق از مردم متهم الیس از دستکاری و سوء رفتار غیر معمول است مشکل از تاسیس سازندگان—همانطور که در تکرار موارد نویسنده برایان وود (DMZ, Northlanders) و همچنین Latour و استوارت—مشاهده زنان جوان در اطراف آنها در درجه اول به عنوان شرکای جنسی است.

پاسخ به این مشکلات, برخی پیشنهاد کرده اند که برای کمیک سازندگان و تحریریه برای شروع مشاهده حوادث مانند کنوانسیون به عنوان حرفه ای محيطهای کار نه به عنوان تک میله های زندان. (در حالی که استانداردهای رفتار مناسب در کنوانسیون می تواند متنی و همیشه در حال تغییر نویسنده Seanan مک گوایر اشاره کرد یک اجماع گسترده پدید آمده است که “همین حالا امتحان کنید و قلاب تا با مردم زمانی که شما شبکه” زیبا جامد قاعده کلی است.) هنوز هم دیگران پیشنهاد کرده اند بازاندیشی “BarCon,” سنت afterparties بسیاری از سازندگان (نادرست برخی از سردبیران استدلال می کنند) استناد به عنوان یک جزء لازم از شبکه های حرفه ای. علاوه بر این اقدامات وجود داشته است, افزایش درخواست برای سازندگان به دخالت در زمانی که دوستان و همکاران رفتار نامناسب. چند cisgender نر سازندگان را صادر کرد که در حسن نیت عمومی اعلام این #ComicsPledge تشویق مردان در کمیک به تعهد به نگه داشتن خود را پاسخگو و “هرگز سوء استفاده و آزار و اذیت, [یا] داماد زنان و همه مردم به حاشیه رانده شده جنس نر و ماده.”

برخی از این پیشنهادات خوبی به عنوان دور به عنوان آنها بروید. اما آنها به طور کلی تمرکز بر روی فرد و رفتار فردی—تا حد زیادی توسط مترجمان آزاد و تغییر استانداردهای جامعه. در نهادی ردیف از قدرت پوسیدگی می رود توجهی عمیق تر.

‘او نیش’

در میان بحث از الیس Latour و استوارت جداگانه رسوایی حباب بازگشت تا در مورد کتاب های کمیک صندوق دفاع حقوقی غیر انتفاعی تشکیل شده در سال 1986 برای محافظت از متمم اول قانون اساسی حقوق کمیک سازندگان ناشران و خرده فروشان. توجه عمومی را به حال بازگشت به, مدیر اجرایی, چارلز Brownstein که داشته کار خود را برای سال های بعد و به خوبی مستند اتهام تجاوز جنسی از, نویسنده/هنرمند Taki سوما.

تحت Brownstein تصدی این CBLDF به خود جلب کرد, انتقاد از واقعی نازی (و غیر کمیک خالق) Milo Yiannopoulos در حالی که مداخله برای دفاع از 11 سازندگان بودند که با یک سیلی افترا کت و شلوار بعد از متهم کوچک-پرس کمیک خالق کودی Pickrodt از تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی. پس از فشار پایدار از کمیک سازندگان در رسانه های اجتماعی بیش از چند هفته گذشته Brownstein در نهایت استعفا داد و از CBLDF در 22 ژوئن. با وجود خروج بیشتر توسط اعضای هیئت مدیره با این حال از دست دادن اعتماد به نفس جامعه را نشان می دهد هیچ نشانه ای از اینکه assuaged.

پوسیدگی در CBLDF قوی یادآوری است که اگر جوان زن سازندگان باید به حرکت در اطراف همکار خود مترجمان آزاد در کنوانسیون و در فضاهای آنلاین نهادینه تنظیمات—آیا در شرکت ها و یا سازمان های غیر انتفاعی—می تواند فقط به عنوان بد اگر نه بدتر. نکتۀ قابل توجه در مورد Brownstein داستان است نه حفاظت او فراهم شده اما که او سرنگون شد. همه در همه ، او ادامه داد: موقعیت در سر برجسته (اگر به طور فزاینده کمتر محترم) غیر انتفاعی بود یک مثال کلاسیک از نهادی حمایت: توانایی قدرتمند برای اعضای یک سازمان برای محافظت از انتخاب همسالان و دوستان از عواقب سوء. شکارچیان اقدام با ضمنی برکت یک موسسه را بطور قابل توجهی بیشتر مستقیم قدرت هستند و بیشتر عمیقا تثبیت شده.

او تضعیف و در برخی موارد تخریب فرصت های شغلی از زنان در اطراف او

این است که از راه دور یک مشکل جدید. دیرین DC ویرایشگر جولیوس شوارتز—برگزار شد که سلطه بر سوپرمن, بتمن و لیگ عدالت از ’60s to the 80s و اشاره شده که در برخی از محله های با محبت نام مستعار “عمو جولی”—متهم شده بود از اتوبوس و آزار جنسی زن سازندگان و کارکنان برای سال. کسانی که با اعتراض داخلی در DC نادیده گرفته شد. شوارتز بازنشسته در سال 1986 و ادامه داد: به نظر می رسد در منفی از طرف شرکت به عنوان یک نوع “سفیر حسن نیت” تا زمان مرگش در سال 2004. پس از درگذشت او, کمیک حرفه ای مانند جو دافی و جیل تامپسون صحبت آشکارا در مورد تجارب خود را با او هنرمند کالین Doran مربوط به یک داستان در مورد شوارتز اقدام به اتوبوس خود را در یک لیموزین زمانی که او مشتاق نو جوان هنرمند.

شوارتز’ رفتار تکرار شد در مورد ادی Berganza سابق سردبیر اجرایی و سردبیر سوپرمن عناوین در کمیک DC. با توجه به در عمق 2017 بررسی توسط BuzzFeed, Berganza—که به عنوان یک ویرایشگر در DC Comics پس از سال 1980 و تا به حال سابقه ساخت جوک های توهین آمیز در زنان هزینه—نیز به دست آورد و شهرت به عنوان یک سریال جنسی harasser. های مختلف زن سردبیران چپ کمیک DC; Berganza ماند. در نوار احزاب در اوایل 2000s Berganza و اقدام به زور بوسه junior کارکنان حداقل دو بار. بر خلاف شوارتز Berganza شد و در نهایت اخراج هر چند تنها که بلافاصله پس از BuzzFeed مقاله.

بیشتر بدنام هنوز اسکات Allie سابق سردبیر در Dark Horse Comics و دیرین ویرایشگر (و گاه به گاه نویسنده) برای هر دو Mike Mignola را Hellboy خط و جرارد راه را چتر آکادمی. “اسکات عدم وجود مرز و حدی که او با استفاده از موقعیت خود برای دستکاری و مجازات زنان در سرمقاله که نمی دقیقا همان چیزی است که او می خواست مشترک بودند دانش در حالی که من وجود دارد” جی Edidin بعد از آن در توییتر نوشت (Edidin یک ترانس مرد ارائه شده که در آن زمان به عنوان زن). “این غیر ممکن است برای مبالغه مقدار نهادی قدرت او در Dark Horse, چگونه سیستماتیک او تضعیف و در برخی موارد تخریب فرصت های شغلی از زنان در اطراف او و یا چگونه کمی [اسب] مراقبت… همه ما بسیار جوان—اوایل 20s—احساس فوق العاده خوش شانس و انتقادی به حال تجربه بسیار کمی در محیط های حرفه ای.”

در 2015 حزب در San Diego Comic Con یک مشخصه مست Allie sexually assaulted رمان نویس و نویسنده کمیک Joe Harris, گرفتن محل انشعاب بدن انسان خود و گاز گرفتن او را در گوش. نوشتن در مورد این حادثه در گرافیک, سیاست, Janelle Assellin—یک روزنامه نگار و سردبیر سابق در کمیک DC که به کمک آن چند کارمند HR شکایت علیه Berganza در سال 2010 — جمع آوری حساب از منابع متعدد در این شرکت اشاره کرد که او می خواهم رفتار که راه را برای سال garnering نام مستعار “Bitey دلقک”; کارکنان اقدام به رفتن را از طریق کانال های داخلی همواره دریافت شاد اطمینان داد که این مشکل برخورد شود. (Dark Horse خود معروف فرار یک سال 2006 مصاحبه با او—پس ظاهرا حذف شده اما آرشیو شده اینجا—که شامل شوخی “مراقب نیش او.”)

Allie صادر عذرخواهی و باقی مانده بخشی از official magazine تا سال 2017 زمانی که او یک ویرایشگر مستقل. با اینحال او حفظ روابط نزدیک در Dark Horse, در ادامه برای ویرایش و نوشتن برای Mignola را Hellboy. در حالی که رفتار او باقی مانده یک موضوع بحث باز در کمیک اینترنت برای سال Allie به همین ترتیب ادامه به ثابت در کنوانسیون و منابع صحبت کردن در پس زمینه به دیلی تایید—تکان دهنده و تکان دهنده در کمیک محافل اجتماعی. رفتار او بود که اغلب توضیح داد: در این محافل به عنوان سوء مصرف مواد: از آنجا که او در حال حاضر هوشیار استاندارد خط رفت و این مسئله دور رفته بود.

آن را به حال. در 24 ژوئن سابق Dark Horse ویرایشگر شانا گور در حال حاضر سردبیر ارشد در Oni مطبوعات علنا متهم Allie از تجاوز جنسی. در طی 14 سال Gore, نوشته های وحشتناک حساب Allie درگیر در یک الگوی “مزمن افزایش بدون کنترل سوء استفاده بود که به او مربوط نیست الکل استفاده کنید.” در یک مناسبت در سال 1999 در عقب یک وانت پر از همکاران خود Allie قرار دادن دست خود در گور است ، “برای بعد از 10-15 دقیقه من تا به حال بی سر و صدا جسمی گریبان برابر اسکات برای جلوگیری از او را از زور نافذ من با انگشتان دست خود را,” گور نوشت. او مدعی او بارها و بارها به او گفت برای استراحت به او groped او.

ناگهان در نهایت موسسات که Allie طولانی بود پناه تحت برش او سست است. Mignola, یکی از Allie طولانی ترین خلاق همکاران با انتشار بیانیه ای که او نمی خواهد کار با Allie رفتن به جلو; Dark Horse نیز متعهد را به طور کامل قطع ارتباط با او. (هر چند در یک ناخواسته ظریف صفحه نمایش خود را از اولویت های این شرکت در ابتدا توییتی که آنها را پشتیبانی می کند… Mignola.)

اما با توجه به BPRD نویسنده جان Arcudi که می خواهم کار را برای یک بار در Hellboy خط قبل از خلاق تقسیم Mignola آموخته بود از Allie حمله به گور در اکتبر 2017: Arcudi و یکی دیگر از دوستان تا به حال به طور مستقیم به او گفت به عنوان به زودی به عنوان آنها پیدا کردن. با اینحال Allie ادامه داد: برای همکاری و نوشتن سوم و نهایی قوس BPRDthe grand finale به Hellboy داستان چرخه به پایان رسید که در آوریل 2019. “حقیقت این دوره است که پس از یک بسیار طولانی و بسیار سازنده رابطه کار من نمی خواهم به این باور هر چیزی بیشتر وجود دارد به این داستان” Mignola نوشت: در دیگر بیانیه ای که عذرخواهی کرد به طور مستقیم به گور. “من کور بود چون من می خواستم به کور و که بر من و این چیزی است که من باید زندگی می کنند.”

در هر دو سیاه و Berganza این موارد بالاتر یو پی اس در هر دو اسب سیاه و کمیک DC به حال شواهد کافی شدید سوء و به عنوان کوچک که ممکن است برای مقابله با آن است. “ما نیست و نمی تواند انجام شلاق به عنوان برخی ممکن است مایل,” Dark Horse بنیانگذار مایک ریچاردسون اعلام کرد در پاسخ به Asselin 2015 قطعه. “من بسیار حساس هستم روی این موضوع که پدر سه دختر و داشتن تجربه دست اول اثر آزار و اذیت جنسی و تبعیض جنسیتی…[Asselin را] فرض که من در طول عمر به نوعی ‘تعبیه شده در درون من یک نگرش نامناسب permissiveness است نه تنها اشتباه است آن را توهین آمیز است.”

پس از گور بیانیه اما ریچاردسون زده بیشتر در آشتی جویانه (هر چند هنوز هم شهادت) تن. “من تمایل به فکر می کنم من می توانم این رفتار مردم,” او نوشت. “من فکر می کردم این با اسکات که من می تواند در برخی از راه او ثابت و تغییر رفتار او. یک اشتباه وحشتناک در بخشی از من است که ناشی از آسیب است که می تواند هرگز قابل بازگشت نیست.” مجموعه ای از اصلاحات او پیشنهاد رفتن به جلو—که شامل اتخاذ رسمی هیچ سیاست تحمل برای آزار و اذیت و وعده داده است که وجود خواهد داشت هیچ اقدامی تلافی جویانه برای گزارش سوء استفاده—با پتو بی اعتنایی. به عنوان گرافیک سیاست incredulously به ذکر چند تا از آنها را در حال حاضر ممکن است الزامات قانونی.

در کمیک DC, توجه, تا حد زیادی کاهش یافته است در باب Harras شرکت سردبیر و معاون رئیس جمهور. Harras است یک مثال از نحوه حمایت شبکه های در این صنعت کار می کنند. قبلا یک سردبیر مارول در X-Men خط (قبل از ریاست این شرکت در طول ورشکستگی آن در 1990s), Harras قرار می گیرد هنرمند جیم لی در X-Men و به عنوان گفت: در شان هاو مارول کمیک: داستان ناگفتهاو اجازه آزادی قابل توجهی. Harras در نهایت به کار می رفت تحت لی در سی مشخصات ناشر Wildstorm. پس از Lee ساخته شده بود co-ناشر DC در سال 2010 Harras شد و به سرعت در حال ارتقا به موقعیت فعلی خود را.

Harras شد Berganza برتر در سراسر سالم تکه تصدی خود—و در عین حال به عنوان BuzzFeed گزارش در زمان هیچ اقدامی علیه او با وجود سازگار گزارش به منابع انسانی و زن ویراستاران’ اصرار آنها احساس نمی امن کار در مجاورت نزدیک با او. پس از چند اشتغال HR شکایت به رهبری, پس از ویرایشگر Janelle Asselin در سال 2010 Harras ترویج Berganza به نقش سردبیر اجرایی. پس بیشتر حادثه در WonderCon در سال 2012 که در آن Berganza دوباره مجبور بوسه یک زن در Harras گران او را به سوپرمن گروه ویرایشگر موقعیت او برگزار شد تا BuzzFeed تحقیقات منتشر شد.

او به من گفت که من باید به یک خارجی باهم [با] او بنابراین او می تواند کراوات من و سوء استفاده از من است.

نه Berganza تنها مشکل که Harras به نظر نمی رسد به خطاب. اسکات Lobdell (تیتان نوجوان, سوپرمن, هود قرمز و قانون شکنان) که به همین ترتیب کار با Harras در marvel’s X-Men خط در 1990s به DC در سال 2011 یک سال پس از Harras’ ورود. Lobdell کار کرده است که به عنوان یک مترجم آزاد در DC برای 10 سال شده است دنده توسط سازگار گزارش از رفتار نامناسب و آزار و اذیت جنسی از جمله در طول زندگی پنل جایی که او ساخته شده تکرار جوک های جنسی در مورد خالق MariNaomi. (Lobdell عذرخواهی کرد.) در 30 ژوئن Lobdell علنا اعلام کرد که از بازنشستگی از مستقل کمیک نوشتن پس از یک دهه از نوشتن هود قرمز و قانون شکنان.

خروج خود را وادار جدید اتهامات. “من شاهد اسکات Lobdell گفت: اظهارات نفرت انگیز به همکاران زن پس من 14,” سابق مارول ویرایشگر سینا فیضی (یخچال دار) در توییتر نوشت. هنرمند تس فاولر (موش ملکه) تایید کرد که زمانی که او جوانتر بود Lobdell—ظاهرا در تلاش برای “کمک” او را به این صنعت با تکرار الگوی قدیمی—”به من گفت من باید به یک خارجی باهم [با] او بنابراین او می تواند کراوات من و سوء استفاده از من است.”

این معلوم نیست که آیا Lobdell خروج بود داوطلبانه یا اینکه DC شد بی سر و صدا در حال حرکت به دور رفت و برگشت یک مشکل بالقوه. DC به لحاظ تاریخی کاهش یافته است به طور علنی اظهار نظر در مورد مسائل داخلی (و نه بازگشت نظر برای این داستان.) رویکرد خود را به نظارت عمومی توسط طرفداران بهترین تجسم یک حادثه در جان. 12, 2018, وقتی طرفداران جوان به نام سارا دفن نزدیک co-ناشر جیم لی در طول یک امضای در موزه آزادی بیان در هفته است.

او تا به حال یک لیست از چاپ سوال در مورد DC را از دست داده و به Berganza مورد او برنامه ریزی شده به او گفت: دفن روزانه وحش اما امنیت به سرعت در حال hustled او دور. (دفن ارائه یک ویدیو از این به The Daily Beast.)

با توجه به دفن کورتنی سیمونز DC SVP از تبلیغات به او گفت که به عنوان بخشی از یک گفتگو ثبت نشده که لی بود “فقط یک هنرمند” که عنوان شد افتخاری قبل از ارائه بلیط فروخته شده رویداد و یک تور از شرکت Burbank ستاد. دفن به او گفت که او خوش شانس به یک مکالمه بیشتر. سیمونز هرگز تماس خود را. یک ماه بعد جیم لی نام مدیر خلاق افسر. به عنوان 2020 از او در حال حاضر تنها ناشر. Harras باقی مانده EiC در کمیک DC.

‘آنها اهمیتی نمی دهد’

این precarity و بی امان نیکل-و-شدن ؛ تاری ؛ تار از مترجمان آزاد بدنام هستند. بنابراین این واقعیت است که برخی از این کار می پردازد تا کمی در شرکت تنظیمات مثل مارول و دی سی باعث می شود شرکت های پدر و مادر میلیاردها. به طور کلی مردم تنها قادر به اعتراض به این هستند که جریان درآمد هستند و نه از نظر مالی وابسته به این صنعت است. نیاز است که سازندگان سکوت در مورد همه از این نیاز ندارد به طور مشخص از طریق تهدید آن مستتر است. بارها تکرار شده و مناجات پیچ-بیش سازندگان انتقاد شدید صفحه اصلی نقطه—اگر رفتار آنها با جک کربی و آلن مور و Dwayne McDuffie که راه تصور کنید آنچه که آنها را به شما انجام دهد.

“این شرکت دیدن استعداد به عنوان یکبار مصرف, چرا که بسیاری از مردم می خواهید برای شکستن به کمیک” Seidman گفت. در حالی که برخی از افراد در یک شرکت داده شده ممکن است مبارزه برای یک خالق ساختار شرکت به عنوان یک کل به طور کامل غیر قابل توصیف. “وجود دارد هیچ کمبود از مردم برای پر کردن فضاهای. هنگامی که شما در گذشته مردم آنها واقعا می خواهید به نگه دارید زیرا آنها به منظور فروش آنها اهمیتی نمی دهد.”

بهره برداری اقتصادی ایجاد شرایط را برای استثمار جنسی به شکوفایی و صنعت کمیک به عنوان آن در حال حاضر وجود دارد نمی تواند آدرس بدون پرداختن به دیگر. آزار و اذیت جنسی در همه اشکال و صورت های مختلف است که به سادگی یک مشکل اجتماعی است; سرقت از یک قربانی زمان و عزت و توانایی خود را برای ایجاد کار در صلح و دنبال مالی یا فرصت های اجتماعی. آن است که سرقت از یک خالق توانایی به دنبال امرار معاش در زمینه انتخاب خود را. Harassers به سادگی نمی طعمه در آن ساخته شده آسیب پذیر توسط precarity: آنها به طور فعال ایجاد فضاها و نهادهای آنها ساکن بیشتر مخاطره آمیز و نگه داشتن کارگران آشفته و ترس به مالی شرکت بهره مند شوند. فکر می کنم از آن را اگر شما می خواهم به عنوان نظافت در یک مقیاس بزرگ: کشت نیروی کار است که می تواند مورد اعتماد به همراه جنسی و بهره برداری اقتصادی—به پوزخند طریق گره دندان به چیزی از ترس و بیرون راندن کسانی که نمی توانند.

آزار و اذیت جنسی یک نیروی کار مسئله حقوق و کمیک در طول تاریخ شده است یا علاقهای به پرداختن به حقوق کارگران مسائل است.

که این جنسی همراه تا حد زیادی مردسالار خطوط تعجب: کشورهای مستقل مشترک المنافع مردان هنوز هم اشغال ترین مواضع قدرت در صنعت کمیک در حالی که زنان در آن دیده می شود که زنان به طور مداوم به حاشیه رانده شده. اما زنان به همان اندازه قادر به استفاده از این عنوان است. پیشنهاد اصلاحات—از جمله احداث واقعی بخش منابع انسانی در کمیک شرکت هایی که در حال حاضر نیست که آنها (یک نگرانی مقدار) و یا استخدام متنوع تر کارکنان ارشد—تنها می توانید تا کنون. بخش منابع انسانی وجود داشته باشد به کاهش بدهی به این شرکت برای محافظت از کارگران: آنها طولانی و زشت تاریخچه حفاظت از مشکل سرپرستان در هزینه از قربانیان است. و در حالی که استخدام یک مطلب نژادی و جنسی متنوع کارکنان میباشد و قطعا می تواند کمک به ایجاد فضاهای امن تر برای به حاشیه رانده شده سازندگان انجام این کار نیست نوش دارو. تنها به یک نگاه بیش در رسانه ها و تکنولوژی جهان برای دیدن که شرکت های که در آن زنان نگه ارشد در صورت عدم وجود واقعی دموکراسی از قدرت می تواند تا پایان تکرار همان cruelties.

این سوال در حال حاضر یکی از پاسخگویی. در بین فردی در سطح بدرفتار مترجمان آزاد حداقل گاهی اوقات اخراج از مباحث هر چند تنها پس از قربانیان را به خطر انداخته حرفه خود را با صحبت کردن publicly. چنین افرادی حداقل گاهی اوقات پاسخگو به جامعه است. در ماده نهادی مسئوليت با این حال (و به همین دلیل سردبیران مانند Allie و Berganza محافظت می شدند برای مدت طولانی) وجود دارد نشده است کوچکترین حرکت. آن زمان سال واقعا قهرمانانه پشت صحنه کار را به سرانجام فضولی و مردان را از شرکت مربوطه می باشند: هیچ عواقب واقعی کاهش یافته است در افرادی که از آنها محافظت. که عدم پاسخگویی در بالا به ناچار سموم تلاش برای ساخت عادلانه تر صنعت: کمیک شرکت پوسیدگی از سر.

اگر یک شرکت ارائه می دهد یک جواب در یک اتفاق نادر است که تنها تا کنون به نظر می رسد اتفاق می افتد زمانی که خشم عمومی رسیده است یک توده مهم آن است که به ناچار: به ما اعتماد. ما در حال کار بر روی آن است. پس از چند دهه آن را دشوار است به آنها را در خود کلمه. مشکلات روشن است: شرکت های اولویت بندی قدرت خود را بیش از رفاه مترجمان آزاد و کارکنان جدید (عمدتا زنان!) که در کار وجود دارد و هنگامی که آنها را استخدام و آنها را بدون تلاش های ویژه ای برای حمایت و یا آنها را حفظ. دوستان استخدام دوستان و ساخت تا خود را حمایت شبکه. افرادی که سعی به رفع این ماشین از داخل به مانند قطره ای خون از چرخ دنده ها. هنوز دستگاه اجرا می شود.

آزار و اذیت جنسی یک نیروی کار مسئله حقوق و کمیک در طول تاریخ شده است یا علاقهای به پرداختن به حقوق کارگران مسائل. به طور جدی به چالش نهادینه سوء استفاده, شما باید برای به چالش کشیدن آنچه باعث می شود آن را شکوفا و کسانی که مشکلات مشابه که در حال اساسی به کمیک شیوه های کسب و کار. شفافیت بیش از طرح های شرکت های بزرگ را بیشتر زنان و به حاشیه رانده شده به صنعت خواهد لزوما شامل مقابله با رکود و نابرابری در صفحه نرخ, کارکنان, پرداخت سهام. این امر باز کردن درب به گفتگو در مورد چگونه کمیک شرکت های درمان سیاه استعداد—بسیار بد—یک موضوع است که حتی بسیاری از منتقدان باز از آزار و اذیت جنسی شده اند مشتاق به آدرس. آن نیز بی درنگ بحث از چگونگی صنعت offloads اخلاقی خود مسئولیت به سازندگان آن بر روی قهرمان ابتکار شایسته سازمان فراهم می کند که خصوصی خالص ایمنی برای کمیک سازندگان نیاز به مراقبت های بهداشتی و یا کمک مالی.

همه که سمت چپ است در حال حاضر سوال که تا کنون رفته آشکارا پاسخ داده نشده. چگونه می شود افرادی که چیتی راه خود را تا زنجیره ای در حمایت از مردم آنها را بیرون راندند مواد را جبران به آنها ؟ خواهد شد شرکت های آتش کارمندان ارشد که در زمان هیچ اقدامی در برابر شکارچیان ؟ خواهد ویراستاران ارشد نه تنها با تشکر از مردم که صحبت می کنند اما استخدام آنها را در موضع قدرت ؟ خواهد شد شرکت حسابداری عمومی از راه های بی شمار که در آنها شکست خورده اند برای حفظ کارکنان و مترجمان آزاد بی خطر است ؟ آنها ارائه امنیت بیشتر و بیشتر منافع ؟ خواهد آنها حمایت اتحادیه تلاش یا تلاش مترجمان آزاد برای سازماندهی دموکراتیک تر محل کار? آنها را تسلیم خود را به خارج از نظارت و جلوگیری از اعمال نفوذ دسترسی به عنوان یک راه برای درهم شکستن و نابود کردن واقعا مستقل کمیک فشار دهید.

به احتمال زیاد نیست. قدرت تصدیق هیچ چیز بدون تقاضا و کمیک شرکت های مانند تمام سیستم های کاملا بدون انگیزه پاسخگوئی به مردم و بهره برداری از آنها. صرف زمان کافی در کمیک فضاهای گوش دادن به اندازه کافی داستان های ترسناک و آن را سخت برای فرار از این تصور که بعد از نشریات خود را—چه مستقیم به بازار صنعت در درجه اول تولید خشمگین هستند و دل مردم است. برای همه است که مردم در حال صحبت کردن سیستم مستقیم به بازار کمیک تولید تغییر نکرده است. توپ بازی در تیم کمیک نگه داشتن دهان خود را بسته و به شما ثابت کار می کنند—شاید—اما هیچ امنیتی واقعی نیست و بسیار پول و—اگر شما در حال کار در ابرقهرمان کمیک—چیزهایی که شما ایجاد خواهد شد به احتمال زیاد لگد طبقه بالا و یک شرکت یک میلیارد دلار است. شاید این شرکت تصمیم خواهد گرفت که بر اساس قوانین دلخواه که شما یک خرده از این پول است. شاید شما یک پیاده روی در این فیلم است.

پس از Seidman بود و سرد کردن توسط الیس او گفت: کار را از طریق کاهش و او قادر به پرداخت هزینه برای کاردرمانی برای پسر مبتلا به اوتیسم. برای سال, او قادر به نشستن در یک جدول رسم بدون وحشت و نفرت شستشو از طریق او. “هر زمان لعنتی. برای 15 سال لعنتی. آنها در زمان چیزی دور از پسر من در آن زمان انجام داده اند او خوب است. من گريه در حال حاضر به خاطر من عصبانی زیرا از چه مدت آن را در زمان برای صعود به بیرون روند آسیب و درمان مناسب… شما نمی توانید به من پشت سال از زندگی حرفه ای من. شما با بچه های من. چرا که از کمیک. شما شوهر من بیش از کمیک.”

اصلاح: نسخه قبلی این مقاله اظهار داشت Seidman دعوت الیس به کنوانسیون ظاهر در سن آنتونیو در سال 2002. آن را در سال 2000.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de