حمل و نقل هوایی اروپا انجمن ها و EASA برای عضویت هماهنگ امن مسافرت هوایی در طول COVID

حمل و نقل هوایی اروپا انجمن ها و اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA) توافق کردند برای تقویت تلاش ها برای اطمینان از امن و تجربه سفر را برای مسافران در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

این COVID-19 همه گیر و مرتبط با محدودیت های مسافرتی را به حال تاثیر مخربی در ترافیک هوایی و در معرض خطر قرار داده میلیون ها شغل است که تکیه بر درجه اتصال. اروپا به دنبال بازگشایی ضروری است که عملیات مشخص شده توسط سازگار اجرای مسافری روش های ایمنی در سراسر این قاره است.

EASA و مرکز اروپایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری (ECDC) توسعه یافته پروتکل برای اقدامات فرودگاه ها و خطوط هوایی و اپراتورها باید اتخاذ برای اطمینان از امن بازگشت به عملیات عادی.

دستورالعمل آدرس کل سفر از مسافر دیدگاه در خروج فرودگاه در هیئت مدیره هواپیما و در هنگام ورود. آنها حاوی خاص مکمل اقدامات ابداع برای اطمینان از حفاظت از مسافران و خدمه در برابر انتقال COVID-19 ویروس. مسافر ملزم به مسئولیت شخصی برای مثال حتی از آمدن به فرودگاه اگر آنها در حال تجربه COVID-19 علائم.

شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها خواسته شده است به دنبال افزایش تمیز کردن و ضد عفونی روش همچنین به عنوان راهنمایی زیر برای اطمینان از بهترین شکل ممکن تهویه در حالی که در هیئت مدیره این هواپیما. کیفیت هوا در هیئت مدیره یکی از مهم ترین کاهش عوامل در برابر گسترش coronavirus و اکثر هواپیما را بالا بهره وری ذرات هوا (هپا) فیلترهای نصب شده که جماهير هوا به عامل تئاتر با کیفیت. بیشتر اقدامات مانند تغییرات در پرواز, سرویس, شده است و توصیه می شود برای کاهش خطر انتقال از طریق سطوح آلوده. شبیه توصیه های صادر شده توسط سازمان بین المللی سازمان هواپیمایی کشوری (ICAO) در آن را هدایت.

برای تقویت اجرای این اقدامات هواپیمایی اروپا (A4E), کسب و کار اروپا انجمن حمل و نقل هوایی (EBAA) در مناطق اروپا شرکت هواپیمایی انجمن (ERA) و بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) را امضا توافق نامه همکاری با EASA برای ترویج هماهنگ شده و هماهنگ اجرای EASA/ECDC پروتکل های صنعت, دولت و مسافران است.

یک مکمل منشور برنامه راه اندازی شده است توسط EASA برای نظارت بر اجرای دستورالعمل ها و ارائه بازخورد. بیش از 60 سازمان خدمت به میلیون ها نفر از مسافران را امضا کرده اند تا به این منشور به صورت داوطلبانه است.

“صنعت حمل و نقل هوایی کرده از نزدیک با مقامات بهداشت و تنظیم کننده در سراسر جهان برای توسعه پروتکل با خیال راحت به راه اندازی مجدد عملیات. این ICAO را خاموش دستورالعمل تنظیم یک چارچوب بین المللی برای حفاظت از بهداشت عمومی و در اروپا EASA/ECDC پروتکل به طور مشابه به تراز وسط قرار دارد. این همکاری متقابل توافق با EASA را ترویج هماهنگ اجرای دستورالعمل های عملیاتی در جهت تسهیل و بهبود مسافرت هوایی گفت:” رافائل Schvartzman, IATA منطقه ای معاون رئیس جمهور برای اروپا است.

“این بحران نشان داده است اهمیت همکاری های ارتباطی و یک رویکرد هماهنگ شده. دومی همچنان برای اثبات به چالش کشیدن هر دو برای شرکت های هواپیمایی و مسافران ما به عنوان عضو اجرای متفاوت و سلامت سفر اقدامات گفت:” توماس Reynaert مدیر عامل خطوط هوایی اروپا (A4E). “این توافق باعث انسجام بیشتر میان ما و جامعه حمل و نقل هوایی در اروپا و اطمینان حاصل شود که موثر ترین پروتکل ها در محل به خصوص به عنوان تعداد مسافر افزایش و بهبود COVID تست قابلیت وارد این خط لوله است.”

EBAA دبیر کل اطهر حسین خان اظهار نظر. “ما خوشحال هستیم که برای پیوستن به نیروهای با بقیه جامعه حمل و نقل هوایی به formalise ما همکاری و ارتباطات در این زمان بحرانی. بازگشت به حالت عادی برای سفر لولا در هماهنگ ایمنی و دستورالعمل های عملیاتی برای مسافران و کسب و کار حمل و نقل هوایی اپراتورها یکسان است. امروز توافق یک گام مهم در تسریع بهبودی از اروپا حمل و نقل هوایی بخش است.”

“ساختمان در EASA/ECDC دستورالعمل و گسترده تر بازگشت به حالت عادی عملیات (RNO) پروژه آغاز شده توسط EASA این همکاری را گام دیگری در تضمین این که هماهنگ و قوی پروتکل ها و فرآیندهای در حال تحویل در سراسر اروپا گفت:” مونتسرات Barriga مدیر کل دوران. “این بیشتر کمک خواهد کرد که به یقین به era’s هواپیمایی اعضای حصول اطمینان از بالاترین سطح ایمنی و افزایش اعتماد به نفس به مصرف کنندگان است.”

“حمایت از ما دستورالعمل توسط IATA, A4E, EBAA و عصر برقرار این روش به عنوان استاندارد اروپا در صنعت حمل و نقل هوایی گفت: EASA, مدیر اجرایی, پاتریک, Ky. “سازگار اجرای دستورالعمل های حیاتی برای بازسازی مسافر اعتماد به نفس است که در نوبه خود اساسی برای یک تصمیم گیری برای سفر هوایی, آیا برای تفریح و یا برای کسب و کار است.”

“این مهم است که مقامات ملی نقش خود را در تضمین این دستورالعمل ها را به دنبال دارد و از یک جانبه معرفی اقدامات که ایجاد تناقضات,” او اضافه شده است. “همه بازیکنان صنعت هر کارمند و عمومی سفر خود باید به دنبال همان دستورالعمل در هر مرحله از این سفر از فرودگاه به مقصد به طوری که برای ایجاد یک محیط امن برای همه است.”

توجه به ویراستاران:

  • خطوط هوایی اروپا (A4E) است که اروپا بزرگترین شرکت هواپیمایی انجمن مستقر در بروکسل است. سازمان طرفداران از طرف آن 16 شرکت هواپیمایی اعضای گروه برای کمک به شکل دادن به اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی سیاست به نفع مصرف کنندگان تضمین ادامه داد: امن و رقابتی هوا بازار حمل و نقل. دنبال کنید با ما در توییتر @A4Europe.
  • کسب و کار اروپا انجمن حمل و نقل هوایی (EBAA)=1rem پیشرو سازمان اپراتورهای هواپیما کسب و کار در اروپا است. تاسیس در سال 1977 و در بروکسل بر اساس EBAA نشان دهنده +700 اعضای شرکت های, شرکت ها و اپراتورها تجاری و تولید کنندگان و فرودگاه های ثابت مبتنی بر اپراتورها و بیشتر. دنبال کنید با ما در توییتر و Linkedin Instagram و Facebook و یا بازدید www.ebaa.org=1rem.
  • در سال 1980 تاسیس عصر=1rem غیر انتفاعی انجمن تجارت به نمایندگی از 65 شرکت های هواپیمایی و 149 شرکت های درگیر در حمل و نقل هوایی است و تنها انجمن به نمایندگی از کل طیف از شرکت های درگیر در حمل و نقل هوایی اروپا. انجمن ترویج منافع هواپیمایی در اروپا توسط لابی های اروپایی نهادهای نظارتی در سیاست اهمیت ترویج اجتماعی و اقتصادی اهمیت حمل و نقل هوایی و زیست محیطی خود را تعهدات.
  • یاتا (انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی) =1remrepresents برخی از 290 شرکت های هواپیمایی متشکل از 82 درصد از جهانی ترافیک هوایی. شما می توانید به دنبال یاتا در https://twitter.com/iata برای اطلاعیه ها, سیاست, مواضع و مفید دیگر صنعت اطلاعات است.
  • اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA) است centrepiece از استراتژی اتحادیه اروپا برای ایمنی حمل و نقل هوایی. ماموریت ما این است که به ترویج و دستیابی به بالاترین استانداردهای مشترک ایمنی و حفاظت از محیط زیست در هوانوردی ، مستقر در کلن آژانس استخدام کارشناسان و مدیران از سراسر اروپا است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de