مرکز فروش لنت ترمز خودرو تویوتا یاریس در شهر اصفهان – خرید انواع لنت ترمز

به گزارش اخبار خودرو ، تویوتا قصد داشت تا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ بطور رسمی از نسل جدید یاریس رونمایی کند اما انتشار فیلم ها و تصاویر این خودرو برنامه های این شرکت را به هم زد! در خصوص پیشرانه جدید یاریس نیز با توجه به اینکه تویوتا قصد دارد قیمت خودرو را ثابت نگه داشته یا حداقل میزان افزایش را اعمال کند؛ احتمالا شاهد موتوری کوچک برای تیپ پایه خواهیم بود. حال هم با افزایش سوخت باید بر ارزش کار سازنده اش صحه گذاشت چرا که ضمن توانایی استفاده از بنزین عادی و مصرف مناسب در هر سال اگر همانند رفقای دیگرش حدود 20 هزار کیلومتر بنزین مصرف کند، بین 1.8 تا 3.6 میلیون تومان هزینه روی دست مالکان خود می گذارد. میزان محافظت از سرنشین بزرگسال در این خودرو 83 درصد، سرنشین کودک 80 درصد و عابر پیاده 63 درصد است ضمن اینکه سیستم های ایمنی نیز 57 تويوتا ياريس ويكيبيديا درصد موفقیت دارند. ضمن اینکه بعید نیست در آینده شاهد نسخه هیبریدی نیز باشیم.

مهمترین عامل قدرت موتور نیست. مدل دوم یک موتور ۱.۵ لیتری با جعبه دنده ۶ سرعته یا CVT است. هیوندای اکسنت به یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که توان تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۶ نیوتنمتر گشتاور را دارد؛ درحالیکه تویوتا یاریس از یک پیشرانه ۱٫۵لیتری ۴ سیلندر بهره میبرد که میتواند ۱۰۷ اسببخار قدرت و ۱۴۱ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. یاریس هاچبک جدید همانند مدل سدان از همان ساختار مزدا سود برده و در زیر کاپوت آن پیشرانهی 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 106 اسب بخار قرار دارد. این موتور قدرت ۲۵۷ اسب بخار دارد و گشتاور آن نیز ۳۶۰ نیوتن بر متر است. با توجه به آنکه این موتور برای اولین بار استفادهشده است، اطلاعات بسیار دقیقی در مورد آن وجود ندارد ولی قطعاً قدرت بالاتری از یاریس سدان خواهد داشت و خریداران باید از بین موتورهای اسکای اکتیو G در حجمهای 1.5، 2 و 2.5 لیتری انتخاب کنند. یاریس ۲۰۱۶ رقیب های سرسختی مثل ماشین های مزدا ۲ ، هیوندای accent ، فورد fiesta ، و هوندا healthy خواهد داشت . درست است که یاریس هاچ بک دیگر وجود نخواهد داشت ولی علاقه مندان به این خودرو همچنان میتوانند نسخه سدان این خودرو را خریداری کنند البته این خودرو در واقع یک تویوتای واقعی نیست و نسخهی ریبج شدهی مزدا 2 سدان محسوب میشود.

روز دروغ آوریل زمانی بسیار عجیب برای یک خودروساز است تا تولید خودرویی جدید را اعلام کند اما به نظر میرسد تویوتا این روز را برای معرفی یاریس هاچبک 2020 جدید کاملاً مناسب دانسته است. دنیایاقتصاد : نسل جدید تویوتا یاریس اولین هاچبک در بازار استرالیا است که برای جلوگیری از برخورد سرنشینان جلو به یکدیگر به دو کیسه هوای میانی مجهز شده است. نسل جدید تویوتا یاریس عنوان خودرو سال ۲۰۲۱ اروپا را از آن خود کرد. در این زمینه پیشرانه ۱٫۲ لیتری توربوی تویوتا آیوریس میتواند گزینه خوبی باشد. فولکس پولو مدل 200 TSI است که مجهز به موتور 3 سیلندر 1.0 لیتری توربوشارژ است که 128 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و گیربکس آن از نوع 6 دنده اتوماتیک معمولی است. در بحث پیشرانه و قوای فنی، هیوندای i10 به یک پیشرانه ۱٫۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که توان تولید ۸۶ اسب بخار قدرت و ۱۲۱ نیوتنمتر گشتاور را دارد.

بر طبق گزارش برخی خبرگزاریها یک مدل تویوتا GR Corolla قرار شده تا سال ۲۰۲۳ به بازار کشور انگلیس بیاید و این اتومبیل از موتور مشابه با یاریس بهره خواهد برد. البته از برخی جنبهها این برنامهی زمانبندی کاملاً خوب بوده زیرا هاچبک تویوتا با همان جلوپنجرهی بزرگ خود در واقع مزدا 2 ساب کامپکت است که در آمریکا فروخته نمیشود. بهرغم آنکه پیکاپ بزرگ ایسوزو دی-مکس دارای یک کیسه هوای میانی است، هاچبک یاریس از دو کیسه هوا بین صندلیهایش بهره میبرد و همین امر باعث شده است تا این خودرو به راحتی در دسته ایمنترینها قرار بگیرد. شایعات همواره درباره وجود یک مدل بهتر از خودروی تویوتا یاریس منتشر میشدند. اما مثل هر خودروی مدرن دیگری یاریس تلاش میکند تا حد امکان از تصادف جلوگیری کند و این یعنی امکانات ایمنی نوین بسیاری از جمله سامانه ترمز اضطراری خودکار، سامانه حفظ مسیر حرکت، سامانه مشاهده نقاط کور و سامانه رصد ترافیک کناری روی آن نصب شود.

ایندکسر