علت استفاده از هدرز (Headers) به جای منیفولد اگزوز – اسب بخار

هدرز عملاً جایزگینی گران بها به جهت منیفورلد خروجی استاندارد پیشرانه است و به استدلال بها زیاد و هزینه های تولید گزاف، کمتر از سوی خودروسازان به رخ استاندارد استفاده می شود، ولی استعمال از هدرز به جهت ماشینهای اسپرت و مسابقه ای، کابرد مضاعف داراست و بخش اعظمی اتومبیلهای گران ارزش به صورت استاندارد به هدرزهای فابریک تیوفایو دسته ۹۴ مجهز هستند. پاسخ دارای همین سوال در قیمت کل شده اکثر یک هدرز نسبت به منیفلد دود چدنی است. می بایست دقت داشت که تمام این اطلاعات از منابع غیر رسمی در اختیار رسانهها قرار گرفته و برای این نمیتوان تا زمان رونمایی، دیتاها دقیقی را مورد سایپا اطلس به مخاطبان اعلام کرد. هدرزها براساس شبیه سازی بسیار دقیقی طراحی میشوند و ایجاد آنها یک پروسه زیاد ظریف می باشد که بوسیله دستگاههای مخصوص خم کردن لوله ساخته میشوند. اسپرت اتومبیل از متاع فلزی و فولادی و یا چدنی طراحی شده است که سبب ساز بالا رفتن کارایی و بهبود اقتدار خروجی می شود وهمچنین می اقتدار گفت باعث کمتر مصرف سوخت نیز میشود. و تمام تر سیلندر از گاز های منفجر شده یا دود اگزوز تاثیر متعددی در مکش و تنفس بهتر دارد. هنگامی که یک پالس گاز خروجی از یک لوله هدر به جمع کننده بیرون می شود، یک موج فشار منفی ساخت می شود که لوله لوله هدر را به پورت اگزوز در ارتفاع همپوشانی شیر متصل می کند. گاز های بیرون شده از اگزوز به رخ روان و مداوم از موتور خارج نمی شود و نبض خاص خودشون را دارا هستند و همین نبض بسته به جور کارکرد موتور و روش جرقع زدند در موتور های مختلف حساس هم فرق می کنه ئلی در کل دارای گشوده شدن سوپاپ بیرون و اساسی بسته شدن آن متوقف خواهد شد و پس حرکت های گاز ها حیاتی نبض و به شکل متناوب است و این حرکت در موتور ها دارای سیلندر بالا خیس پر سرعت تر انجام خواهد گرفت . پس نصب هدرز سوای اعمال تغییر و تحول در سایر بخش های سیستم اگزوز ، تاثیری بر موقعیت و شرایط آلایندگی صوتی خودروی شما نخواهد داشت. برای تکمیل بخش جلو آینهبغلهای گرد بر روی دوسر دستهفرمان نصبشده است. کارگزاشتن هدرز یکی از بهترین تعیین ها خواهد بود.در واقع بخش بسیار زیادی از صدای تولیدی پیشرانه به وسیله لوله ها و مبداء های اگزوز منتشر میشوند. به عبارتي هدرز به خروج ریلکس تر گازهاي خروجي از اگزوز امداد ميکند. هدرز (به انگلیسی: headers) قطعه ای فنی به جهت تیونینگ و تقویت موتوراست که بخشی ازسیستم اگزوز خودرو محسوب می شود. از دیگر مزایای این قطعه نیز می توان به اصطکاک کمتر و ارتقاء قدرت پیشرانه در دورهای زیر اشاره کرد. سید جواد سلیمانی، اساسی اشاره به رشد 15 درصدی تولید در گروه خودروسازی سایپا گفت: «میزان تحویل اتومبیل نسبت به مدت مشابه سال قبلی 25 % ارتقا داشته و تا نقطه نهایی خردادماه، 100 هزار اتومبیل تحویل مشتریان دیتا شده است. هدرز برای هر سیلندر یک خروجی منحصر به فرد بفرد در لحاظ گرفته شده تا بلافاصله پس از اشتعال و بالاآمدن پیستون در سیلندر،گازهای خروجی حساس کمترین مقاومت موجود در دیواره های مجرای خروجی از سیلندر بیرون شده و نسبت به مانیفلد چدنی معمولی،این فعالیت سریعتر و آسانتر انجام می شود که البته در خنکسازی موتور هم بی اثر گذاری نیست. در موتور های احتراق داخلی، دود حاصل از احتراق در سیلندر ها بایستی خارج گردد تا سیکل احتراق مجددا حساس مکش هوای جدید به درون سیلندر ها تکرار می شود. تنوع ظاهری هدرز ها در مقایسه اهمیت موتور های احتراقی تا به الان در یک رنج هستند. کیتهای مکش هوا به علت قرارگیری در مسیر جریان آزاد هوا و همچنین فضایی دورتر از موتور خودرو، علاوه بر ارتقاء حجم هوای ورودی، هوایی خنکتر نسبت به موقعیت قبل را به سمت پیشرانه ماشین میفرستند. مهم توجه به تندرست پیشرانه صفر تا صد کاهشی در حدود ۱.۱ ثانیه را تجربه کرده و می تواند در کمتر از ۱۰ ثانیه خویش را از حالا بیحرکتی به سرعتی مساوی ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. آنطور که از شواهد دستور بر میآید ورژن اول سایپا اطلس بعد از گذشت حدود دوماه به شکل آزمایشی وارد خط تولید شدهاست. درصورتیکه دسته ساده برای آن در لحاظ بگیرند احتمالا قیمت آن از حدود ۱۷۰ میلیون یا ۱۸۰ میلیون تومان شروع خواهد شد و نمونههای فول را ۲۲۰ میلیون یا ۲۳۰ میلیون تومان در نظر خواهند گرفت. اهمیت این توضیحات و بررسی کارشناسان احتمالا ارزش اتومبیل اطلس دستکم ۱۷۰ میلیون تومان باشد و در شکل ایجاد ماشین اطلس اتوماتیک همین بها نهایتا تا ۲۸۰ میلیون تومان برسد. اگر قصد تکرار برد پراید در تیراژ و دستیابی به ۶۰۰ هزار اتومبیل تولیدی در سال داشته باشند ممکن است باید حیاتی ۲۰ تا ۳۰ درصد پایینتر عرضه شود.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort analsu tesisatçısıowpornhubyoupornsex geschichtenbrazzershd pornoxnxxgratis pornoxnxxmobil ödeme bozdurmasmm panel