260 میلیون کودک از دست آموزش و پرورش: یونسکو

بیش از یک چهارم از یک میلیارد کودکان هیچ دسترسی به تحصیل یک آژانس سازمان ملل متحد پیدا کرده است. Coronavirus ه

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

بیش از یک چهارم از یک میلیارد کودکان هیچ دسترسی به تحصیل یک آژانس سازمان ملل متحد پیدا کرده است. Coronavirus همه گیر است که تنها ساخت بدتر.

بیش از 250 میلیون کودک تا به حال هیچ دسترسی به تحصیل در سال 2018 به آژانس سازمان ملل متحد برای آموزش و پرورش گزارش روز سه شنبه. این است که از حدود 350 میلیون نفر در هزاره سوم.

کودکان از جوامع فقیرتر و همچنین دختران معلول مهاجران و اقلیت های قومی بودند بیشتر احتمال دارد به از دست آموزش و پرورش در بسیاری از کشورها یونسکو در بر داشت.

در سال 2018, "258 میلیون کودکان و جوانان بودند به طور کامل محروم از آموزش و پرورش با فقر به عنوان مانع اصلی برای دسترسی به" گزارش یافت می شود.

این مقدار به 17 درصد از همه کودکان در سن مدرسه از دست رفته در آموزش و پرورش است. آنها عمدتا متمرکز در جنوب و مرکزی آسیا و جنوب صحرای آفریقا است.

در کشورهای جنوب صحرای آفریقا یکی از دو فرزند مبتلا هستند.

Coronavirus را بدتر می کند

پاریس-بر اساس سازمان یافت که این بیماری همه گیر کوروناویروس تا به حال تنها وضعیت بدتر با 90 درصد از جهان را در جمعیت دانشجویی تحت تاثیر تعطیلی مدارس.

بیشتر بخوانید: یک سوم دختران از خانواده های فقیر هرگز با حضور در مدرسه: یونیسف

کودکان در فقر زندگی می کنند قادر به ادامه تحصیلات خود را با استفاده از لپ تاپ و تلفن های همراه و اینترنت به عنوان بسیاری از ثروتمند دانش آموزان می تواند.

"درس هایی از گذشته — مانند با ویروس ابولا نشان داده اند که سلامت بحران می تواند ترک بسیاری از پشت به ویژه فقیرترین دختران بسیاری از آنها ممکن است هرگز بازگشت به مدرسه" یونسکو مدیر کل آدری Azoulay گفت.

توسعه آلمان در امور ماریا Flachsbarth گفت: "در زمینه بحران مانند زمان COVID-19 گیر موجود نابرابری در حال بدتر شدن در سراسر جهان است."

گروه های محروم

در بسیاری از کشورهای فقیر به ویژه در آفریقا به تعداد بسیار کمی از دختران روستایی دریافت آموزش و پرورش.

LGBTI دانش آموزان در ایالات متحده آمریکا تقریبا سه برابر بیشتر احتمال دارد برای جلوگیری از مدرسه چرا که آنها احساس می شود.

 یونسکو هشدار می دهد میلیون ها نفر از بچه ها پشت در آموزش و پرورش

"متاسفانه گروه های محروم نگه داشته شده اند و یا تحت فشار قرار دادند از سیستم آموزش و پرورش از طریق بیشتر یا کمتر ظریف تصمیم گیری منجر به خروج از برنامه درسی بی ربط اهداف یادگیری کلیشه ای در کتاب های درسی تبعیض در تخصیص منابع و ارزیابی تحمل خشونت و غفلت از نیازهای" در این گزارش است.

حدود 335 میلیون دختر هستند نه ارائه خدمات آب و فاضلاب نیاز به حضور در مدرسه در حالی که سن بلوغ است. در برخی از مرکزی و کشورهای اروپای شرقی رم کودکان در حال تفکیک در حالی که در آسیا آوارگان مانند Rohingya در حال تدریس در سیستم های مختلف.

"بسیاری از کشورها هنوز هم در عمل آموزش و پرورش تبعیض نژادی که تقویت كليشه اي و تبعیض و از خود بیگانگی" در این گزارش است.

"فقط 41 کشور جهان به رسمیت شناخته شده زبان اشاره و جهان, مدارس بودند بیشتر مشتاق به دست آوردن دسترسی به اینترنت نسبت به تهیه کردن برای زبان آموزان معلول" آن را گفت.

والتر Hirche عضو هیئت مدیره انجمن آلمان, یونسکو, کمیسیون اروپا گفت: آلمان در حال حاضر پیشرفتهای زیادی "اما اکثر کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه آموزشی هنوز هم یادگیری به طور جداگانه به جای حضور در کلاس درس در مکاتب گفت:" Hirche. "ما باید تغییر است."

aw/rc (AFP, dpa, KNA)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب