7th سالانه Wolters کتاب ذیل کد بازی را به کارکنان با هم به همکاری ideate و نوآوری

برای هفتمین سال متوالی Wolters کتاب ذیل مالیاتی و حسابداری برگزار می شود سالانه آن کد بازی دو بعد داخلی برنامه

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

برای هفتمین سال متوالی Wolters کتاب ذیل مالیاتی و حسابداری برگزار می شود سالانه آن کد بازی دو بعد داخلی برنامه نویسی رویداد طراحی شده برای نوآوری و سرگرم کننده و یک روح رقابت دوستانه به کارکنان در سراسر جهان است. در اصل آغاز شده در سال 2014 توسط یک گروه از توسعه دهندگان در یک دفتر برای کمک به افشای کارکنان را به تفکر و آخرین فن آوری های پیشرفته, کد بازی به سرعت در حال رشد در اندازه بیش از زمان. در این سال با وجود حرکت به یک قالب مجازی با توجه به همه گیر این رویداد شامل بیش از 500 شرکت کنندگان در سراسر بیش از یک صد تیم در 12 کشور.

در یک فضای که همراه شدید کار تیمی با سرگرم کننده فعالیت های آنلاین, بخت آزمایی, مواد غذایی و, جوایز, کد بازی دیدم تیم های همکاری در نوآوری با در نظر گرفتن یک ایده اولیه و توسعه آن را به کار نمونه. شرکت کنندگان می توانید انتخاب کنید از انواع مختلفی از پروژه های موجود و یا ایجاد خود را گرینفیلد ایده ها به آدرس های موجود در نقاط درد برای تغییر مالیات, حسابداری, حسابرسی و امور مالی حرفه ای است. پس از 48 ساعت تیم های خود را ارائه ایده نمونه به یک پانل از قضات از جمله Wolters کتاب ذیل مدیران و مشتریان و صنعت فکر رهبران. یک تیم برنده انتخاب شد در هر مکان و پیشرفته به قهرمان-از-قهرمان رقابت برای یک فرصت برای حرکت ایده خود را از طریق برای تحقیقات بیشتر و توسعه است.

"هر سال من مشتاقانه و با هیجان به سمت کد بازی زمانی که من شاهد دست اول استعداد و خلاقیت ما Wolters کتاب ذیل کارکنان به عنوان نوآوری به زندگی در خارج خود روز معمولی" گفت: کارن آبرامسون مدیر اجرایی Wolters کتاب ذیل مالیاتی و حسابداری. "کد بازی ایجاد یک محیط را تشویق می کند که همکاری و رقابت دوستانه در حالی که کمک به توانمند سازی کارکنان به سرعت تصمیم گیری های حیاتی در هر لحظه است. این اجازه می دهد تا ما را به درایو یک چالاک فرهنگ است که به ما کمک می کند تا نیازهای در حال تغییر مشتریان خود در حالی که داشتن کمی سرگرم کننده در همان زمان است!"

چه ساخته شده است, کد بازی های بسیار موفق در طول سال است آن متمرکز هدف تاکید بر صلیب-کاربردی نامزدی و ادامه داد: برنامه نوآوری است.

  • شرکت کنندگان باقی می ماند بسیار درگیر و با تمرکز بر روی آنچه اهمیت ترین - کمک به مشتریان را به استفاده از فن آوری های پیشرفته برای نوسازی و تبدیل شیوه های خود را و تبدیل شدن به بهتر استراتژیک مشاوران به مشتریان خود
  • در حالی که برنامه نویسی از مهارت های فنی لازم برای ارائه خروجی کد های نامزدی از چند عملکردی تیم را قادر می سازد تا مشکل حل و افکار مورد نیاز برای رسیدن به نتایج ملموس
  • نوشته اصلی برگزار می شود در داخل اتاق در اطراف مکان های دنیا, کد بازی در زمان در یک قالب مجازی در این سال با توجه به COVID-19 گیر با همکاری شرکت کنندگان و ارائه به قضات آنلاین

سازمان دیده بان این سال 2020 کد های تصویری برای دریافت یک طعم و مزه از همکاری انرژی و تفکر نوآورانه ساخته شده است که این رویداد را سال ویژه ای است.

در مورد WOLTERS کتاب ذیل

Wolters کتاب ذیل (WKL) یک رهبر جهانی در حرفه ای اطلاعات راه حل های نرم افزار و خدمات برای سلامت, مالیات و حسابداری, حکومت, risk & compliance و حقوقی و تنظیم مقررات بخش است. ما کمک به مشتریان ما را بحرانی تصمیمات هر روز با ارائه راه حل های تخصصی است که ترکیب عمیق و دامنه دانش تخصصی و فن آوری و خدمات است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن