یک مرد سیاه و سفید داشت حلق آویز از یک درخت—ساکنان نمی خرید که آن را یک خودکشی است.

24-سال-پیرمرد داشت حلق آویز از یک درخت در پالم دیل, کالیفرنیا, این هفته جرقه عظیم اعتراض عمومی و مطالبات به صو

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

24-سال-پیرمرد داشت حلق آویز از یک درخت در پالم دیل, کالیفرنیا, این هفته جرقه عظیم اعتراض عمومی و مطالبات به صورت دقیق تر بررسی مقامات پس از تقریبا بلافاصله توصیف آن به عنوان یک خودکشی است.

رابرت فولر داشت توسط یک رهگذر در مورد 3:39 صبح روز شنبه در نزدیکی شهرستان گراش در سالن Poncitlán مربع با توجه به لس آنجلس کلانتر.

قتل محققان گفته اند "هیچ نشانه ای از مبارزه" و پیشنهاد فولر مرده بود توسط suicide—ارزیابی تکرار توسط مقامات شهرستان که نسبت مرگ عاطفی ناامیدی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

"متاسفانه این اولین بار نیست چنین حادثه از COVID-19 همه گیر آغاز شد" مقامات شهرستان در بیانیه ای گفت: ارائه خود را "صمیمانه تسلیت و همدردی" به فولر عزیزان.

"بسیاری از مردم در حال رنج شدید روحی و شهرستان می خواهد همه بدانند که کمک در دسترس است" شهر مدیر J. J. Murphy در بیانیه ای گفت در فولر مرگ است.

اما منتقدان سوال که چرا مقامات شد و خیلی سریع به خیال فولر مرگ خودکشی به ویژه هنگامی که یک کالبد شکافی نشده است به پایان رسید.

و در یک بعد از ظهر جمعه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کنندگان به معنای واقعی کلمه فریاد کردن مسئولان شهرستان تصریح کرد که آنها ادعا می کنند که فولر افسرده بود به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس با بسیاری از در این جمعیت اشاره کرد که فولر به حال راهپیمایی در زندگی مهم اعتراض در مدت کوتاهی قبل از او مرده پیدا شد.

که ادعا می کنند می تواند بلافاصله نمی تواند تایید توسط The Daily Beast.

"به یاد داشته باشید آنچه که برای اولین بار پزشکی قانونی گفت: در مورد جورج فلوید?" یک زن فریاد زد: مقامات پس از اشاره به پزشکی قانونی اولیه نتیجه گیری شد خودکشی. در مورد Floyd—گزارشی مردی که در دست مینیاپولیس افسران پلیس ماه گذشته—اولیه معاینات پزشکی را گزارش نمی گمان این پرونده یک قتل.

ساکنان خواسته اند گراش مسئولان شهرستان به بررسی فیلم های نظارت از منطقه که در آن فولر مرده پیدا شد, ابراز بی اعتقادی در این ایده او را به دار آویخته خود را درست در مقابل سالن شهرستان و وجود خواهد داشت هیچ شواهد تصویری از آنچه اتفاق افتاده است.

سرهنگ براندون دین از لس آنجلس کلانتر قتل دفتر است که نظارت بر رسیدگی به فولر مرگ گفت: روزانه وحش محققان در حال "نه رسما گفت که این یک خودکشی است."

اما "نشانه های اولیه" نقطه به نقطه است که او گفت و اشاره کرد که هیچ دفاعی زخم و یا نشانه ای از یک حمله فیزیکی.

وجود دارد "هیچ چیز که نشان می دهد او قرار داده شد تا در آنجا در برابر او خواهد شد" دین گفت. "طناب نبود انداخته اما به شاخه ای که بدان معنی است که کسی تا به حال برای دریافت وجود دارد و آن کراوات."

پس از اولیه کالبد شکافی گزارش ذکر شده خودکشی به عنوان علت مرگ او گفت: پزشکی قانونی است و پس از انجام کامل کالبد شکافی و علت مرگ تعیین نمی تواند تا زمانی که سم شناسی نتایج در.

"اگر سم شناسی نتایج نشان می دهد سطح بالایی از مواد شیمیایی است که ممکن است مسموم او و یا او را زدم ناخودآگاه و اجازه داد کسی به او را بکشید وجود دارد آن را به یک مسیر جدید به صورت" او گفت:.

در حالی که وجود دارد هیچ دوربین در اطراف شهر Dean گفت: محققان شده اند بررسی فیلم از کسب و کار در نزدیکی منطقه برای دیدن اگر آنها می توانند پیدا کردن تصویری از فولر و تعیین اینکه آیا او با هر کس دیگری.

یک زن که شناسایی خود به عنوان یک دوست از فولر زنگ زد به رادیو های محلی نشان می دهد در روز جمعه به اختلاف مقامات پیشنهاد که مرگ او خودکشی.

"اگر می دانستم این مرد جوان شما هرگز فکر او را از داشتن برخی از انواع بیماری های روانی. ... او همیشه خندان" کاری که تنها به ابی گفت: بر پسر بزرگ محله.

"آنها در حال تلاش برای پوشش دادن آن به عنوان یک خودکشی و آن را یک خودکشی" او گفت:.

یک گزارش خبری در دره آنتلوپ بار نیز با صدور یک یادداشت سردبیر خود به داستان اصلی در مورد فولر مرگ و اشاره کرد که کاغذ شده بود "تماس با چندین خوانندگان متصل نیست به این حادثه که به شدت بر این باورند که مرگ بود و نه خودکشی و دیگر عوامل مشکوک در بازی."

پلیس تاکید کرده اند که این تحقیقات هنوز هم ادامه دارد و هر که در اطلاعات منتشر شده تا کنون اولیه است. لس آنجلس کلانتر خواسته است هر کسی با اطلاعات مربوط به تماس (323) 890-5500.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن