کودکان در روز اول در مدرسه

کودک در سال های شکل گیری هستند حساس ترین زمان از زندگی خود را. از آن زمان زندگی خود را که اجازه می دهد تا آنها

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

کودک در سال های شکل گیری هستند حساس ترین زمان از زندگی خود را. از آن زمان زندگی خود را که اجازه می دهد تا آنها را به ایجاد هویت خود را و یادگیری چیزهای جدید است که ممکن است کمک به آنها در آینده خود را.
 
"Mariyah اولین روز مدرسه" تمرکز در توضیح آنچه در آن به معنی برای رفتن به مدرسه از طریق دیدگاه یک کودک به آن را بیشتر relatable به کودکان است. رجینا را به خوبی در نوشتن رمان در چنین راهی است که پدر و مادر می تواند توضیح مفهوم مدرسه به کودکان خود را به راحتی.
 
همه ما یک میل طبیعی به ترک احساس خوب به همه ما ملاقات کند. این میل است و حتی برجسته تر در کودکان است که همیشه هدف برای دریافت پاسخ مثبت از همه. "Mariyah هیجان زده بود برای روز اول مدرسه" این خط نشان دهنده چگونه مشتاق کودکان به دیدار با دوستان جدید.
 
Mariyah اولین روز مدرسه
نوشته شده توسط رجینا رودلف
E-book | $3.99
شومیز | $12.29
جلد گالینگور | $28.88
 
نسخه هایی از این حسی رمان های موجود در آمازون GoToPublish و کتاب دیگر فروشگاه های خرده فروشی. چنگ زدن یک کپی در حال حاضر و هرگز احساس عصبی در مورد چگونه به فرزند خود توضیح در مورد زندگی در مدرسه.
 
درباره نویسنده
رجینا رودلف همیشه پرشور تمایل به نوشتن در کودکان, رمان چرا که او واقعا می خواهد برای کمک به بچه ها برای رسیدن به چیزهای بزرگ است. او را دوست دارد صرف وقت با فرزندان خود و آنها نیز الهام بخش برای او کار می کنند.
 
رجینا رودلف منتشر کرده است یکی دیگر از رمان است که با تمرکز بر آموزش بچه ها در مورد زمان غذا با عنوان "چه چیزی برای ناهار اردن است؟" یک کپی است که در آمازون در دسترس به عنوان به خوبی. اکثر نوشته های او با تمرکز بر کودک خود را. او فکر می کند از سوالات است که کودکان ممکن است بخواهید در طول زندگی خود.
 
اطلاعات بیشتر در مورد نویسنده در دسترس است در وب سایت https://reginanrudolphauthor.com/.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب