یک راهنمای قطعی به همه چیز شما نیاز به تمیز کردن خانه خود را

زمانی که صرف زمان زیادی را در خانه من شروع به توجه به چیزهایی. چیز کمی رگه رگه کردن مو در اینجا یک اسم حیوان د

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

زمانی که صرف زمان زیادی را در خانه من شروع به توجه به چیزهایی. چیز کمی رگه رگه کردن مو در اینجا یک اسم حیوان دست اموز کمی گرد و غبار شناور در طول بیش از وجود دارد. من احساس می کنم که پشت همه چیز بودند ~عادی~ من فقط می خواهم آنها را نادیده گرفت. اما به تازگی من شده است به روز رسانی من تمیز کردن کارنامه به طوری که تمیز کردن آسان است به انجام بیش از حد. ما انجام شده است بسیاری از تحقیقات و در حال حاضر آن را همه در یک مکان. در اینجا شما می توانید پیدا کردن همه چیز شما نیاز به نگه داشتن یک خانه تمیز همراه با برخی از Scouted تیم مورد علاقه من است. خاک و گرد و غبار و دوده خواهد بود هیچ بازی برای شما.

چوب Vaccums

اگر شما لازم نیست که یک چوب خلاء شما باید. این آسان برای مانور و بی سیم. درست است که بیشتر متصل کردن خلاء و قطع در هر اتاق.

Dyson طوفان V10

Tineco خالص یک S11

کوسه یون F80

ربات خلاء

داشتن یک ربات خلاء باعث می شود یکی از آزار دهنده ترین کارهای چیزی است که شما شخصا حتی نمی باید انجام دهید. آنها به خوبی به ارزش سرمایه گذاری.

کوسه IQ R101

iRobot Roomba s9+ (9550) ربات خلاء

iRobot Roomba 960 ربات خلاء

دست وکیوم

دست vac با نام مستعار گرد و غبار شکن بزرگ برای فضاهای کوچک مانند در دفتر خانه خود را فرش و یا حتی ماشین خود را. هر کس باید خود حداقل یکی از این.

بیسل Cordless Hand Vacuum

کوسه WANDVAC Handheld Vacuum

Homasy قابل حمل Handheld Vacuum Cleaner

تمیز کردن راه حل

ما بسیار لجوج که در مورد تمیز کردن لوازم بهترین هستند. در اینجا شما می توانید برخی از آثار کلاسیک قدیمی است که ضروری است برای حفظ یک sparkly صفحه اصلی.

خانم مایر چند سطح تمیز کننده

شادی فوق العاده مایع ظرفشویی

Skylarlife صفحه اصلی و قالب های حذف کپک ژل لکه

قابل استفاده مجدد, تمیز کردن محصولات

اگر شما در حال تمیز کردن خانه خود را, شما باید در مورد فکر می کنم نگه داشتن زمین پاک است. این محصولات قابل استفاده مجدد هستند و دوستانه به سمت این سیاره است. به علاوه آنها کار واقعا خوب است.

پاک ست

ظرف دو Starter Pack

سوئد Dishcloth سلولز اسفنج پارچه

جهانی ژل تمیز کردن

ظرف خشک کردن قفسه

خوب ظرف رک را انجام ظروف که بسیار لذت بخش تر است. و هنگامی که شما انجام می شود آنها را نگاه سازمان یافته است که تقریبا به عنوان مهم به عنوان تمیز کردن ظروف.

پنج دو-سینک قفسه برای خشک کردن

Joseph Joseph ارتقا ظرف شور

ساباتیه ارتقا فولاد ضد زنگ ظرف رک

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن