جدید نقش اجتماعی برای انعکاس صدا در خفاش ها که شکار هم

جستجو برای مواد غذایی در شب ها می تواند روی حیله و تزویر. برای پیدا کردن طعمه در تاریکی, خفاش ها با استفاده از

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

جستجو برای مواد غذایی در شب ها می تواند روی حیله و تزویر. برای پیدا کردن طعمه در تاریکی, خفاش ها با استفاده از انعکاس صدا خود را "حس ششم." اما برای پیدا کردن مواد غذایی سریع تر برخی از گونه ها مانند Molossus molossus, مارس جستجو در شنوایی فاصله خود را echolocating اعضای گروه به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد که در آن تکه های غذا قرار دارد. اجتماعی اطلاعات کد گذاری شده در تماس های انعکاس صدا ممکن است تسهیل این جستجوگری استراتژی بر اساس یک مطالعه اخیر توسط اسمیتسونیان گرمسیری موسسه تحقیقات (S) دانشمندان و همکاری موسسات آنلاین منتشر شده در رفتاری با محیط زیست.

تحقیقات قبلی شناسایی کرده است راه های مختلفی که در آن انعکاس صدا می توانید انتقال اطلاعات اجتماعی در خفاش ها. برای مثال "تغذیه buzzes," تماس های انعکاس صدا خفاش تولید به خانه در شکار آنها خال خال می تواند به عنوان نشانه ای از حضور طعمه به استراق سمع در نزدیکی خفاش ها. از سوی دیگر تماس انعکاس صدا است که خفاش ها تولید و در حالی که به دنبال مواد غذایی به نام "جستجو فاز" تماس بودند و شناخته شده برای انتقال اطلاعات اجتماعی.

اما برای گروه-جستجوگری خفاش هماهنگی پرواز در تاریکی با چند سریع-پرواز افراد ممکن است نیاز به توانایی برای شناسایی اعضای گروه در بال. اگر جستجو-فاز calls حاوی امضای فردی خفاش ها می تواند درک آن می تواند اجازه می دهد آنها را به می دانم که افراد در حال پرواز در نزدیکی آنها بدون نیاز به تخصصی سیگنال برای برقراری ارتباط است.

رهبری جینا Kohles, STRI همکار و دانشجوی دکترا در موسسه ماکس پلانک از رفتار حیوانات در آلمان تیم تحقیقاتی آزمایش این که آیا جستجو-فاز انعکاس صدا تماس ها حاوی اطلاعاتی در مورد خفاش هویت و اینکه آیا M. molossus می توانید با استفاده از این اطلاعات به تبعیض میان گروه های مختلف کاربران. این تیم در معرض خفاش ها برای جستجو-فاز انعکاس صدا در تماس های یک عادت-dishabituation پارادایم یک روش که در آن یک حیوان در معرض تکرار محرک تا زمانی که دیگر به آن واکنش نشان می دهد. سپس آن را در معرض جدید اما مشابه محرک برای دیدن اگر آن واکنش نشان می دهد, که نشان می دهد که آن را درک تفاوت بین این دو محرک.

"ما تماس انعکاس صدا از دو خفاش ها بودند که اعضای هر دو گروه از این موضوع خفاش" Kohles گفت. "با اندازه گیری پاسخ از موضوع خفاش ها به عنوان ما روشن بین تماس از افراد مختلف ما می توانند یاد بگیرند در مورد اینکه آیا خفاش درک تفاوت ها و شباهت های بین می نامد."

آنها دریافتند که این خفاش ها در واقع تمایز بین گروه های مختلف عضو به احتمال زیاد با استفاده از امضای فردی کد گذاری در تماس است. نتایج خود را می تواند به این معنی است که جستجو-فاز تماس در خدمت یک تابع. آنها نه تنها کمک به خفاش شناسایی طعمه بلکه انتقال هویت فردی به نزدیکی جستجوگری اعضای گروه. این همزمان با این واقعیت که اکثریت M. molossus' شنوايی تنظیم شده است در این جستجو-فاز تماس نشان دهنده اهمیت پردازش آنها.

این پیدا کردن ارائه می دهد بینش نه تنها اجتماعی استراتژی این خفاش ها استفاده ممکن است برای پاسخگویی به نیازهای انرژی خود را, اما همچنین به تکامل انعکاس صدا سیگنال و ارتباطات اجتماعی در خفاش ها.

"این مطالعه نشان می دهد که ما ممکن است کم بها دادن به حیاتی راه های اطلاعات اجتماعی را تحت تاثیر قرار بت جستجوگری موفقیت و در نهایت بقا" Kohles گفت.

تیم تحقیقاتی متشکل از اعضای از فضای این موسسه ماکس پلانک از رفتار حیوانات است, مرکز پیشرفته مطالعه رفتار جمعی در دانشگاه کنستانتس گروه زیست شناسی در دانشگاه کنستانس و وزارت تکامل محیط زیست و Organismal زیست شناسی در دانشگاه ایالتی اوهایو بود بودجه توسط آیو و سرویس تبادلات دانشگاهی آلمان.

اسمیتسونیان گرمسیری موسسه تحقیقاتی مستقر در پاناما سیتی پاناما یک واحد از موسسه اسمیتسونیان. موسسه جمع درک گرمسیری تنوع زیستی و اهمیت آن برای انسان رفاه و آموزش دانش آموزان برای انجام تحقیقات در مناطق استوایی و ترویج حفاظت از محیط زیست با افزایش آگاهی عمومی از زیبایی و اهمیت اکوسیستم گرمسیری.

# # #

Kohles, J. E., کارتر, G. G. A. S., صفحه, R. A., Dechmann, D. K. (2020). اجتماعی جستجوگری خفاش تبعیض بین اعضای گروه خود را بر اساس جستجو-فاز تماس انعکاس صدا. رفتاری محیط زیست. http://dx.doi.org/10.1093/beheco/araa056



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن