تعجب آور نشانه دموکراتیک احیای در اوهایو

چهارشنبه صبح جوبه اسم میزبان بود در حال اجرا از طریق متحده که در آن جو بایدن بود که در حال حاضر جلوتر از دونال

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

چهارشنبه صبح جوبه اسم میزبان بود در حال اجرا از طریق متحده که در آن جو بایدن بود که در حال حاضر جلوتر از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا نزدیک بود. پنسیلوانیا, Scarborough گفت: تمام شد اما در کیسه بایدن. میشیگان بود که به دنبال خوب ویسکانسین تکیه که در راه است. سپس او اقدام به نام-چک کنید (اگر من در به خاطر سپردن همه آنها را) در فلوریدا, North Carolina, نوادا, کلرادو, آریزونا, گرجستان و حتی تگزاس به عنوان احتمالا رقابتی است.

که 10 متحده به طور کامل یک پنجم از کل پاره اتحادیه. اما آنچه در دولت او اشاره نمی کند? Ur-چرخش دولت است. دولت در مورد آن نازل شده است و گفت: "به عنوان ____ می رود امریکا است." دولت از رئیس جمهور به هفت نفر از آنها دوم تنها به ویرجینیا هشت.

درست است: Ohio. من نه چیدن در سکربروق. او فقط به انجام آنچه هر کس می کند. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برنده اوهایو با 8.1 درصد و یا نزدیک به 450,000 رای. هیلاری کلینتون ترک مبارزه در دولت قبل از روز انتخابات. جمهوری خواه مایک DeWine برنده 2018 فرماندار مسابقه. برای تمام این دلایل به نظر می رسد مردم به نوشتن آن را به عنوان تبدیل شده است غیر قابل برگشت ،

من اینجا هستم به گزارش به شما است که آنها ممکن است اشتباه باشد. برخی از شماره های این سال های اولیه نشان می دهد—من نمی خواهم برای رفتن بیش از حد سخت در اینجا; نشان می دهد—چیزی که بسیار جالب است ممکن است اتفاق می افتد در وزارت امور خارجه و آن را یک خبر خوب برای تیم نارنجی.

اوهایو برگزار اولیه آن در این سال در ماه آوریل است. من می گویم "در مه" به جای یک تاریخ خاص چون همانطور که شما ممکن است به یاد داشته باشید وجود دارد یک کل درام در سراسر تاریخ. قرار بود آن را به اتفاق می افتد در مارس 17, اما فقط به عنوان بحران نزولی در تمام خشم. فرماندار DeWine لغو آن است. یک قاضی رد او. دولت در بخش بهداشت و درمان مدیر امی اکتون رد قاضی است. سپس مقننه مجموعه "تاریخ" واقعا یک مهلت, آوریل 28 معنی که رای غایب بود شهریور آوریل 27 یا دست-تحویل برگه های رای تا به حال به تبدیل شدن به انتخابات محلی تخته توسط 28.

اوهایو است "نیمه باز" اصلی که بدان معنی است که یک فرد می تواند رای دادن در هر کدام اولیه حزب آنها مانند اما جدا آراء و آنها را به درخواست هر دو حزب دموکرات و یا جمهوری خواه انتخابات. به عبارت دیگر جمهوری خواهان می تواند در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات و بالعکس و کارش رای دهندگان می توانید انجام دهید هر آنچه اما همه آنها به درخواست یکی از رای گیری و یا دیگر از نظرسنجی کارگران است.

این سیستم همراه با نرم افزار عوارض: شما می توانید ببینید که چگونه بسیاری از ثبت نام اعضا از هر دو طرف عبور و تصمیم به رای دادن در دیگر حزب اصلی.

بدون دادن این موضوع خیلی فکر کردم شما می خواهم انتظار می رود تعداد کسانی که به بیشتر یا کمتر حتی حق است ؟ و خیلی کم ، است که که در آن ما داستان جالب می شود.

اوهایو 12th کنگره منطقه حومه/exurban منطقه شمال و شرق کلمبوس. صندلی شده است خواه از 1940s (هر چند بسیار gerrymandered) و در حال حاضر برگزار می شود اولین-termer Troy Balderson. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در انجام آن با 11 امتیاز.

در حال حاضر—به رای درخواست. در این سال های اولیه در این منطقه شده است که حزب جمهوری خواه (با یک دوره وقفه) پس ما بمباران آدولف هیتلر در مورد 8,800 جمهوری خواهان درخواست دموکراتیک رای گیری. در جهت معکوس تنها در حدود 1,200 دموکرات درخواست جمهوریخواهان آراء. علاوه بر این حدود 21,000 "unaffiliateds" (مستقل) در زمان دموکراتیک آراء و فقط 13,000 از آنها در زمان توافق آراء. به طور کلی, 73,000 مردم درخواست دموکراتیک آراء و 68,000 درخواست جمهوریخواهان آراء. که در یک منطقه است که طبخ نرخ R+7.

آن چه معنی است ؟ دوباره من محتاط اینجا. واضح استنباط این است که این عدم تعادل است توضیح حومه زنان نفرت با مغلوب ساختن پیشی جستن. ما دیده ایم این ثبت نام در بسیاری از نظر سنجی. می تواند وجود داشته باشد توضیحات دیگر? شاید. اما درست نیست که بسیاری از گزینه های.

به احتمال زیاد دیگر توضیح است که وجود دارد بیشتر رقابتی ریاست جمهوری در سمت دموکراتیک ترغیب جمهوری خواهان برای رای دادن در آن طرف حصار.

اما که واقعا در این مورد. برنی ساندرز به حالت تعلیق در مبارزات انتخاباتی خود در مارس 8, بنابراین برای بسیاری از پنجره زمان که در طی آن Ohioans شد, استفراغ کردن, خود غیابی وجود دارد هیچ رقابتی دموکراتیک اولیه. و حتی زمانی که ساندرز بود هنوز به طور رسمی در, که در آن نقطه (یعنی پس از سه شنبه رفتن در مارس 3) مسابقه نبود به خصوص رقابتی است. و وجود دارد بدون داغ کردن-رای گیری مسابقه هر دو.

از 8,800 R به D سیستمهای "که تعدادی می گوید:" هانا معما کمپین مدیر مدرسه شیرر دموکرات کنگره نامزد که در حال اجرا در برابر Balderson. (شیرر اتفاقا به نظر می رسد مانند یک کاندیدای خوبی برای منطقه است—او را از بنفش منطقه آغاز یک کسب و کار کوچک و در حال اجرا است سخت در مراقبت های بهداشتی و توانمندسازی زنان). "بسیار بزرگتر تعداد از ما قبل از دیده می شود. قول شما رفتن در اطراف و صحبت کردن با مردم و آنها بسیار بیزارند."

این 12th منطقه نوعی از ناهنجاری? چیزی در حال لیسیدن شهرستان تامین آب? بیایید پرسه زدن به این نیز بسیار جمهوریخواه شرق گوشه ای از دولت 1st کنگره منطقه, حومه شمال و غرب سینسیناتی. اینجا ایران وقت استیو Chabot به چالش کشیده شده توسط دموکرات کیت شرودر (حرفه ای خود را در بهداشت عمومی—یک سال خیلی خوب است برای کسی که با آن بر روی رزومه به در حال اجرا).

در 1 می گوید: شرودر را مدیر کمپین Allie بنولل مورد 6,200 جمهوری خواهان در زمان دموکراتیک رای گیری در حالی که فقط 543 دموکرات درخواست اوباما در انتخابات. شایان ذکر است که در اینجا وقتی مردم درخواست رای گیری آنها در حال تبدیل شدن به یک عضو از حزب که تا بعد از اولیه. پس از آن یک بیت از یک تعهد برای مردم را به ایجاد.

پس از آن فقط به پوشش ما پایگاه بیایید سرمایه گذاری تا به دولت در گوشه ای دیگر و نگاهی به شماره های از Cuyahoga County است. که کلیولند پس از آن دوره بسیار دموکراتیک; اما وجود دارد برخی از جمهوری خواهان وجود دارد و 9,500 از آنها خواست دموکراتیک رای گیری در حالی که فقط 2,000 دموکرات خواسته جمهوریخواه رای. همچنین در کویاهوگا, unaffiliateds درخواست دموکراتیک رای گیری بیش از حزب جمهوری خواه آنهایی که در حدود 37,000 به 7000 بود. (تمام اعداد من استفاده می شود در اینجا غیر رسمی, بنابراین من آنها را گرد اما رسمی برگه انتظار نمی رود که به همه چیز تغییر یافته است.)

در نهایت و به طور کلی: مشارکت مردم در مقدماتی حزب دموکرات در ماه گذشته بالاتر بود جمهوریخواه اولیه مردم در انتخابات برای اولین بار پس از سال 2008 است. و آن را خیلی بالاتر و بیشتر از 860,000 رای به حدود 680,000.

"وجود دارد دو چیز اتفاق می افتد در اوهایو می گوید:" دولت حزب دموکرات رئیس David فلفل. "این اولین بار است که این حومه تغییر از قرمز به آبی. و شماره دو بزرگ اقتصاد که تهمت بالند مورد ؟ که واقعا درست است در اینجا حتی قبل از COVID." او فکر می کند که آن را سخت برای مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از خود را "بزرگترین اقتصاد همیشه" خط حتی اگر اقتصاد در مسیر بازیابی در ماه نوامبر.

فلفل همچنین اشاره می کند که DeWine برنده فرماندار عمارت دو سال پیش توسط به طور خاص هدف قرار دادن حومه زنان و انجام به خوبی با آنها. به دلایلی که باید آشکار فلفل می گوید: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را نمی خواهد بود قادر به اجرا است که مبارزات انتخاباتی."

آن را هنوز هم ممکن است دشوار دولت است. بایدن و تهمت اساسا گره خورده است وجود دارد در حال حاضر است که یک بیت از یک دلسرد ثبت نام چرا که در پنسیلوانیا و میشیگان و آریزونا و فلوریدا و دقت بیشتر در ویسکانسین بایدن پیش است. و حتی اگر دموکراتیک مردم در انتخابات در اوهایو بزرگتر از حزب جمهوری خواه به طور کلی مردم در انتخابات رقم کم 23 درصد است.

اما هنوز بالاتر از اعداد واقعی هستند. آنها واقعی رای. 5 یا 7 یا 12-به-1 جمهوری خواهان رای دادند دموکراتیک در اوهایو بیش از دیگر راه خود را در اطراف و مستقل تصمیم گرفتند به حزب دموکرات رای گیری بزرگ در حاشیه. آن را به معنی چیزی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب