یک دادگاه در مسکو در معرض روسیه جنگ با هنرمندان

مسکو—هنگامی که روسیه را پیشرو معاصر تئاتر و کارگردان فیلم کیریل Serebrennikov و سه نفر از همکارانش رفت و در دا

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

مسکو—هنگامی که روسیه را پیشرو معاصر تئاتر و کارگردان فیلم کیریل Serebrennikov و سه نفر از همکارانش رفت و در دادگاه تقریبا همه از روسیه و فرهنگی نخبگان تقریبا 4000 بازیگران, شاعران, نویسندگان و کارگردانان که خواهان توقف اقدامات شرم آور. حتی بیشتر مراقب مشاهیر متوقف مراقب باشید و نظرات عمومی در محکومیت دادستان است.

"ما سعی کردیم به نشستن بی سر و صدا اما آنها همچنان به باز کردن زخم ما با این مورد."

Chulpan Khamatova بازیگر

چیزی که آنها متوجه شدم که آنها به تماشای این مورد در حال شکل گرفتن بود که در روسیه امروز هر شخصیت معروف شارژ می شود با برخی از مرتب کردن بر اساس پخته شده تا جرم دستگیر و محکوم شد. ده ها تن از هنرمندان برجسته نشان داد تا در دادگاه درب همراه با صدها نفر دیگر از مردم در اعتراض به محاکمه.

کسانی که نفرت Serebrennikov بر این باورند که دولت باید حمایت مذهبی میهن پرستان که عشق "ارزش های سنتی" و آزار و اذیت کسانی که نمی. Serebrennikov هنر پر است از عشق به روسیه, اما می خندد در این صورت از تمام تعصبات.

"در بسیاری از بهترین قطعات اصلی شخصیت معاملات با تاریکی روسیه ما واقعیت" را editor-in-chief روسیه تئاتر , مجله مارینا Davydova گفت: روزانه جانور در خارج از دادگاه در روز جمعه. "در او روح مرده, 10 بازی مردان نقش تمام شخصیت ها از جمله زنان و اسب و سگ. ناگهان شیرین کودکان را به هیولا تبدیل اسب به اجساد. او نشان می دهد که چگونه غیر قابل پیش بینی زندگی ما است هنگامی که شما برای باز کردن یک یخچال و دیدن یک فیلم در داخل."

در خارج از ساختمان دادگاه این جمعیت از جشن هنرمندان در تمام سنین به رشد خود ادامه داد در حالی که در داخل Serebrennikov داشت به جرم اختلاس یا به عنوان دادگاه قرار داده و آن را "بزرگ سرقت برای سود است." Serebrennikov حامیان تئاتر طرفداران و هنرمندان مورد علاقه شعار میدادند: "آزادی!" و سپس حکم آمد: سه سال تعلیقی و جریمه حدود $11,000 منجر به تعجب می کنم که چرا تحقیق و تفحص باز شد در وهله اول.

چرخش کارشناسی ارشد از به اصطلاح "تئاتر مورد" شده اند باید دانش آموزان فقیر. این قضاوت مطمئنا ضربه خواهد در چهره خود را. تمام معاصر کتاب های درسی را محکوم و دولت سرکوبگر دستگاه تحت شوروی و تزارها که هدفمند رهبران فرهنگ است. روسیه تاریخ نشان می دهد دوباره و دوباره است که هنرمندان که مستقیم توجه عمومی به بزرگترین گناهان از نخبگان و مشکلات در جامعه به خطر می اندازند زندان و کار را از طریق زیرزمینی تبدیل شد و این کشور را قهرمانان واقعی. "یک شاعر در روسیه بیش از یک شاعر برای آنها وجود ندارد و coziness بدون صلح" نوشت: در اواخر یوگنی یفتوشنکو. هنرمندان می شود جلادان هرگز ستایش در اینجا.

از اولین روز از بررسی سه سال پیش به اتهام اختلاس در Serebrennikov شرکت های هفتم استودیو کرملین برای مقابله با رشد لابی مدیر حامیان جشن بازیگران و کارگردانان. یک ستاره مشهور بازیگر Chulpan Khamatova می گوید: او در میان کسانی که "ساده به اندازه کافی برای رفتن از درب به درب" درخواست تاثیرگذار بوروکرات ها از جمله برخی از Serebrennikov طرفداران در کرملین به ترک این هنرمند به تنهایی.

سر از همه معروف تئاتر نوشت: نامه به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین به کرملین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی. "او است که روسیه را نفت و, او در سطح بین المللی معروف ما به آنها گفت:" Khamatova گفت. به نظر می رسید آن را همه در بیهوده است.

هنرمندان شده اند عصبانی برای ماه ها و حتی زمانی که حکم معلوم بود نسبتا نور Serebrennikov حامیان در خارج از ساختمان دادگاه در ادامه به شعار: "Mrazi!" یا "حرامزاده!"

"این خیلی دیر است; ما سعی کردیم به نشستن بی سر و صدا اما آنها همچنان به باز کردن زخم ما با این مورد در برابر ما گناه دوست برای سه سال آنها صدمه کل نسل از هنرمندان روسی," Khamatova گفت: روزانه وحش.

میخائیل Zygar نویسنده تمام کرملین مردان اشاره کرد که امروز در روسیه "هنرمندان نشان داد آنها می تواند به اتحاد و مقاومت در برابر فشار بسیار بهتر از بازرگانان."

رسیدگی به اتهام تقلب در هفتم استودیو آغاز شده و در بهار سال 2017, در حالی که Serebrennikov بود کارگردانی Nureyev باله در بولشوی تئاتر و به طور همزمان کارگردانی یک فیلم در مورد نماد پروستریکا موسیقی راک ویکتور Tsoi. حمله پلیس گوگول مرکز تاسیس شده توسط Serebrennikov است که مسکو بهترین تئاتر تجربی و برداشت او درست بر روی مجموعه ای از Tsoi فیلم در سنت پترزبورگ. پلیس کاروان در زمان هشت ساعت به او به عقب بر گردیم به مسکو که در آن او را تحت بازداشت خانگی برای 20 سال.

Serebrennikov همیشه با این نسخهها کار بر روی پروژه های مختلف در همان زمان. در حالی که تحت بازداشت خانگی او موفق به مستقیم فاصله جوزپه وردی اپرای نابوکو در هامبورگ اپرا خود را Nureyev باله برای اولین بار در بولشوی او کارگردانی درام خود را کمی تراژدیکه بسیاری بر این باورند که بهترین بازی او به پایان رسید و این فیلم در مورد Tsoi.

زمانی که Serebrennikov منتشر شد در سال گذشته مردم امیدوار بودند او خوب خواهد بود اما این مورد بود ناگهان خاموش قفسه فقط چند روز قبل از رای گیری آغاز شده برای تغییر قانون اساسی است که اجازه می دهد پوتین برای باقی ماندن در قدرت تا 2036. "من فکر می کنم کرملین در عجله برای تمام کردن این مورد قبل از رای دادن, بنابراین ما نمی خواهد بیش از حد سر و صدا گفت:" مارینا Davydova.

Serebrennikov هنر شناخته شده به عنوان مواد منفجره از لحظه ای که اولین نقش تروریسم و برهنه پیشگام عرضه در مسکو بهترین مرحله است. او با این نسخهها کار به همراه اکسیژن به گرفتگی گوشه و کنار جامعه به تصویر می کشد بی باک و خیره انقلابیون و می لرزد تا که تعصبات ملی فکر می کنم باید untouchable: قدرت کلیسای ارتدکس روسیه نسخه رسمی از جنگ جهانی دوم—"جنگ بزرگ میهنی"و جنایات توسط سرکوبگر ماشین آلات از دولت است.

Khamatova که ستاره دار در , برهنه, پایونیر, به یاد انتقاد است. "آنها به سرزنش ما برای تمسخر حافظه از جنگ بزرگ در برهنه پیشگام حتی در سال 2005 اما ما حساس تماشاگران احساس کردم چقدر دوست دارم همه ما تا به حال برای قربانیان هنگامی که ما نشان داد وحشت از جنگ" بازیگر تاکید بر deadness در درک هنر معاصر زبان.

مسکو کل تئاتر جهان—سرمایه تعداد 211 تئاتر—شده است تعجب که چه مردم در تماس darkly, "سفارش" به مجازات این هنرمند مشهور. او تا به بسیاری از دشمنان. به گفته یکی از نظریه خود را از فیلم های مورد خشونت دانشآموز که یک بنیادگرای ارتدوکس مؤمن و تضاد خود را با یک یهودی معلم تحریک اسقف ارتدوکس Tikhon Shevkunov. چند سال پیش Tikhon شد پوتین معنوی مشاور.

"این بزرگتر داستان می گوید:" یک مدافع حقوق بشر زویا Svetova. "هر وزیر و هر افسر یا کشیش به سادگی می توانید" نظم " [آزار] هر تفکر آزاد فرد.... این آزمایش نشان داد که هر کسی معروف را می توان دستور داد و به اعدام محکوم شده برای برخی از جعل و تقلب."

تا همین اواخر Shevkunov معنوی مشاور پوتین و دستیار سر از روسیه و کلیسای ارتدوکس اسقف کیریل. Svetova می گوید کشیش در حال حاضر است "در تبعید" در استان صومعه. باران تلویزیون مستقل آنلاین کانال گزارش شده است که Tikhon, "پوتین اقرار," به طور منظم با انتقاد Serebrennikov هنر.

"ما می توانید ببینید که ما می توانیم همه باید محاکمه مانند کیریل," یولیا Persild یک جشن بازیگر که ستاره دار در Serebrennikov فیلم و پخش گفت: روزانه وحش. "من می خواهم به فریاد در حال حاضر. این کابوس در زندگی خود را در جریان بوده است به مدت سه سال است مانند کسی است که عمدا شکنجه همه ما به زخم"

مدیر مسکو بولشوی تئاتر نیز پشتیبانی می کند Serebrennikov. در یک مصاحبه اختصاصی ولادیمیر Urin صحبت با غرور و افتخار در مورد دو باله Serebrennikov کارگردانی در بولشوی: این قهرمان زمان ما باله پس از میخائیل Lermontov کلاسیک رمان و Nureyev, اختصاص داده شده به بزرگ روسی رقصنده رودولف Nureyev.

"Serebrennikov است که قطعا یک پیشرو معاصر, مدیر مهم نیست که کدام یک از پروژه های خود را پذیرفته و یا رد" Urin گفت: روزانه وحش. "من معتقدم که با گذشت زمان Serebrennikov یاد می شود در تاریخ 21st قرن به عنوان یک هنرمند منحصر به فرد."

"در تجربه زندگی من با من کار غیر معمول ترین سازندگان تنها یک شخصیت فوق العاده ای می تواند به ایجاد چیزی جدید تعجب آور کردن و انسانی است." Urin تحسین ایالات پشتیبانی توسط کل جامعه هنری; به Serebrennikov را گناه بولشوی مدیر نه متقاعد شده بود توسط دادستان. "این شرکت بود, درهم و برهم در حال اجرا کسب و کار, اما شما لازم نیست مردم را به زندان که" Urin اضافه شده است.

معروف ستاره های پاپ که چهره همه به رسمیت می شناسد در خیابان از جمله طنز کاترینا Varnava که بیش از هفت میلیون followers on Instagram آمد به پشتیبانی Serebrennikov در روز جمعه. وجود دارد ovations شاد, فریاد—جمعیت منفجر شد و با شادی که Serebrennikov راه می رفت خارج از ساختمان دادگاه. بسیاری تا به حال اشک در چشمان خود را.

کسی در جمعیت کارگردان پرسید که چگونه او احساس می شود. "من خوشحال هستم برای شما" Serebrennikov در جواب به این معنی است که نور خود حکم یک پیروزی برای تمام کسانی که تا به حال او را پشتیبانی می کند. سپس او اضافه کرد: "لطفا نگه داشتن فاصله اجتماعی انجام نمی دهد هر یک از دیگر ویروس شما نیاز به سلامت خود را به مبارزه برای حقیقت است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن