AFL قهرمانان فیبر پهنای باند انجمن زنان در تولید تخته و کمیته

AFL یک صنعت پیشرو بین المللی تولید کننده انواع کابل فیبر نوری اتصال و تجهیزات اعلام کرد که چند تن از همکاران خ

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

AFL یک صنعت پیشرو بین المللی تولید کننده انواع کابل فیبر نوری اتصال و تجهیزات اعلام کرد که چند تن از همکاران خود در حال حمایت از صنعت و انجمن های ایفای نقش فعال برای افزایش هر دو پهنای باند فیبر بازار و بخش تولید است. این سازمان ها عبارتند از: پهنای باند فیبر انجمن و زنان در ساخت انجمن.

چند AFL همکاران پیوست کمیته در حمایت از فیبر پهنای باند انجمن (FBA), یک سازمان است که چشم انداز این است که به صدای فوق العاده با سرعت بالا wireline پهنای باند استقرار در سراسر آمریکا. همکاران و کمیته ها عبارتند از:

  • جاش Simer بازار, مدیر FBA فناوری کمیته
  • شان آدم, معاون رئیس جمهور از بازار استراتژی و نوآوری FBA سیاست عمومی کمیته
  • کوین کلیتون ارشد, محصول, مدیر, FBA کمیته بازاریابی (صندلی)
  • مری الن Grom, مدیر اجرایی, ارتباطات بازاریابی, FBA زنان در فیبر گروه (عضو کمیته راهبری)

"من بسیار سپاسگزار به ما داوطلب رهبران از AFL برای خود تعهد مداوم به صنعت ما و انجمن ما گفت:" لیزا R. جوانان, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت فیبر پهنای باند ارتباط است. "ما با تکیه بر تخصص خود را برای حمایت از همه چیز از ما, مطالعات فنی به کنگره حمايت از توسعه حرفه ای است."

هر کمیته نقش جدایی ناپذیر برای فیبر پهنای باند ارتباط است. اعضای کمیته فناوری ترویج آگاهی و کسب و کار مفاهیم شبکه های پهن باند فیبر; سیاست عمومی کمیته ترویج فیبر پهنای باند استقرار آموزش کلید های فدرال و ایالتی و مقامات محلی و دفاع از سیاست ها و قوانین است که پیش از همه شبکه های فیبر; بازاریابی کمیته برنامه/فراهم می کند بازخورد در FBA عضویت در تلاش های بازاریابی و توصیه می کند در برنامه ها/تبلیغات است که حمایت از شرکت های عضو را تلاش های بازاریابی و زنان در فیبر گروه هدف برای به اشتراک گذاشتن بینش توسعه حرفه ای و بحث در مورد فرصت ها برای زنان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را.

AFL نیز نشان داده در زنان در تولید آموزش و پرورش و بنیاد WiMEF) هیئت مدیره. مری الن Grom انتخاب شد به هیئت مدیره و به عنوان منشی/خزانه دار. زنان در تولید® (WiM) انجمن متشکل از 4000 عضو و اختصاص داده شده به حمایت از ترویج و الهام بخش زنان را انتخاب کرده اند که یک حرفه ای در تولید است. WiMEF فراهم می کند و پشتیبانی موثر و مقرون به صرفه فرصت های آموزشی برای زنان در تولید.

"من بسیار خوشحال به استقبال مری الن Grom در میان ما دریافتی اعضای زنان در تولید بنیاد آموزش مدیره" گفت: Allison Grealis رئیس جمهور از زنان در ساخت انجمن. "مری الن به ارمغان می آورد تخصص در بازاریابی و ارتباطات که ارزشمند خواهد بود به WiMEF به عنوان ما همچنان به ترویج بسیاری از فرصت های آموزشی سازمان ما ارائه می دهد برای کمک به زنان رشد در تولید نیروی کار است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد AFL آن محصولات و خدمات بازدید www.AFLglobal.com.

تصویر (از چپ به راست ردیف بالا): Seán آدم مری الن Grom
تصویر (از چپ به راست ردیف پایین): Kevin کلیتون جاش Simer

در مورد پهنای باند فیبر انجمن
فیبر پهنای باند ارتباط بزرگترین و تنها انجمن صنفی در آمریکا اختصاص داده شده برای پیگیری تمام شبکه فیبر نوری زیرساخت به خانه به کسب و کار و به همه جا. فیبر پهنای باند ارتباط کمک می کند تا ارائه دهندگان تصمیم گیری آگاهانه در مورد چگونه از کجا و چرا به ساخت بهتر پهنای باند شبکه فیبر نوری در حالی که کار با اعضای آن به رهبری سازمان به جلو به همکاری با صنعت متحدان و سوق استقرار شبکه های فیبر. از سال 2001 این شرکت ها سازمان ها و اعضای کار کرده اند و با جوامع و مصرف کنندگان در ذهن برای ساخت بهتر پهنای باند در آینده در اینجا و در سراسر جهان است. اطلاعات بیشتر در fiberbroadband.org.

در مورد زنان در تولید (WiM) انجمن
زنان در ساخت انجمن با این نسخهها کار برای توانمندسازی زنان از کارگران و تقویت بخش تولید است. به عنوان یک 501(c)(6) غیر انتفاعی انجمن تجارت, WiM, اختصاص داده شده به حمایت از ترویج و الهام بخش زنان که انتخاب مشاغل در صنعت ساخت. با بیش از 4000 فرد عضو و نزدیک به 1000 شرکت های تولید ویم شامل تولید کنندگان از همه نوع و هر کار تابع. عضویت در دسترس است برای زنان و مردان مشغول به کار در بخش تولید است. اطلاعات بیشتر در www.womeninmanufacturing.org.

در مورد AFL
در سال 1984 تاسیس AFL بین المللی تولید کننده ارائه پایان به پایان راه حل های انرژی ارائه دهنده خدمات شرکت و بازارهای صنعتی و همچنین چندین بازارهای در حال ظهور. محصولات این شرکت در حال استفاده در بیش از 130 کشور و شامل کابل فیبر نوری و سخت افزار انتقال و پست برق لوازم, خارج, تجهیزات کارخانه, اتصال, تست و بازرسی تجهیزات فیوژن گشتن و آموزش. AFL نیز ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات پشتیبانی مرکز داده سازمانی بی سیم و خارج کارخانه های کاربردی.
 
که مقر آن در Spartanburg, SC, AFL عملیات در ایالات متحده آمریکا مکزیک کانادا و اروپا و آسیا و استرالیا و تماما متعلق به شرکت تابعه از Fujikura, Ltd. از ژاپن است. برای اطلاعات بیشتر www.AFLglobal.com. Follow us on LinkedIn و توییتر و "مثل ما" on Facebook. نقد و بررسی وبلاگ ما و یا اشتراک به ما bi-monthly e-عضویت در خبرنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب