آفریقایی هواپیمایی را با کوتاه کردن بال

این COVID-19 همه گیر آورده روزمره ترافیک هوایی را متوقف کند. اما آفریقایی هواپیمایی در حال آماده سازی را به آس

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

این COVID-19 همه گیر آورده روزمره ترافیک هوایی را متوقف کند. اما آفریقایی هواپیمایی در حال آماده سازی را به آسمان یک بار دیگر. بسیاری از شرکت های هواپیمایی رو به یک مسیر دشوار پیش رو برای رقابتی ماندن.

بسیاری از هواپیماهای مسافربری باقی می ماند بصورتی پایدار و محکم بر روی زمین در سراسر جهان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در آفریقا بیش از حد رادارهای برداشت بسیار کمی حرکت در آسمان است. اما پس از آغاز ماه ژوئن و هوا و ترافیک در این قاره افزایش یافته است.

"بسیاری از شرکت های هواپیمایی در آفریقا آغاز عملیات" آفریقای جنوبی کارشناس حمل و نقل هوایی Phuthego Mojapelo گفت: DW. دو تا از کشورهای کم هزینه خطوط هوایی FlySafair و انبه شرکت های هواپیمایی در حال حاضر پروازها از سر گرفته. هر دو وابسته به شرکت هواپیمایی ملی South African Airways (SAA) که برای ورشکستگی زمینه قبل از وقوع در دسامبر 2019.

دولت آفریقای جنوبی تصمیم به ادامه کمک های مالی این شرکت هواپیمایی در ماه آوریل سال 2020 است. به گفته مقامات دولت دیگر نمی خواستم به پمپ پول به ورشکسته هواپیمایی — آن را در حال حاضر مورد نیاز برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس به جای.

"SAA است در حال توسعه یک طرح جدید شروع هواپیمایی SAA 2.0" توضیح می دهد که Mojapelo. "این طرح هنوز هم قبل از اتحادیه ها و طلبکاران و آنها هنوز هم به رای دادن در این طرح است."شکست SAA برگ یک شکاف بزرگ اما — آن را یکی از آفریقا بزرگترین خطوط هوایی همراه با خطوط هوایی اتیوپی و کنیا ایرویز.

Jomo Kenyatta International Airport in Nairobi (Getty Images/AFP/T. Karumba)

در Jomo فرودگاه بین المللی کنیاتا در نایروبی کار تعمیر و نگهداری انجام شد در حالی که محدودیت های مسافرتی در محل

تلفات بالا به صورت سه بزرگ

کنیا ایرویز نیز تجربه ضرر و زیان قابل توجهی است و در حال حاضر رفتن را از طریق فرایند ملی. بیشترین مالی پایدار از آفریقا سه بزرگ خطوط هوایی Ethiopian Airlines — در حال حاضر پرچم از دست دادن $550 میلیون (€488 میلیون دلار) در ماه آوریل است.

"که ما درآمد اگر ما قادر به پرواز در ظرفیت کامل" Ethiopian Airlines گروه مدیر عامل شرکت Tewolde GebreMariam گفت: DW. با توجه به بین المللی حمل و نقل هوایی عمران انجمن (ICAO), افریقایی, شرکت های هواپیمایی در خطر از دست دادن 6 میلیارد دلار درآمد در مقایسه با سال 2019 و سه میلیون شغل است.

اما در حال حاضر مسافت های طولانی پرواز در کارت های دوباره: خطوط هوایی اتیوپی و کنیا ایرویز قصد پرواز به پاریس و ژنو و بروکسل دوباره این ماه — البته در کاهش برنامه.

بیشتر بخوانید: هشدار نسبت به کاهش 15,000 مشاغل با توجه به کروناویروس شکست

مسافران در کم خطر عفونت

اما این افزایش در ترافیک هوایی کمک به گسترش coronavirus? Mojapelo خوشبین است که مسافران امن خواهد بود: "بسیاری از هواپیماهای ما در آفریقا هستند مجهز به فیلتر هپا بسیار کارآمد فیلتر که باعث می شود مطمئن شوید که این ویروس می کند برای زنده ماندن در هواپیما."

مسافران نیز باید دمای بدن خود را اندازه گیری در آفریقای جنوبی فرودگاه ها و ردیف در هواپیما مجاز به طور کامل اشغال کردند. آفریقای جنوبی وزیر حمل و نقل Fikile Mbalula تاکید دارد که کاهش خطر ابتلا به عفونت در هیئت مدیره از داخل نرمال بسته اتاق.

A man has his temperature taken before boarding a South African Airways flight (picture-alliance/Pedro Portal/M. Herald)

مسافران سفر با South African Airways در آوریل نیاز به درجه حرارت خود گرفته

آلمانی کارشناس حمل و نقل هوایی طناب سچللنبرگ همچنین معتقد است که محیط داخل یک هواپیما به شمار بسیار کمی خطر به مسافران است. "در سراسر جهان شرکت های هواپیمایی خواهد بود که تضمین میکند که مردم حفظ فاصله بر روی زمین در طی چک در دروازه و در چمدان, ضد," او گفت: DW.

با پوشیدن ماسک در هیئت مدیره همچنین کمک می کند تا برای جلوگیری از گسترش ویروس و همچنین از بین بردن و جایگزین کردن سیستم های تهویه مطبوع است که اجازه می دهد تا هوا به جریان در از سقف کابین.

ادامه مطلب: چگونه است coronavirus تغییر مسافرت هوایی?

چه در مورد قیمت بلیط?

شرکت های هواپیمایی عامل بر فرض که آن را برخی از زمان برای اقتصاد به بازگشت به قبل از همه گیر سطوح. این می تواند تاثیر در قیمت بلیط.

تا کنون قیمت ها را همان باقی مانده در بازار داخلی توضیح می دهد Mojapelo. او یک چشم انداز مثبت در آینده صنعت: "آفریقا است که یک آهنربا را برای گردشگران و شرکت های هواپیمایی ادامه خواهد داد تا موقعیت خود را برای این کسب و کار است. این قاره نیز یک مقصد محبوب برای همایش بنابراین این صنعت را بهبود می یابند که این بیماری همه گیر wanes."

An empty airport parking lot in Dakar, Senegal (picture-alliance/Zumapress/S. Souici)

خالی پارکینگ فرودگاه در داکار, سنگال, در اواسط ماه مارس در حالی که محدودیت های مسافرتی نگه داشته و اکثریت قریب به اتفاق هواپیما مبتنی

اما همکارش یواخیم Vermoorten تر است شک و تردید در مورد تاثیر کلی از coronavirus بحران است که آمار آفریقای جنوبی بسیار سخت است. "بازار است و قطعا بازگشت به حالت عادی" گفت: DW. "برای این اتفاق همه مسافرت هوایی محدودیت را باید حذف مسافرت هوایی و باید آزادانه در دسترس برای رزرو از جمله اوقات فراغت مسافران است. مردم عادت کرده ایم به ویدئو کنفرانس و شخصی فاصله موضوع است که هنوز هم یک عامل عمده را در نظر بگیرید."

بلیط ارزان تضمین تقاضا

با توجه به سچللنبرگ, قیمت بلیط هواپیمایی یک ابزار مهم است که می تواند در جذب مسافران است. او انتظار می رود خصوصی مسافران ارائه خواهد شد قیمت های ارزان تر به افزایش تقاضا برای سفر به آفریقا. در مقابل او معتقد است که کسب و کار مسافران را مجبور به حفاری عمیق تر به جیب خود اگر بازار میدارد تا دوباره در آینده. آن باز می ماند که آیا این مشتریان را به پرواز در اول یا کلاس کسب و کار به عنوان معمول و یا سقوط در ارزان تر اقتصاد بلیط.

"بسیاری از آفریقایی هواپیمایی را پیدا خواهد کرد آن را از لحاظ اقتصادی دشوار است برای پرواز به مناطق سالم می گوید:" سچللنبرگ. "آنها نیاز به حمایت دولت مانند آنچه که دیده شده است در اروپا و آمریکا و آسیا است."

هر دو اراده سیاسی و فرصت های اقتصادی بسیار مهم است وقتی که می آید برای کمک به صنعت جستن به عقب. کارکنان می تواند پرداخت این راه و اجاره و یا خرید نرخ این هواپیما همچنین می تواند پوشش داده شود. این همه پایین می آید به بهره وری اقتصادی: به منظور رقابتی باقی می ماند با جریان پتانسیل مسافران سچللنبرگ معتقد است تنها کم مصرف, مدرن, هواپیما کمک خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب