AkzoNobel عرضه محصولات به صورت نقطه عطفی گاز طبیعی مایع و پروژه در کانادا

واقع در Kitimat های LNG کانادا پروژه قابلیت پردازش چهار واحد با مجموع ظرفیت 28 میلیون تن در سال – به نمایندگی

توسط NEWSCENTERALS در 12 تیر 1399

واقع در Kitimat های LNG کانادا پروژه قابلیت پردازش چهار واحد با مجموع ظرفیت 28 میلیون تن در سال – به نمایندگی از گام مهم برای انرژی این کشور میباشد. این شرکت ارائه پوشش از آن Chartek محدوده فاز اول ساخت و ساز که شامل ساختمان 35 هسته ماژول ها در چین است.

مایع از گاز عرضه شده توسط این مرکز جدید را به حداقل CO2 در هر تن هر LNG تولید شده در جهان است. از آن خواهد شد به مقصد کشورهای آسیایی در درجه اول چین و ژاپن است.

"ما هیجان زده می شود بخشی از این جایزه جهانی پروژه که در نهایت به نفع دهها هزار نفر از انرژی جدید کاربران در آسیا می گوید:" آماندا شنگ مدیر AkzoNobel دریایی و پوشش های محافظ کسب و کار در چین است که می افزاید که یک رونق در بازار جهانی LNG صنعت است و در نتیجه قابل توجهی ترقی در پروژه های جدید است.

چین مصرف LNG در ادامه به افزایش با توجه به شتاب استفاده از انرژی جدید در زمینه هایی مانند نیروگاه های برق و کارخانجات و گرمایش داخلی. در واقع چین است که انتظار می رود برای تبدیل شدن به بزرگترین وارد کننده LNG تا سال 2024. پیش بینی ها همچنین نشان می دهد که سالانه جهانی LNG تقاضا دو برابر خواهد شد توسط 2040 به 700 میلیون تن است.

AkzoNobel است موقعیت خوبی برای دیدار با این تقاضا است و یک تیم جهانی از کارشناسان در محل به حمایت از LNG میباشد. این شرکت همچنین دارای یک سابقه طولانی از ارائه عملکرد مبتنی بر طراحی و مهندسی برای پوشش سیستم استفاده می شود که در پروژه های پیچیده مانند LNG کانادا پروژه.

هنگامی که هسته ماژول برای LNG کانادا پروژه ساخته شده و پوشش داده شده (اتمام است و انتظار می رود را حدود 18 ماه) آنها را حمل به Kitimat برای مجمع. این پوشش را ارائه قابلیت های ضروری مانند ضد خوردگی passive fire protection و برودتی حفاظت در شرایط سخت زیست محیطی از بریتیش کلمبیا.

"با تشکر از ما پیشرو در صنعت پوشش های فن آوری, محصولات, خدمات و تخصص های مهندسی در بخش LNG ما اعتماد به نفس ما همچنان به حمایت از این صنعت جهانی درایو به صورت کارآمد و پایدار پوشش راه حل های سراسر زنجیره ارزش" می گوید: Jean-Michel Gauthier, کسب و کار, مدیر AkzoNobel دریایی حفاظتی و قایق بادبانی پوشش کسب و کار.

با ریشه های خود را در فضایی آپولو برنامه Chartek بازار پیشرو اپوکسی intumescent passive fire protection پوشش. رفتن به راه حل برای حفاظت از آتش در بازار نفت و گاز آن را به طور گسترده ای مشخص برای برنامه های کاربردی دریایی در خشکی پالایش نفت و گاز و پردازش پتروشیمی و صنایع شیمیایی پروژه های.

برای اطلاعات بیشتر www.international-pc.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن