الکسیس Maggiar می پیوندد کریستی

 کریستی خشنود است تا اعلام کند که الکسیس Maggiar اتحاد پیوست کریستی بین المللی به عنوان مدیر گروه هنر از آفریق

توسط NEWSCENTERALS در 2 مرداد 1399

 کریستی خشنود است تا اعلام کند که الکسیس Maggiar اتحاد پیوست کریستی بین المللی به عنوان مدیر گروه هنر از آفریقا و اقیانوسیه و آمریکا.

پس از آغاز کار خود را در سال 2001 با Alain de Monbrison و پس از آن Calmels کوهن فروش های فوق العاده در هتل Drouot الکسیس پیوست بین المللی خانه حراج در سال 2007 که در آن او تکامل یافته تا تبدیل شدن به اروپا مدیر آفریقایی و اقیانوسیه هنر بخش در سال 2017.

برای بیش از یک دهه الکسیس کمک به اکتشافات قابل توجهی در این زمینه تنظیمات متعدد حراج سوابق و شرکت کننده در موفقیت جمع آوری و فروش در رده خود در پاریس و نیویورک. نتایج به دست آمده در این زمینه درود می فرستم قدرت تخصص خود را و حس زیبایی.

شیفته گفت و گو میان هنر و فرهنگ تعهد خود را تا حد زیادی مورد علاقه به رسمیت شناختن این دسته در بالای بازار هنر.

الکسیس خواهد شد به گزارش Cécile Verdierرئیس کریستی فرانسه خواهد شد که نظارت بر این گروه بین المللی که در پاریس باقی مانده تاریخی حراج سرمایه است.

Cécile Verdier رئیس کریستی فرانسه: "من خوشحال به استقبال الکسیس در حراج کریستی. من متقاعد شده است که او را به این بخش علاوه بر تجربه طولانی خود را بزرگ دانش مشارکت و تعهد به مشتریان جدید رویکرد کسب و کار و بازار دید."

آفریقایی و اقیانوسی هنر فروش برگزار می شود دو تا سه بار در سال در حراج کریستی در حال حاضر باید حضور در رویداد. الکسیس خواهد شد بنابراین باید به نقش اساسی رهبری استراتژی جهانی و توسعه این دسته در فرانسه و اروپا بلکه در ایالات متحده است. او را از نزدیک با ویکتور Teodorescu مسئول فروش در پاریس Rémy Magusteiro junior متخصص و کل تیم بین المللی.

بعدی فروش افریقایی اقیانوسی و هنر آمریکا برگزار خواهد شد در دسامبر 3 در پاریس.

کریستی تعهد طولانی مدت به تحقیقات و مطالعات مستلزم آن است که همه اشیاء باید قابل اثبات منشأ. وجود دارد یک بازار مشروع برای هنر آفریقایی است که در آن کریستی نقش مهمی ایفا کرده است برای سال های بسیاری است. ما متعهد به این دسته و می خواهید برای به اشتراک گذاشتن و جشن هنر و فرهنگ مناطق مختلف و دوره تاریخی با همه جوامع است.

در مورد کریستی

کریستی پیشرو در جهان هنر, کسب و کار تا به حال فروش حراج در سال 2019 که بالغ £4.5 میلیارد / $5.8 میلیارد دلار است. کریستی یک نام است و جایی که صحبت از هنر فوق العاده ای نظیر خدمات و تخصص های بین المللی. کریستی ارائه می دهد حدود 350 مزایده سالانه در بیش از 80 دسته بندی و از جمله تمام زمینه های هنرهای زیبا و تزئینی, جواهرات عکس, کلکسیون, شراب, و بیشتر. محدوده قیمت از $200 به بیش از $100 میلیون. کریستی همچنین طولانی دارد و سابقه موفق انجام خصوصی فروش برای مشتریان خود در تمام دسته ها با تاکید بر پس از جنگ & معاصر امپرسیونیست و مدرن پیر کارشناسی ارشد و جواهرات و اشیای قیمتی.

به طور منظم در کنار فروش آنلاین کریستی یک حضور جهانی در 46 کشور جهان با 10 salerooms در سراسر جهان از جمله در لندن, نیویورک, پاریس, ژنو, میلان و آمستردام, دبی, زوریخ, هنگ کنگ و شانگهای.

*لطفا توجه داشته باشید هنگامی که به نقل از برآورد بالا که هزینه های دیگر اعمال خواهد شد علاوه بر چکش قیمت - نگاه کنید به بخش D از شرایط فروش در فروش کاتالوگ.

*برآورد شامل نمی شود خریدار حق بیمه. مجموع فروش در حال چکش قیمت به همراه خریدار حق بیمه و گزارش خالص از هزینه های قابل پرداخت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن