AMA گسترش آموزش آنلاین hub برای ساده کردن نیازهای پزشکان

انجمن پزشکی آمریکا (AMA) امروز اعلام کرد که گسترش آن آموزش آنلاین پورتال با هدف ارائه به پزشکان و سایر متخصصان

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

انجمن پزشکی آمریکا (AMA) امروز اعلام کرد که گسترش آن آموزش آنلاین پورتال با هدف ارائه به پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی یک محل متمرکز برای پیدا کردن درآمد ردیابی و گزارش آموزش مداوم پزشکی (CME) و دیگر آموزش و پرورش در طیف گسترده ای از بالینی و حرفه ای موضوعات. به تازگی افزایش یافته AMA اد Hub™ ارائه می دهد پزشکان و مراقبت از خود تیم های دسترسی به فعالیت های آموزشی تهیه شده توسط انجمن آمریکایی از اعتیاد پزشکی (آسام), چاقی, پزشکی انجمن (OMA) و جامعه پزشکی بیمارستان (SHM). علاوه بر این پلت فرم در حال حاضر اجازه می دهد تا پزشکان که گواهی هیئت مدیره با هیئت آمریکایی پاتولوژی (ABPath) به اعتبار خود را به طور خودکار گزارش ABPath.

"ما می دانیم که یادگیری مادام العمر اخذ مجوز و صدور گواهینامه نیروی حیاتی از یک پزشک حرفه ای و همچنین دیگر متخصصان مراقبت های بهداشتی. هنوز, آن است که اغلب بسیار وقت گیر و خسته کننده برای آنها برای پیدا کردن همه از محتوای آموزشی و اخذ مجوز و صدور گواهینامه مورد نیاز آنها نیاز دارید" گفت: AMA جمهور سوزان R. Lee, M. D. "توسعه AMA اد Hub به اطمینان حاصل شود که پزشکان و مراقبت از خود تیم باید قوی تر و کارآمد تر راه خود را به انجام برسانند یادگیری مادام العمر در هر مرحله از زندگی حرفه ای خود را. ما ادامه خواهد داد به افزایش پلت فرم با اضافه کردن مطالب جدید و ویژگی های است که خواهد شد نه تنها کمک به آنها را نگه دارید در زمان خود عمل پزشکی, اما همچنین کمک به آنها را کاهش می دهد اداری بار و بهبود سلامت است."

با علاوه بر این از آن سه جدیدترین تخصص پزشکی مطالب شرکای آما اد Hub ویژگی های بیشتر انواع موضوعات پزشکی و انواع فعالیت های آموزشی برای پزشکان و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی. جدید شرکای توسعه محتوای زیر را که در دسترس و رایگان برای همه زبان آموزان از طریق AMA اد Hub صرف نظر از AMA ASAM, OMA یا SHM عضویت:

  • جامعه آمریکا از اعتیاد پزشکی آموزش مداوم ارائه می دهد برای کمک به متخصصان مراقبت های بهداشتی خود را افزایش و توسعه حرفه ای و عمل خود را. آن را نیز با هدف کمک به مراقبت از تیم های بهبود مراقبت های بالینی در حالی که با تمرکز بر طیف کاملی از اعتیاد مراقبت: پیشگیری, درمان و بهبودی و بازیابی. آسام آموزش و پرورش در AMA اد Hub ویژگی های مصاحبه انگیزشی مفاهیم است که می تواند در بیمار فعل و انفعالات موجود در لینک زیر: https://edhub.ama-assn.org/asam-education-cme/pages/about.
  • چاقی طب کانون توسعه مبتنی بر شواهد چاقی تکنیک های مدیریت با استفاده از چهار ستون بالینی درمان چاقی: تغذیه و فعالیت بدنی و رفتار و دارو. با حدود 93 میلیون نفر در ایالات متحده تحت تاثیر چاقی بیماری شایع است و تقریبا در همه پزشک و شیوه های. در AMA اد Hub این اوما امکانات رایگان مجموعه پادکست برای کمک به متخصصان مراقبت های بهداشتی با موفقیت درمان و مدیریت چاقی در شیوه های خود را در لینک زیر: https://edhub.ama-assn.org/obesity-medicine-assn-ed/pages/about.
  • جامعه پزشکی بیمارستان ارائه شده است hospitalist خاص آموزش مداوم پزشکی و تعمیر و نگهداری از صدور گواهینامه از طریق فرصت های آما اد Hub. از طریق این آموزش SHM با هدف کمک به پزشکان و تیم مراقبت اقامت فعلی در دانش و مهارت های مورد نیاز به عنوان محدوده بیمارستان پزشکی همچنان به رشد. یک COVID-19 وبینار سری توسعه یافته توسط SHM نیز موجود است. کشف این منابع در لینک زیر: https://edhub.ama-assn.org/society-hospital-medicine.

راه اندازی 2019 در AMA اد Hub ویژگی های نزدیک به 6000 فعالیت های بالینی و موضوعات میان رشته ای از انواع منابع قابل اعتماد از جمله بیش از 2000 آموزش مداوم از جمله فعالیت های از JAMA شبکه JN یادگیری™ AMA قدم به جلو™ و همچنین به عنوان پنج تخصص پزشکی مطالب همکاران. در علاوه بر این به سه جدیدترین شرکای اعلام کرد امروز آما اد Hub همچنین ویژگی های آموزش و پرورش از کالج آمریکایی رادیولوژی—اولین تخصص پزشکی در جامعه به ارائه فرصت های یادگیری بر روی پلت فرم و همچنین به عنوان Gaples موسسه به صورت منسجم و عروق است. با آموزش مداوم کنفرانس لغو و یا به تعویق افتاد با توجه به همه گیر آما اد Hub ارائه می دهد سرپرستی آموزش و پرورش و چند رسانه ای در هر زمان در دسترس برای اطمینان از پزشکان و متخصصان پزشکی می توانید اقامت فعلی در حالی که به طور مداوم بهبود مراقبت از آنها فراهم می کند. مقالات و پادکست ها, فیلم ها و ماژول های تعاملی پوشش مهم و به موقع موضوعات مانند راه اندازی COVID-19 آموزش و پرورش, مرکز پزشکی از راه دور و همچنین تجاوز بهداشت و درمان تنوع و شمول سرپرستی آموزش مداوم دوره های مصرف و مدیریت درد آموزش و پرورش, اسلحه گرم, ایمنی, دقت, پزشکی, اخلاق پزشکی و بیشتر در روند آموزش و پرورش.

علاوه بر این پزشکان هستند که هیئت مدیره گواهی شده با American Board of Internal Medicine, American Board of Pediatrics یا مجوز در تنسی و کارولینای شمالی یا مین می توانید اعتبار آنها کسب درآمد از طریق AMA اد Hub به صورت خودکار گزارش به صدور مجوز بدن.

آما اد Hub همچنان به کار با تخصص پزشکی و سازمان های دیگر به ارائه آموزش و پرورش و همچنین گسترش پلت فرم خودکار گزارش گیری قابلیت های اضافی به تخصص و دولت تخته. آما اد توپی فعالیت های آموزشی می توان به راحتی قابل دسترسی دیجیتالی و در هر زمان بر روی دسکتاپ کامپیوتر و تبلت/لپ تاپ و گوشی های تلفن همراه در edhub.ama-assn.org.

در مورد انجمن پزشکی آمریکا

انجمن پزشکی آمریکا است که پزشکان قدرتمند متحد در مراقبت از بیمار است. به عنوان تنها انجمن پزشکی که برگزار 190+ دولت و تخصص پزشکی در جوامع و بحرانی دیگر ذینفعان آما نشان دهنده پزشکان با یک صدای واحد به تمام بازیکنان کلیدی در مراقبت های بهداشتی. آما اهرم قدرت خود را با از بین بردن موانع است که تداخل با مراقبت از بیمار منجر به اتهام به جلوگیری از بیماری های مزمن و مقابله با بهداشت عمومی بحران و رانندگی در آینده پزشکی برای مقابله با بزرگترین چالش ها در مراقبت های بهداشتی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب