Amdocs برای به دست آوردن Openet برای سرعت بخشیدن به سرعت گرفتن صنعت ارتباطات به ابر و کمک به ارائه دهندگان خدمات متمایز در 5G عصر

Amdocs (NASDAQ: DOX) پیشرو در ارائه دهنده نرم افزار و خدمات به مخابرات و شرکت های رسانه ای اعلام کرده است که و

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

Amdocs (NASDAQ: DOX) پیشرو در ارائه دهنده نرم افزار و خدمات به مخابرات و شرکت های رسانه ای اعلام کرده است که وارد یک توافق قطعی برای به دست آوردن Openet جهان-پیشرو در ارائه دهنده 5G شارژ, سیاست و ابر فن آوری. این دو شرکت در حال هیجان زده این فرصت را به Openet باز و شبکه محور فن آوری به Amdocs' 350+ ارائه دهنده خدمات مشتریان در سراسر جهان کمک به آنها برای موفقیت در این موج 5G پیشرفت در اطراف ابر لبه محاسبه IoT و جدید تجربه مشتری.

"ما خوشحال نوآورانه Openet تیم پیوستن به Amdocs. آنها را در سطح جهانی cloud-بومی قابلیت های شبکه شجره نامه و عمیق 5G شارژ, سیاست و مدیریت داده ها تخصص" گفت: Shuky Sheffer, رئيس جمهور و مدیر اجرایی Amdocs مدیریت محدود است. "این Openet راه حل های ما تکمیل نمونه کارها و این خرید این است که بخشی از ماموریت ما برای سرعت بخشیدن به این صنعت حرکت به ابر."

"ما هیجان زده برای پیوستن به Amdocs ما با آنها شده اند در کنار مشتریان برای بسیاری از سال و کمک به سریع ارزش به ارائه دهندگان خدمات 5G برنامه. آن است که واقعا یک روز مهم برای Openet و برای همه سهامداران ما" گفت: Niall نورتون Openet مدیر عامل شرکت. "با توجه به قوی حرکت از کسب و کار ما این است که یک زمان بهینه برای پیوستن به Amdocs. کالیبر منابع و رسیدن به Amdocs را قابل توجه و گسترده فرصت های سراسر هر یک از رشته ما."

"ما شده اند در یک سفر 20 ساله در Openet به ساخت کسب و کار است که ما همه را می توان با افتخار گفت:" جو هوگان Openet موسس و CTO. "در سال های اخیر ساخته شده جدید 5G محصولات که به رسمیت شناخته شده در سراسر جهان برای خود و نوآوری, مدرن, باز, ابر, بومی, معماری. همه ما به جلو نگاه به ترکیب تکنولوژی قوت Openet و Amdocs ایجاد فرصت های جدید برای ارائه دهندگان خدمات در این زمان هیجان انگیز از 5G تصویب است."

Openet خصوصی متعلق به شرکت مستقر در ایرلند با دفاتر در آمریکا و مالزی و برزیل و یک پایه مشتری جهانی.

هیئت مدیره از Openet و Amdocs را تایید معامله به صورت خالص در نظر گرفتن حدود 180 میلیون دلار پول نقد که منوط به رضایت از شرایط به بسته شدن است و انتظار می رود به طور کامل قبل از پایان سه ماهه چهارم مالی سال 2020(1). Openet تولید شده است در گذشته دو تقویم سال درآمد حدود 70 میلیون دلار در سال است. تاثیر کسب در Amdocs غیر GAAP رقیق سود هر سهم شده است انتظار می رود به طرف در کامل مالی سال 2020 و 2021 و accretive پس از آن. غیر GAAP رقیق سود هر سهم مانع استهلاک از خریداری دارایی های نامشهود و سایر کسب-هزینه های مربوط به تغییرات در برخی از خریداری مربوط به بدهی های اندازه گیری ارزش منصفانه و عدالت مبتنی بر جبران هزینه های خالص مربوط به مالیات و عوارض است. تاثیر بر GAAP EPS رقیق شده بود را تا بعد از Amdocs کامل قیمت خرید و تخصیص. بیشتر اطلاعات مربوط به این کسب خواهد شد ارائه شده در Amdocs' درآمد کنفرانس تلفنی برای سه ماهه سوم مالی سال 2020 در 5 اوت سال 2020 در 5:00 p. m. به وقت شرق.

(1) معامله نظر را گرانتر یورو و ترجمه برای راحتی به دلار با استفاده از نرخ ارز است. مقدار نهایی تومان خواهد بود شناخته شده در بسته شدن معامله.

حمایت از منابع

در مورد Amdocs
Amdocs' هدف این است که برای غنی سازی زندگی و پیشرفت جامعه با استفاده از خلاقیت و فناوری برای ساخت بهتر جهان متصل. Amdocs و آن 25,000 کارکنان همکاری با بازیکنان پیشرو در ارتباطات و رسانه ها, صنعت را قادر می سازد نسل بعدی تجربه در 85 کشور جهان است. ما ابر بومی باز و پویا مجموعه ای از راه حل های دیجیتال, سیستم عامل و خدمات به ارمغان می آورد بیشتر انتخاب سریعتر به بازار و انعطاف پذیری برای پاسخگویی بهتر به نیازهای در حال تحول از مشتریان ما را به عنوان آنها رشد تبدیل و کسب و کار خود را به ابر. ذکر شده در نزدک جهانی انتخاب بازار Amdocs تا به حال درآمد حاصل از $4.1 میلیارد دلار در سال مالی 2019. برای اطلاعات بیشتر در Amdocs www.amdocs.com

Amdocs' به دنبال بیانیه
این آزادی مطبوعات شامل اطلاعات است که صرفا به دنبال اظهارات ساخته شده به موجب این بندر امن ارائه اصلاحی دادخواهی اوراق بهادار خصوصی عمل 1995 از جمله اظهارات در مورد Amdocs رشد و نتایج کسب و کار در آینده چهارم. اگر چه ما اعتقاد داریم که این انتظارات در انعکاس چنین اظهارات به جلو نگاه مبتنی بر مفروضات معقول و منطقی ما می دهد هیچ تضمینی وجود ندارد که انتظارات ما خواهد شد به دست آمده و یا این که هر گونه انحراف نخواهد بود مواد. چنین اظهاراتی شامل ریسک و عدم قطعیت است که ممکن است باعث نتایج آینده را متفاوت از آن پیش بینی شده است. این خطرات شامل, اما نه محدود به اثرات کلی شرایط اقتصادی این مدت و شدت COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی Amdocs توانایی رشد در کسب و کار بازار است که آن را در خدمت Amdocs توانایی به موفقیت ادغام به دست آورد کسب و کار اثرات رقابت در بازار سریع تغییرات تکنولوژیکی که ممکن است ارائه این شرکت محصولات و خدمات منسوخ بالقوه از دست دادن یک مشتری بزرگ توانایی ما برای توسعه روابط بلند مدت با مشتریان ما و خطرات مرتبط با کسب و کارهای فعال در بازار بین المللی است. Amdocs ممکن است انتخاب برای به روز رسانی این اظهارات به جلو نگاه در برخی از نقطه در آینده; اما Amdocs به طور خاص سلب هر گونه تعهد به انجام این کار. این و دیگر خطرات مورد بحث در طول بیشتر در Amdocs' براده با کمیسیون بورس و اوراق بهادار از جمله در گزارش سالانه در فرم 20-F برای سال مالی منتهی به 30 سپتامبر سال 2019 ثبت در تاریخ 16 دسامبر 2019 و ما شکل 6-K مبله برای سه ماهه اول مالی سال 2020 در فوریه 18 سال 2020 و برای سه ماهه دوم مالی سال 2020 در 18 مه سال 2020 است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب