آمریکا در مسیر است برای یک میلیون Coronavirus موارد در روز و حداقل 800,000 مرگ و میر تا پایان سال 2020

اگر کسی تا به حال پیشنهاد پنج ماه پیش که ما را توان دیدن بیش از 3 میلیون نفر و 135,000 COVID-19 مرگ و میر در ا

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

اگر کسی تا به حال پیشنهاد پنج ماه پیش که ما را توان دیدن بیش از 3 میلیون نفر و 135,000 COVID-19 مرگ و میر در ایالات متحده در اواسط ماه جولای, من نمی خواهد که به آن معتقد بودند.

اما در حال حاضر آن را کاملا امکان پذیر است که پنج ماه از هم اکنون نیمی از همه آمریکایی ها می تواند آلوده شده اند SARS-CoV-2 ویروس و بیش از 800,000 آمریکایی ها ممکن است به مرگ در این شیوع فوق العاده ای. این چیزی است که بسیاری از ما برجسته ترین کارشناسان بهداشت عمومی در حال حاضر انتظار می رود.

می تواند طرح خود را در مدل های خاموش کنید ؟ شاید. اما نه تعداد آن. به عنوان بد به عنوان بهداشت عواقب اختلال و محدودیت ها و ترس از پنج ماه گذشته شده اند و همه چیز می تواند در کل خیلی بدتر است.

سنبله های تیز در Covid-19 موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر در حال حاضر گزارش شده در بسیاری از ایالت ها از جمله تگزاس و آریزونا و کالیفرنیا و فلوریدا. و ما هنوز دور پشت سر گذاشت که در آن ما باید در این مرحله در دسترس بودن و قابل اعتماد Coronavirus آزمون و موثر تماس با ردیابی.

در ضمن NIH بیماری های عفونی ارشد, Dr. Anthony Fauci, به تازگی گفت: کنگره پانل که اگر مسیر Coronavirus گسترش می یابد در آن زمان رای ما به زودی می تواند دیدن 100,000 جدید مورد تأیید هر روز در آمریکا و رابرت Redfield, مدیر مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری هشدار می دهد که ملی تایید کرد آزمون تعداد نشان دهنده بیش از 10 درصد موارد واقعی. که بدان معنی است که وجود دارد در واقع می تواند یک میلیون news موارد هر روز تا پایان سال است.

و با توجه به دانشگاه کلمبیا اپیدمیولوژی جفری شمن "از مطالعات اولیه از رمان ویروس, ما می دانستند که بدون کنترل این ویروس خواهد بود قادر به آلوده کردن 50% یا بیشتر از آمریکایی ها است." چرا ؟ به دلیل شدت انتقال ویروس مانند SARS-CoV-2 گسترش می یابد نمایی. این بدان معناست که اگر سه نفر آلوده می شوند در عرض چند روز بدون کنترل مناسب آنها را هر یک به طور بالقوه آلوده سه نفر دیگر. سپس هر یک از کسانی که نه تازگی افراد آلوده خواهد شد به نوبه خود آلوده سه - و هر یک از این 27 نفر و به همین ترتیب تا زمانی که ما یک شیوع گسترده. این دقیقا همان پیش فرض های ساخته شده توسط دکتر. مارک Lipsitch در دانشگاه هاروارد مایکل Osterholmother در دانشگاه مینه سوتا و دیگر کارشناسان بهداشت عمومی.

بنابراین اجازه دهید انجام محاسبات ریاضی است.

اگر نیمی از ما به دست آوردن هر نوع عفونت از اساسا هیچ علائم بسیار جدی نتایج که حداقل 160 میلیون coronavirus آلوده آمریکایی است. بهترین تخمین زده می شود که حدود 15 درصد خواهد نیاز به مراقبت در بیمارستان. و حتی اگر به طور قابل توجهی کمتر از 1 ٪ از Covid-19 آلوده افراد زنده ماندن نیست, ما می توانید ببینید حداقل 800,000 مرگ و میر ناشی از مواج شیوع.

برخی از ایالات مانند کالیفرنیا به تازگی اعلام کرد که آن را متوقف و بازگشایی و حتی عقب آرامش از برخی از محدودیت های که تا به حال شده است در محل. کشورهای دیگر مانند فلوریدا در ادامه به بازگشایی کسب و کار و استراحت محدودیت که اگر این اخبار نشده رسیده فرماندار DeSantis که Covid-19 کاملا خارج از کنترل در سراسر Sunbelt.

پس ما چه کنیم ؟ باید قابل درک است که از آن ساده است دودویی انتخاب بین فشار دادن پیش با بازگشایی و یا در حال حرکت به ترین شدیدی ملی پروتکل های به دست آوردن کنترل این بیماری همه گیر شد. کارشناسان نشان می دهد که پوشیدن مناسب پوشش صورت و اجتماعی فاصله مهم برای کنترل شیوع بیماری. اما با توجه به مواد منفجره موج جدید Covid-19 در بسیاری از کشورهای آن ممکن است بیش از حد کوچک و بیش از حد دیر شده برای این اقدامات به تنهایی.

وجود دارد در حال افزایش است نگرانی که در علاوه بر این به SARS-CoV-2 گسترش از طریق قطرات تنفسی بزرگ و سطوح آلوده و انتقال و نیز ممکن است رخ دهد از طریق قطرات کوچک به نام ذرات معلق در هوا, بازدم در تنفس عادی. نزدیک به 240 دانشمندان محترم از سراسر جهان به تازگی با ابراز نگرانی در مورد این جایگزین انتقال مسیر به چه کسی است. در اثر این microdroplets ممکن است حمل دورتر از توصیه می شود شش فوت از جدایی دزدکی حرکت کردن در اطراف لبه های ماسک که اکثر اعضای عمومی در حال پوشیدن و معطل شدن در هوا. این یک نگرانی واقعی است که, به خصوص برای افراد مستعد در فضاهای بسته مانند آسانسور ،

حقیقت این است که تا زمانی که ما موثر و ایمن داروها اثبات شده واکسن و بهتر تست, بهترین های ما به ضرب گلوله در کنترل Covid-19 خواهد بود برای دوباره بستن میله های داخل سالن و رستوران ها و سالن های ورزشی ، سالن های زیبایی و آرایشگاه و مغازه ها و در ادامه به منع سرگرمی زندگی می کنند و رویدادهای سیاسی.

اما سوال در مورد بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر باقی مانده است به خصوص پر. مبهوت مدرسه برنامه کاهش زمان کلاس درس و بیشتر از راه دور یادگیری ممکن است مفید در کاهش ویروس گسترش یابد اما این طرح ایجاد یک unmanageably چالش دشوار برای بسیاری از پدر و مادر کار که نیاز فرزندان خود را در تمام وقت مدرسه به طور منظم و یا پیدا کردن برخی از راه برای پیدا کردن و پرداخت هزینه مناسب مراقبت از.

پس با توجه به نوظهور مورد و روند مرگ و میر بیش از چند هفته آینده انجام نمی شود شگفت زده اگر دور دیگری از گسترده "پناه در محل" همراه با الزامی که ماسک و اجتماعی فاصله بود پایدار زمانی که ما نیاز به سرمایه گذاری در خارج از درب. غیر ضروری کارگران نیاز به ماندن در خانه و بزرگ نمايي كنيم.

در دیگر, ما می تواند در واقع ادامه "بازگشایی" روند و وانمود کند که ما در حال گرفتن به نوعی از حالت عادی بیشتر یا کمتر پس از رئیس جمهور توهم نادرست از این بیماری همه گیر واقعیت است که کاهش اثر فرماندار خاموش شدن ناگهانی و ما را در این مخمصه در وهله اول. در صورتی که جایی که ما در حال رهبری ما نیاز به آماده برای میلیون ها نفر از بیماران جدید افزایش مرگ و میر و یک آرایه گسترده ای پیش بینی نشده COVID-19-مربوط به بیماری و عوارض.

اما نمی خواهد این تعداد کاهش می یابد اگر به عنوان ما در حال حاضر شاهد این سن افراد مبتلا به کروناویروس واقعا رفتن رو به پایین -- در حال حاضر به طور متوسط حدود 40 سال سن -- مقایسه با 55 سال فقط چهار ماه پیش ؟ شاید. اما هنوز هم وجود دارد میلیون ها نفر از مسن و آسیب پذیر افراد در جامعه خواهد بود که مستعد ابتلا به شدت بیمار آلوده با تعداد بی شماری از "بیماری پخش" افرادی که اجتناب ماسک و جدایی فیزیکی به عنوان یک اصل مهم و یا بدتر به عنوان یک راه برای نشان دادن حمایت برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

برخی پیشنهاد کرده اند که "هدفمند" رویکرد محدودیت های دقیق تر در نظر گرفته شود. در متحده و یا مناطقی که شیوع قابل توجهی است چرا که نه فقط سرکوب در این جوامع است ؟ که فقط نه عملی است و نه قابل قبول برای اکثر آمریکایی ها. من حدس می زنم که بسیاری از ما نمی خواهد تحمل این نوع از محدودیت های شدیدی در تمام سفر و حرکت مانند چین اجرا در هوبئی استان در ماه مارس گذشته زمانی که COVID-19 شیوع مواج بود.

درست است که صدها نفر از آزمایشگاه های سراسر جهان در حال کار بر روی داروها برای درمان SARS-CoV-2. اما likeliest موثر نامزد خواهد شد به کارگردانی به بیماران بدحال در Icu و در هواکش.

به عنوان یک واکسن, شما می توانید شرط می بندم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "اکتبر سورپرایز" خواهد شد عبارتند از: اعلام یک واکسن جدید آماده خواهد شد برای عموم تا پایان سال. اما در اینجا به همین دلیل شما باید شک و تردید است.

در حالی که ممکن است فن آوری های نوین برای تولید یک coronavirus واکسن وجود دارد به سادگی هیچ shortcutting زمان آن طول می کشد برای تست هر یک واکسن جدید برای کارآمدی و به خصوص ایمنی. آزمایش اولیه انجام خواهد شد با جوان داوطلب سالم نه کسانی که در معرض بیشترین خطر است. واکسن خود می تواند عوارض جانبی جدی و ما هیچ ایده چه مدت خواص حفاظتی گذشته – و یا اگر آن را حتی ممکن است به توسعه و تولید مقادیر کافی و توزیع واکسن جدید در هر زمان به زودی.

شاید وجود یک میانه. اگر ما می تواند مدیریت برای ایجاد ابزار (دقیق همه جا تست و موثر تماس با ردیابی) و قوانین از جمله استفاده مداوم از ماسک و اجتماعی جدایی و در صورت لزوم بازگشت به پناه در محل حداقل در برخی از مکان های ما می تواند یک شات در امریکا شیوع بیماری تحت کنترل است.

متاسفانه اگر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است یک بار دیگر افتتاح در ماه ژانویه 2021 همه شرط هستند ،



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن