انجمن سرطان آمریکا هشدار آمریکایی ها به تمرین ایمنی خورشید حتی به عنوان Stay-At-Home سفارشات در حال برداشته

به عنوان متحده شروع به افتتاح سواحل پارک ها و مناطق عمومی "نمی فرای روز," جمعه قبل از روز یادبود فرصتی است تا

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

به عنوان متحده شروع به افتتاح سواحل پارک ها و مناطق عمومی "نمی فرای روز," جمعه قبل از روز یادبود فرصتی است تا به مردم یادآوری کند که خورشید ایمنی باقی می ماند مهم است. برای کمک به مقابله با افزایش نرخ سرطان پوست در ایالات متحده آمریکا و انجمن سرطان آمریکا با همکاری شورای ملی در پیشگیری از سرطان پوست و ائتلاف گسترده ای از سازمان های عضو برای تعیین جمعه قبل از روز یادبود به عنوان 12th annual "نمی فرای روز" به تشویق خورشید آگاهی ایمنی در حالی که با بهره گیری از خارج از منزل. در این سال انتخاباتی است "از آنجا که ایمنی خورشید به نظر می رسد خوب بر شما."

سرطان پوست شایع ترین نوع سرطان در کشور با تقریبا 5.5 میلیون موارد تشخیص داده شده در آمریکایی ها هر سال بیش از سرطان روده بزرگ ریه و سرطان پروستات همراه است. در واقع 1 نفر از هر 5 آمریکایی را مبتلا به نوعی از سرطان پوست در طول عمر خود. ملانوم حدود 1% از تمام موارد سرطان پوست اما اکثریت قریب به اتفاق از سرطان پوست مرگ و میر.

"COVID-19 مجبور است آمریکایی ها به باقی می ماند در داخل خانه و بسیاری از مردم مشتاق به بازگشت به فعالیت با برخی از اقامت در خانه سفارشات در حال برداشته گفت:" لورا Makaroff, انجام, معاون ارشد رئیس جمهور پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان آمریکا. "همانطور که بیشتر مردم در خارج از دریافت تمرین های اجتماعی دورى و اجتناب از مناطق شلوغ است که هنوز هم بسیار مهم است به کاهش خطر ابتلا به COVID انتقال و همچنین مهم است که فراموش نکنید خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب و آفتاب سوختگی و گام های مناسب برای محافظت از پوست خود را."

سرطان پوست است که بسیار قابل پیشگیری است. بیش از 90 ٪ از همه سرطان پوست ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از خورشید و یا برنزه داخل دستگاه. آمریکایی ها به طور چشمگیری می تواند به کاهش خطر ابتلا به سرطان پوست توسط:

  • نه سوزاندن و یا برنزه عمد – هیچ قهوهای مایل به زرد برنزه ایمن;
  • سخاوتمندانه استفاده از broad-spectrum کرم های ضد آفتاب با حداقل 30 یکشنبه عامل حفاظت (SPF) (به یاد داشته باشید به درخواست مجدد هر دو ساعت);
  • پوشیدن خورشید-لباس های حفاظتی و گسترده-کلاه حصيري.;
  • به دنبال سایه در ساعات اوج از ساعت 10 صبح و 4 بعد از ظهر; و
  • با استفاده از احتیاط بیشتری در نزدیکی آب, برف و شن و ماسه.

"همانطور که ما آماده به پا زدن کردن تابستان با آخر هفته روز یادبود آن مهم تر از همیشه به خورشید امن و عمل اجتماعی فاصله. هر کس می تواند آن را انجام دهد با استفاده از کرم های ضد آفتاب با پوشیدن لباس های محافظ و پرتاب در کلاه های لبه پهن در حالی که حفظ یک فاصله امن از دیگران زمانی که شما بیرون بروید" می گوید: John D. Antonishak مدیر اجرایی شورای ملی برای پیشگیری از سرطان پوست. "این سال نمی فرای روز یک یادآوری است که شما هنوز هم می تواند لذت بردن از خارج از منزل در حالی که حفاظت از خود و کسانی که در اطراف شما از سرطان پوست و COVID-19."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب