دختر آمریکایی اعلام منحصر به فرد تیم ایالات متحده آمریکا مجموعه به عنوان بخشی از الهام بخش تابستان صف

اگر چه بازی های المپیک تابستانی شده اند به تعویق افتاد, 2021, دختر آمریکایی, محبوب با نام تجاری شناخته شده برا

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

اگر چه بازی های المپیک تابستانی شده اند به تعویق افتاد, 2021, دختر آمریکایی, محبوب با نام تجاری شناخته شده برای کمک به دختران رشد می کنند تا با اعتماد به نفس و شخصیت و یک شرکت تابعه تماما متعلق به از ماتل (NASDAQ: MAT) مفتخر است یک محصول منحصر به فرد مجموعه راه اندازی شده امروز است که ادای احترام به الهام بخش ورزشکاران و محبوب ورزشی تابستان در جشن با تیم ایالات متحده آمریکا است.

مجموعه جدید است که بخشی از دختر آمریکایی را بزرگتر تابستان محصول پرده برای تشویق دختران به رویا, منجر, رشد, تفاوت و درخشش است. این سیستم جدید شامل:

  • تیم ایالات متحده آمریکا مجموعه: طراحی شده برای الهام بخشیدن به رویای بزرگ و تشویق در کشور ما ورزشکاران این عروسک منحصر به فرد مجموعه ای از ویژگی های 18 اینچ عروسک به اندازه تیم ایالات متحده آمریکا دنده برای شش تابستان ورزشی: ژیمناستیک, فوتبال, شنا, track & field, بیسبال دارای توپ نرم و والیبال ساحلی. یک تیم ایالات متحده آمریکا, مدال, مراسم, تنظیم و یک دختر به اندازه تیم ایالات متحده آمریکا "برو برای طلا" Tee کمک خواهد کرد که طرفداران دنده تا برای سال آینده جشن. سرگرم کننده محتوای ویدیو جدید با الهام از این مجموعه جدید نیز در دسترس می باشد americangirl.com/play و در نام تجاری محبوب یوتیوب کودکان و نوجوانان کانال. تیم ایالات متحده آمریکا عروسک مجموعه در دسترس هستند برای خرید به صورت جداگانه و یا به عنوان بازی بسته به عنوان بخشی از سفارشی دختر آمریکایی هدیه تنه تجربه.
  • واقعا من™ شورای دانش آموزان انتخابات تنظیم: بهنگام برای جشن سالگرد 100 از زنان حق رای این اوت جدید مجموعه—از جمله صندوق های رای و ورق یک "رای" بنر و دکمه و ضبط بلند گو حرف زدن—سبب به گفتن "بله ما می توانیم!" تابستان دیگر آیتم های جدید به واقعا من شامل آرایه ای از با کیفیت بالا playsets با تم اعم از سفر به هنر قدردانی.
  • توانمند سازی با یک دختر هوشمند راهنمای™: با نزدیک به 6 میلیون کتاب به فروش می رسد دختر آمریکایی محبوب "یک دختر هوشمند راهنمای" مشاوره سری بوده است که مورد اعتماد رفتن به منبع برای دختران (و والدین) از آنجا که اولین آن در سال 2001. امروز در دسترس هستند زیر دو عنوان جدید:

یک دختر هوشمند راهنمای: له کمک می کند تا همه بچه ها در آغوش و درک احساسات عاطفی آنها با داشتن دیگران در دوران بلوغ است. نوشته شده توسط نویسنده برنده جایزه نانسی هولیوک جدید راهنمای به روز رسانی از نسخه اصلی عنوان یک Smart girl's Guide to پسران منتشر شده در سال 2001. کتاب جدید تبدیل شده است به فراگیر تر در آن استفاده از زبان و پرداختن به سوالات در مورد هم جنس له را بهتر منعکس کننده چگونه کودکان و نوجوانان سنین 10 و فکر می کنم و بحث در مورد روابط عاشقانه امروز. همانطور که قبل از این کتاب هدف این است که برای کودکان و نوجوانان با ملاحظه سن مناسب اطلاعات در حالی که های واقعی زندگی راهنمایی در مورد چگونه به رویکرد عاشقانه با اطمینان و ماندن درست به نفس است.

  • یک دختر هوشمند راهنمای: ساخت یک تفاوت به دختران این ابزار به مثبت changemakers در جامعه خود و فراتر از آن. از حفاظت از سیاره و کمک به حیوانات به جمع آوری پول برای علل آنها در مورد مراقبت از ساخت یک تفاوت ارائه می دهد خوانندگان جوان مقدار زیادی از ایده های بزرگ و کوچک به جهان را به مکانی بهتر است.
  • AG مد نشان می دهد™ زیبا در قلب مجموعه: Insta-ستاره لی و آوا Clements در حال کمک به دختران کانال درونی خود مد لباس با اولین جدید AG مد نشان می دهد x Clements, دوقلو, زیبا و دلفریب, در جمع آوری قلب. جدید ترکیب و مطابقت با مجموعه ای از ویژگی های متعددی در روند عروسک و دختر بچه لباس از جمله طلا ژاکت موتور, یک, قلب, چاپ, خلاصه, دامن, و, sparkly کیمونو به علاوه بسیاری از سبک ها و لوازم جانبی.
  • 2020 دختر بچه سال™ Joss Kendrick را شکستن: Joss Kendrick™ آمریکایی دختر 2020 دختر بچه سال, شدید ورزشکار دنیا با از دست دادن شنوایی و شور و شوق برای گشت و گذار و رقابتی تشویق. او داده از اقیانوس Joss محصول مجموعه گسترش این تابستان با انتشار جدید ساحل بلوز و ساحل کوره مجموعهشامل قابل حمل کوره رنگ-تغییر تکنولوژی که "آشپز" این تظاهر مواد غذایی با علامت کوره پس از در معرض بودن به ویژه روشنایی داخل. این موارد پیوستن به دختر سال دیگر جنوب کالیفرنیا با الهام از لوازم جانبی از جمله Joss را فولکس واگن اتوبوس گشت و گذار.

همه تابستانی محصولات و کتاب به همراه دختر آمریکایی را کامل مجموعه ای از آیتم ها در دسترس هستند americangirl.com و در دختر آمریکایی فروشگاه ها که با خیال راحت از سر گرفته و کسب و کار.

در مورد دختر آمریکایی

دختر آمریکایی است که یک نام تجاری حق بیمه برای دختران و یک شرکت تابعه تماما متعلق به از Mattel, Inc. (نزدک:حصیر www.mattel.com) یک پیشرو جهانی سرگرمی کودکان شرکت که متخصص در طراحی و تولید اسباب بازی با کیفیت و مصرف کننده محصولات. که مقر آن در میدلتون, WI, دختر آمریکایی ارائه می دهد الهام بخش جهان از عروسک محتوا و تجارب است که تغذیه یک دختر روح و کمک به توسعه قدرت او از شخصیت. بهترین-فروش خطوط عبارتند از: واقعا من™, دختر بچه سال™, Bitty Baby™, WellieWishers™ و دختر آمریکایی کلاسیک شخصیت های تاریخی است. این شرکت مبادرت به فروش محصولات از طریق آن برنده جایزه کاتالوگ در americangirl.com در آن اختصاصی آمریکا تجربی فروشگاه های خرده فروشی و همچنین در تخصص خرده فروشان در سراسر کشور. توسط الهام بخش دختران خود را به بهترین دختر آمریکایی به دست آورده است وفاداری میلیون و ستایش و اعتماد پدر و مادر و مربیان است.

در مورد USOPC

تاسیس در سال 1894 و مستقر در کلرادو اسپرینگز کلرادو, ایالات متحده المپیک & پارالمپیک کمیته به عنوان هر دو به کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک برای ایالات متحده است. این USOPC است که با تمرکز بر حفاظت از حمایت و توانمند سازی در امریکا ورزشکاران و مسئول فیلدینگ متحده, تیم المپیک, پارالمپیک, جوانان, المپیک, پان آمریکا و Parapan, آمریکا بازی ها و خدمت به عنوان مباشر المپیک و پارالمپیک جنبش در ایالات متحده برای اطلاعات بیشتر TeamUSA.org.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن