سلام آمریکا و خارج راه اندازی Dolly Parton کارت پستال مجموعه

سلام آمریکا و جهانی سوپراستار Dolly Parton همکاری برای گسترش شادی و آن را سحر و جادو به جهان از طریق راه انداز

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

سلام آمریکا و جهانی سوپراستار Dolly Parton همکاری برای گسترش شادی و آن را سحر و جادو به جهان از طریق راه اندازی منحصر به فرد چند سال مجوز برای کارت پستال.

"کارت هنوز هم یک راه عالی برای اتصال به این دلیل که آنها بیشتر شخصی" گفت: پارتن. "این روزها همه چیز تمام رسانه های اجتماعی — اما آیا شما فقط عشق رفتن به صندوق پستی گرفتن یک کارت که نام خود را در آن باز کردن آن و آن را می گوید چیزی خاص ؟ آن را لمس قلب خود را و من امیدوارم کارت را همیشه لمس قلب خود را."

در دسترس در حال حاضر و به طور انحصاری در خارج و walmart.com از دالی پارتن, کارت پستال مجموعه شامل 20 کارت های طراحی شده به طور خاص برای ضبط منحصر به فرد گرما و شخصیت پارتن, کاملی با شعار "کارت با قلب, طنز و امید است."

"با, بهداشت و درمان, اقتصادی و تنش های دیگر از 2020, زمان مناسب است برای دالی اندیشه عشق و مهربانی گفت:" جس Matisz, مدیر اجرایی, خریدار بازاریابی در آمریکا, با سلام. "به همین دلیل ما خیلی هیجان زده به اعلام راه اندازی مجموعه جدید ما از دالی پارتن کارت پستال."

این مجموعه بخشی از سلام آمریکا' چند سال همکاری با پارتن که شامل دیجیتال و محصولات فیزیکی است که ادغام افسانه ای خواننده و ترانه سرا موسیقی در راه منحصر به فرد که یکی از آنها یک "SmashUp," شخصی تصویری تبریک. سازمان دیده بان نمونه در اینجا: https://www.americangreetings.com/detail/ecards/birthday/dolly-parton-birthday-time-song-ecard-personalize-lyrics/pn/prod3499578

"همانطور که پیش بینی, پس از راه اندازی در مه, دالی پارتن SmashUp شده است با ارسال یک کارت پستال در هر دو سایت که در آن ارائه شده گفت:" راب Matousek, مدیر اجرایی/GM – به طور مستقیم به مصرف کننده و کسب و کار در آمریکا, با سلام. "ما انتظار یک پاسخ مشابه به فوق العاده Dolly Parton کارت پستال در حال حاضر در دسترس خارج شده است."

اطلاعات بیشتر در مورد دالی پارتن برنامه در اینجا: www.americangreetings.com/dolly

SmashUps در دسترس هستند www.americangreetings.com, www.bluemountain.com و در SmashUps نرم افزار برای آیفون https://apps.apple.com/us/app/smashups/id1441317717 و آندروید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.smashups&hl=en_US.

با سلام در مورد آمریکا

به عنوان رهبر در ارتباطات معنی دار, American Greetings متعهد به ساخت جهان بیشتر متفکر و دلسوز محل. در سال 1906 تاسیس خالق و سازنده نوآورانه اجتماعی بیان محصولات ارائه می دهد کاغذ, کارت, دیجیتال, سلام, هدیه دادن, حزب کالا و بیشتر برای کمک به مصرف کنندگان و احترام به مردم و لحظات زندگی است که واقعا مهم است. این شرکت عمده کارت پستال مارک های آمریکایی, سلام, پاپیروس, شده, کاغذ بازیافت شده, سلام و کارلتون کارت. AmericanGreetings.com اجازه می دهد تا مصرف کنندگان فروشگاه و خرید کاغذ cards, ecards, قابل پرینت منابع حزب, و هدیه دادن. 114 ساله شرکت که مقر آن در کلیولند اوهایو و محصولات آن را می توان در رسانه های خرده فروشی در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.americangreetings.com/corporate.

در مورد دالی پارتن

دالی پارتن ترین افتخار و احترام زن کشور خواننده و ترانه سرا از همه زمان. دستیابی به 25 RIAA-گواهی پلاتین و چند پلاتین جوایز او تا به حال 26 آهنگ های رسیدن به #1 در بیلبورد کشور نمودار یک رکورد برای یک هنرمند زن. پارتن به تازگی اولین کشور هنرمند افتخار به عنوان جایزه گرمی MusiCares فرد از سال داده شده توسط NARAS. او 44 حرفه ای بالای 10 کشور آلبوم یک رکورد برای هر هنرمند و 110 حرفه ای-جدولها مجرد بیش از 40 سال گذشته. در سال 2014 RIAA به رسمیت شناخته شده او تاثیر موسیقی ضبط شده با یک پلاک یادبود بیش از 100 میلیون واحد در سراسر جهان فروخته. او 2016 #1 آلبوم "خالص و ساده" است که در صدر بیلبورد کشور بالا آلبوم و آمریکا/عامیانه آلبوم نمودارها و عرضه در شماره 1 در ایالات متحده و کانادا و انگلستان و استرالیا به آن اضافه عظیم چوب خط حساب کردن. او را به دست آورد ده جوایز گرمی و 49 نامزد از جمله جایزه یک عمر دستاورد و یک سال 2020 با برنده برای شاه و کشور خود را برای همکاری در "فقط خدا می داند"; 10 Country Music Association Awards از جمله سرگرم کننده از سال; پنج آکادمی جوایز موسیقی کشور نیز از جمله nod برای سرگرم کننده از سال; چهار نفر را انتخاب جوایز و سه جوایز موسیقی آمریکا. در سال 1999 پارتن القاء شد به عنوان یک عضو از آرزو Country Music Hall of Fame. پارتن اهدا کرده است بیش از 130 میلیون جلد کتاب برای کودکان در سراسر جهان با تخیل کتابخانه. کودکان خود را به کتاب, کت, بسیاری از رنگ های اختصاص داده شده بود به کتابخانه کنگره به افتخار تخیل کتابخانه 100 میلیون اهدای کتاب. از او "کت از رنگ ها" در حالی که کار "9 تا 5" هیچ رویایی بیش از حد بزرگ است و هیچ کوه بیش از حد بالا برای دختر کشور که تبدیل جهان به مرحله.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب