آمریکایی ها با استفاده از این گریز به تعطیلات در کانادا

یکt برای اولین بار آن را فقط یک رسانه های اجتماعی شایعه: اگر کانادا/ایالات متحده, مرز بسته است به غیر ضروری سف

توسط NEWSCENTERALS در 4 تیر 1399

یکt برای اولین بار آن را فقط یک رسانه های اجتماعی شایعه: اگر کانادا/ایالات متحده, مرز بسته است به غیر ضروری سفر برخی از مسافران معتقد بودند با استفاده از یک راه گریز برای به دست آوردن ورود به کانادا. پلاک از چندین ایالت آمریکا از جمله تگزاس و یوتا, واشنگتن, آریزونا و کالیفرنیا خال خال شده بود در گردشگری نقاط داغ. در حالی که در آبراه آمریکا-پرچم عروق شده بود تا از راه دور در جوامع ساحلی که در آن آنها هدف از ترس.

این شایعه تایید شد که یک گروه از آمریکایی ها را نشان داد تا در Banff, Alberta, یک زن و شوهر هفته پیش. به گفته پلیس محلی شکایت واصل شد که یک گروه از چهار شام از تگزاس متوقف به یک رستوران و گفت: سرور خود آنها نیست در واقع رفتن به آلاسکا اما با داشتن یک تعطیلات. در بنف RCMP صادر نیم دوجین بلیط به آمریکایی ها و شکایت های متعدد شده بود تسلیم با دولت محلی پس از ساکنان کشف بیشتر و بیشتر آمریکایی صفحات.

به عنوان RCMP شروع به دنبال و فروش بلیط آمریکایی در بنف دیگر سر آمریکا-روکش خودرو کشف شد. این بار یک زن و شوهر از آریزونا نشان داد تا در یک اردوگاه در طلایی, British Columbia. زن و شوهر گفت: اردوگاه صاحبان شادی Guyot و میشل Nagydeak آنها می گذشتند به کانادا شدند و در راه خانه خود را به آلاسکا. این چیزی بود که با توجه به نقشه های گوگل سفر از طریق منظره طلایی اضافه شده بیش از هشت ساعت از زمان رانندگی به طور مستقیم سفر به آلاسکا.

Guyot و Nagydeak گزارش داد این زن و شوهر به عنوان به زودی به عنوان آنها متوجه شدم آنها نقض COVID-19 قوانین. در حال حاضر زن و شوهر جدا شده است در یک گوشه ای از اردوگاه که در آن آنها نیاز به انجام یک 14 روز قرنطینه در هزینه های خود را.

کانادا/آمریکا مرزی است که در حال حاضر بسته حداقل تا جولای 21. از مارس 21 پیشرفته مرز اقدامات در جای خود قرار گرفتند تنها ضروری و تجاری سفر شده مجاز به عبور. وجود دارد چند معافیت و, یک, با اشاره به cheekily به عنوان آلاسکا راه گریز است garnering مقدار زیادی از توجه منفی در غرب کانادا.

"سالم غیر علامتی اتباع خارجی سفر را از طریق کانادا به صورت غیر اختیاری اهداف مانند به بازگشت به خانه به آلاسکا ممکن است حمل و نقل از طریق کانادا می گوید:" یک بیانیه از جودیت Gadbois St-Cyr کانادا آژانس خدمات مرزی سخنگو. اما مسافران به آلاسکا قرار دارد به طور مستقیم وجود دارد. آنها قرار نیست به هر غیر ضروری متوقف می شود و آنها برای جلوگیری از رستوران ها و هتل ها و تماس با دیگران در حالی که در حمل و نقل.

این به این معنی که مردم در تلاش برای رسیدن به و یا از آلاسکا مجاز به سفر از طریق بریتیش کلمبیا و آلبرتا, اما آنها نمی توانند قطع و تعطیلات. اما به تازگی برخی از طریق مسافران و می تواند بازدید کنندگان متوجه شدم که آنها در کانادا اعمال خود نبود نظارت. و در تابلوهای اعلانات و سفر, چت گروه, اخبار, از سوراخ دیدهبانی ایجاد کردن این بدان معنی است که شما هنوز هم می تواند تعطیلات در کانادا اگر شما گفت: شما قرار بود به آلاسکا شروع به گسترش کرد.

در ضمن به عنوان استان ها شروع به بیرون آمدن از مستند خبری از این آمریکا-پرچم عروق و خود شناسایی گردشگران از جمله چهار diners در بنف و زن و شوهر از آریزونا شروع به بالا بردن سوال در مورد اثربخشی مرز چک.

پس از همه گیر محدودیت بودند تحمیل 6,615 آمریکایی ها در تلاش برای بازدید از کانادا برای غیر اهداف ضروری از جمله گشت و گذار و خرید و تفریح و سرگرمی تبدیل شد به عقب. اما به طور متوسط در روز نمونه (14 ژوئن 2020) 5,595 غیر تجاری وسایل نقلیه موفق به عبور به کانادا (در مقایسه با 212,426 در 16 ژوئن 2019).

St-Cyr بیانیه اشاره می کند که دلایل قانونی برای ساکنان ایالات متحده ایالات متحده-روکش وسایل نقلیه و یا ایالات متحده آمریکا-پرچم عروق در کشور—مانند کارگران ضروری و یا به عنوان فوری اعضای خانواده کانادایی و یا به صورت ترانزیت به آلاسکا -- تا کانادا نیاز به پرش به نتیجه گیری نیست. اما در حال حاضر نگرانی در حال اجرا است ،

چاد و کارولین Carvey, می دانم که این بسیار خوب است. آنها در حال حاضر در کانادا روی عرشه قایق بادبانی خود را راه رفتن در زمانی که مستند در محل قرار داده شد. این زن و شوهر در حال برنامه ریزی به صرف تابستان قایقرانی تا داخل پاساژ 930 مایل محافظت از آبراه در حال اجرا از Puget صدا به Skagway آلاسکا. در طول راه آنها برنامه ریزی شده به صرف زمان در B. C. کوچک ساحلی جوامع با بهره گیری از فرهنگ حیات وحش و فراوان غذاهای دریایی.

به عنوان خفیف کانادا طبع شروع به شعله ور شدن در فکر از ایالات متحده بازدید کنندگان flaunting قوانین Carvey اعلامیه که به جای درمان به عنوان استقبال گردشگران آنها تبدیل به اشیاء از سوء ظن است.

"ما یک وضعیت عجیب و غریب—ما می توانیم سفر مانند کانادایی اما ما آمریکا می گوید:" Carvey. "مردم محلی شده است به ما شانه های سرد. نه که من آنها را سرزنش." او فکر می کند که کانادایی ها با آنها روبرو می شوند فرض آنها ترانزیت B. C. آب به طور غیر قانونی. خود را منحصر به فرد وضعیت حقوقی می افزاید: به سردرگمی است.

در کانادا وجود داشته است فقط بیش از 100,000 تایید موارد COVID-19 و 8225 مرگ و میر در حالی که در سال قبل از میلاد شده اند وجود دارد گزارش شده 2775 موارد و 168 مرگ و میر. استانی وزیر بهداشت آدریان دیکس می گوید B. C. نسبتا کم تعداد شده اند با تشکر از همکاری اجتماعی و عاطفی فداکاری در بخشی از جمعیت است. در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر او ارائه هشدار به می شود بازدید کنندگان که می خواهند به استفاده از یک COVID-19 free مقصد تعطیلات.

"اگر مردم گمراه کننده مردم در مرز پس از آن وجود دارد می تواند بسیار به احتمال زیاد عواقب آن و من توصیه هر کسی حتی فکر چنین چیزی را به سر خود را تکان و آن را انجام دهد نه به خاطر آن حس را ندارد و آنها در معرض خطر قرار داده و در برخی موارد توانایی خود را برای بازدید از کشور ما در آینده" Dix گفت.

حتی نخست وزیر جاستین ترودو chimed در نگرانی

"ما شنیده ایم این گزارش در طول چند روز گذشته و به دنبال آنها" او گفت:. "همانطور که ما در ادامه گفتگو با آمریکایی ها و تغییر و تنظیم در راه خاص ما نیاز به اطمینان حاصل شود که ما در حال انجام همه چیز لازم برای حفظ کانادایی امن در این زمان مهم است."

در این بیانیه از سازمان خدمات مرزی کانادا به تشریح عواقب; "اگر به شما ارائه نادرست اطلاعات مهاجرت و یا اطلاعات نادرست در مورد هدف از سفر خود را, شما ممکن است را تکذیب کرد ورود و/یا ممنوع از بازگشت به کانادا است." جرائم می تواند منجر به $750,000 جریمه و 6 ماه از زندان; یا $1,000,000 در جریمه و حبس تا 3 سال اگر شما به کسی آلوده با COVID-19.

برای Carveys آنها تصمیم به ادامه سفر خود به آلاسکا با برخی از تغییرات. آنها نگردند تا در مدت سه ماه از مواد غذایی و سوخت به طوری که آنها می تواند به جلوگیری از ورود جوامع ساحلی و صرف وقت خود را در جدا لنگرگاه. تا کنون از آنها خال خال هر فراری آمریکایی که skirting قوانین, اما آنها شنیده ام گزارش می دهد که قایق وجود دارد.

"کانادایی ها خیلی خوب و مودب آنها واقعا می گویند هر چیزی که می گوید:" Carvey. چند باید پرسید که چگونه این زن و شوهر اجازه داده شده به نگه داشتن کاوش در استان که حتی مقصد از میلاد از منطقه نمونه گردشگری مدیره خواسته است بازدید کنندگان برای محدود خود را در سفر مجازی به خواب اما اکثر مردم فقط با ارائه آرزوهای خوب. "به ما داده شده است مشاوره در لنگرگاه و دیگر اماکن بازدید می گوید:" Carvey که نمی فکر می کنم هر کسی که گزارش کرده و آنها را به آژانس خدمات مرزی-هنوز.

"ما آگاه ما را به افراد عصبی, هر چند—و اگر همه چیز تغییر ما را سر راست به آلاسکا مرز و دوباره زمان دیگری است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب