Amy Seimetz است 'او می میرد و فردا" است که به موقع وجودی ترسناک—و خیلی بیشتر

تیاو فراموش نشدنی ترین چیزی که در مورد او می میرد و فردا است که اگر چه مرکزی آن شخصیت خاص او را برای رفتن به..

توسط NEWSCENTERALS در 12 مرداد 1399

تیاو فراموش نشدنی ترین چیزی که در مورد او می میرد و فردا است که اگر چه مرکزی آن شخصیت خاص او را برای رفتن به... به خوبی شما می دانید... آن را تقریبا غیر ممکن است به ناخن چگونه او در واقع احساس می کند در مورد آن.

یکی فکر می کنم که واضح ترین واکنش به مرگ قریب الوقوع خواهد بود ترور. اما به عنوان نویسنده و کارگردان Amy Seimetz قهرمان (همچنین به نام امی و بازی با transfixing ظرافت توسط Kate Lyn Sheil) تکرار کلمات "من قصد دارم به مرگ فردا" به هر کسی که گوش می دهد که به نظر نمی رسد او تجربه.

Seimetz که co-ایجاد Starz را تجربه دوست دختر و با استفاده از پول او را به دست آورده بازیگران در سال 2019 را Pet Sematary بازسازی به صندوق این فیلم—که آغاز بکار جمعه در select drive-ins و آخر هفته آینده در VOD.

او می میرد و فردا می پیوندد تعداد فزاینده ای از هنرمندان که ناخواسته به هنر است که احساس می کند کاملا مجهز به ما حاضر است. فیلم obsesses بیش از نزدیکی مرگ—تحقق است که با وجود هر آنچه که ما ممکن است خودمان را بگویید مرگ است همه در اطراف ما در حال انتظار برای ما و همه ما عشق را به تلو تلو خوردن به درک آن زودتر از ما تا کنون اجازه خودمان را به این باور بود که ممکن است.

امی که به تازگی به یک خانه به عنوان فیلم باز می شود. او را ایستاده در پنجره گریه و توقف داونینگ شراب و بازی موتزارت "مرثیه K. 626: Lacrimosa" در تکرار در حالی که گوگل تزئینی—عملکرد از غم و اندوه برای مخاطبان از یکی که Seimetz رفتار به طور همزمان به عنوان غم انگیز و خنده دار.

به زودی به اندازه کافی امی parejo احساس کردن کف چوب در یک لباس پولک و من من کننده برای دوست دختر, جین, در مورد, چگونه از چوب بود هنگامی که زنده است و در حال حاضر آن را مرده اما مفید است. او می خواهد جین به repurpose او جسد را به یک ژاکت چرمی.

در ابتدا امی اصرار که او را برای رفتن به مرگ بویش suicidality—به خصوص با توجه به مقدار شراب او glugging در آشکار مشروبات الکلی و عود. اما به عنوان جین برگ های دوستان خود را به دستگاه های خود را از سرخوردگی و نشسته برای یک شب کار عکاسی میکروسکوپی ذرات وحشت واقعی شکل می گیرد در قالب یک سرایت: جین بیش از حد به طور ناگهانی متوجه می شود فراتر از همه شک و تردید است که او خواهد مرد فردا.

به عنوان فیلم گستراند شخصیت بعد از شخصیت متقاعد می شود که آنها را به اشتراک همان سرنوشت. جین برادر جیسون (کریس مسینا) و همسرش سوزان به سادگی اطلاع دختر خود را که او در مورد برای تبدیل شدن به یک یتیم. دوستان خود را برایان (Tunde Adebimpe) و تیلی (جنیفر Kim) پایان یک رابطه است که در حال حاضر کشیده در ماه طولانی تر از آن را باید.

قلب این فیلم آن است عمدی نبود از قلب خود تجزیهای حذف. شخصیت های آن' روابط ناکارآمد قبل و بعد از تبدیل شدن آنها به اعتقاد آنها در حال رفتن برای مردن ولی مرگ وحی تنها باعث ایجاد فضای بیشتر بین همه آنها به عنوان آنها عاجزانه سعی کنید برای ایجاد حس از آنچه به انجام بعدی.

نه امی—شخصیت و نه مدیر—ارائه پاسخ ساده خوانا از احساسات. هر کس در این فیلم رفتار دوستان و خانواده خود را با علامت جدا شدن و گاهی سنگدلی.

در جای احساسات او می میرد و فردا را انتخاب زیبایی شناسی و موضوعی به عنوان حلقه اصلی آن زبان است. آن را حس می کند; در بسیاری از مرگ به عنوان یک مفهوم و سرنوشت است که در انتظار همه ما elides کلمات. این یک ناشناختنی خالی بود خیره شد و احساس از طریق.

امی واقعا هرگز می گوید که چگونه او احساس می کند در مورد او نزدیکی به مرگ و سکوت پاسخ صحبت می کنند به یک عمیق تر و پیچیده تر از تجربه ساده ترس یا غم و اندوه.

در یکی از فیلم خاطره انگیز ترین لحظات دوربین جمعیت امی صورت ضربان دار یک آرایه خیره کننده چراغ های رنگارنگ روشن آن است. به عنوان رنگ بیداد, میکرو عبارات تند رفتن در سراسر امی در جانشینی سریع. گاهی اوقات نور آبی روشن پر غصه بیان و خالی چشم; در دیگر لحظات امی صورت نکات در ز خوشحالی بازیگران در نور قرمز است که این کدها او irises سیاه و تقریبا شیطانی. با هر فلش جدید امی به نظر می رسد برای پیدا کردن یک جدید عطف در آستانه ای فضای بین ترور و وجد است. این whimpers او منتشر می شود اصطلاحات اختلال هراس یا خلسه; آن را غیر ممکن است برای گفتن.

سپس ناگهان Seimetz کاهش به امی نمایش اچ خانه—ساخت صریح درجه که او باید انجام mundanity برای کسانی که نمی توانند درک وضعیت او.

"مرگ برای امی, به نظر می رسد نه صرفا یک تسکین و نه یک بار اما به جای ثابت bedfellow—یک چیزی که برخی از ما دیدن راه رفتن در کنار ما هر روز در حالی که دیگران به نظر می رسد هر دو خوش غافل و یا مصرانه نادان است."

آن را روشن امی است نه خودکشی نفسه اما رابطه او با مرگ ممکن است احساس آشنا به هر کسی که صرف هر مقدار قابل توجهی از زمان مدیریت افکار خودکشی.

مرگ برای امی, به نظر می رسد نه صرفا یک تسکین و نه یک بار اما به جای ثابت bedfellow—یک چیزی که برخی از ما دیدن راه رفتن در کنار ما هر روز در حالی که دیگران به نظر می رسد هر دو خوش غافل و یا مصرانه نادان از آن طولانی حضور. آن است دردناک و فلج اما نیز وجود دارد تقریبا یک پیچ خورده لذت در آشنا, خسته کننده, شیار.

جین رابطه با خواهر در قانون سوزان صحبت می کند به یک تنش بین کسانی که احساس viscerally به مرگ نزدیک و کسانی که نمی. هنگامی که جین را نشان می دهد تا به سوزان جشن تولد خواهرش در قانون است که به وضوح هیجان زده برای دیدن او.

یک دقیقه پیش, سوزان تا به حال تحت سلطه اتاق با یک جرقه زننده گفتگو در مورد دلفین لعنتی. پس از آن جین را نشان می دهد تا مودی و و زمزمه در مورد مرگ است. ناتوانی خود را به عملکرد برقراری ارتباط پر از اتاق و با سکوت بی دست و پا.

سوزان رفتار جین هنر با مدارا—متلک او گفت: "منظورم این است که شما صرف تمام روز خود را به دنبال به عمق این تصاویر کوچک گفت:" من گل جهان است!'" جین در ضمن نمی تواند خودش بماند ذهنی در حال حاضر برای گفتگو در مورد دلفین داغ و سوزان می توانم آن را تحمل کنم. این دو نمی توانند درک هر یک از دیگر—تا زمانی که مرگ تثبیت می آید برای سوزان ،

اما در حالی که سوزان و شخصیت های دیگر به نظر می رسد به حلقه از تحقق است که آنها در حال رفتن برای مردن فردا امی رفتار آن را به عنوان یک حقیقت ساده است. او فقط می خواهد به مطمئن شوید که هر زمان که آن اتفاق می افتد کسی او مرده پوست به دباغ خانه در حالی که هنوز گرم است.

او می میرد و فردا هرگز نشان می دهد backstory به امی مسری تحقق مرگ است. یک فلاش بک مربوط به یک شعله قارچ سحر و جادو و تحویل پیتزا اشتباه رفته پیشنهادات مبهم تقریبا خنده دار, نکات, اما امتناع بیننده هر بتن درک. آن را فقط به عنوان به خوبی—زیرا هنگامی که شما را دیده ام مرگ انتظار در مقابل شما همه چیز شروع به احساس بی ربط.

در این زمینه او می میرد و فردا's مایع درمان از زمان احساس می کند که اتصالات آن را به عنوان اتفاقی معاصر به ما قرنطینه لحظه.

"فردا" در این زمینه واقعا می تواند تحت اللفظی و یا مجازی. این می تواند اشاره به بعد آمده است, اما آن را نیز ممکن است به عنوان به خوبی می شود در هفته, ماه و یا سال از هم اکنون. آن یقین است فلج و گالوانیزه—یک عامل بازدارنده از انجام هر کاری فراتر از چنان غرق در طبقه و در عین حال به نوعی نیز یک محرک بزرگ برای تخلیه خود را انت ، اما به عنوان او می میرد و فردا's لرزان و مبهم نشان می دهد پایان دادن به آن را تقریبا غیر ممکن است بدانید که چگونه به حرکت رو به جلو هنگامی که شما گیر کرده است انتظار برای لحظه ای می رسند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب