رفاه حیوانات ممیزی در سراسر Tyson Foods' مرغ کسب و کار در حال حاضر گواهی

Tyson Foods اعلام کرد این شرکت برای اولین بار به دریافت ممیزی صدور گواهینامه برای تمام طیور در سراسر آن زنجیر

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Tyson Foods اعلام کرد این شرکت برای اولین بار به دریافت ممیزی صدور گواهینامه برای تمام طیور در سراسر آن زنجیره تامین پس از آن FarmCheck® رفاه حیوانات برنامه به اتمام صدور گواهینامه از شرکت گسترده مرغ ممیزی از حرفه ای حیوانات حسابرس سازمان صدور گواهینامه (PAACO).

PAACO به تازگی گواهی FarmCheck® ممیزی برای پرورش دهندگان و بوقلمون آوردن کل شرکت گواهی مرغ ممیزی به سه زیر مرغ گوشتی صدور گواهینامه توسط PAACO در سال 2019.

این FarmCheck® برنامه سوم-حزب رفاه حیوانات حسابرسی برنامه ای است که تضمین می کند دام و طیور تامین کنندگان برای Tyson Foods ارزیابی و نظارت برای مهم رفاه حیوانات معیار از جمله مسکن و محیط مناسب انسان با حیوانات تعامل حمل و نقل و فرآیندهای برداشت.

"ما بسیار خوشحالیم که اعلام کند که تایسون غذاهای دارای گواهی سه نفر از آنها از طریق ممیزی فرایند دقیق که PAACO ارائه می دهد" گفت: Collette Kaster, مدیر اجرایی, PAACO. "چشم انداز شرکت برای رفتن بالا و فراتر از آن در منطقه از رفاه حیوانات موثر است و رهبری تیم خود را آشکار است در برنامه هایی مانند FarmCheck®."

"گواهینامه همه ما FarmCheck® مرغ ممیزی بخش مهمی از رویکرد ما به رفاه و تبدیل شدن به اولین شرکت دریافت ممیزی صدور گواهینامه در سراسر زنجیره تامین گوشت مرغ نشان می دهد که تلاش های ما به طور مداوم بهبود رفاه برای حیوانات سپرده به مراقبت از ما" گفت: دکتر کارن Christensen, مدیر ارشد, رفاه حیوانات تایسون مواد غذایی. "ما درک دقیق بررسی ما ممیزی است که مورد نیاز است برای PAACO صدور گواهینامه. آن را نشان می دهد به مشتریان و مصرف کنندگان است که رفاه یک اولویت برای Tyson Foods."

شرکت رفاه حیوانات فرهنگ است که ریشه در آموزش و مکانیزم های بازخورد است که تشویق اعضای تیم به گزارش غیر قابل قبول درمان حیوانات است. تایسون را فراهم می کند رفاه حیوانات آموزش برای هر عضو تیم است که می آید در تماس با حیوانات زنده و برای کسانی که در موقعیت های که نیاز به زندگی می کنند حیوانات دست زدن به این شرکت فراهم می کند پوشش گسترده رفاه حیوانات آموزش پیش از تعامل با حیوانات زنده.

"ما را در آغوش ما و اخلاقی مسئولیت برای درمان حیوانات در مراقبت از ما انسانی," دکتر گفت: Ken Opengart, معاون رئیس جمهور, رفاه حیوانات و بین المللی پایداری Tyson Foods. "اعضای تیم ما و همچنین به عنوان مستقل و مرغ و گاو و گراز کشاورزان که عرضه ما انتظار می رود به عنوان جانشین حیوانات کار می کنند با هر روز. امروز اعلام کرد که گام بعدی ما در ارائه صنایع رهبری و حصول اطمینان از مناسب دامپروری و مراقبت از حیوانات به ما واگذار."

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این شرکت تعهد خود را به رفاه از طریق سرمایه گذاری در مردم و تحقیق و امکانات و شیوه لطفا رفاه حیوانات بخش از این شرکت سالانه گزارش توسعه پایدار.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد PAACO حسابرسی فرآیند بازدید ANIMALAUDITOR.ORG.

در مورد مواد غذایی تایسون

Tyson Foods, Inc. (NYSE: TSN) یکی از بزرگترین شرکت های مواد غذایی و یک رهبر شناخته شده در پروتئین است. تاسیس در سال 1935 توسط John W. تایسون و رشد تحت سه نسل از خانواده رهبری این شرکت یک مجموعه گسترده ای از محصولات و برندها مانند تایسون®, Jimmy Dean®, Hillshire Farm® توپ, پارک®, رایت®, Aidells®, ibp®, و دولت عادلانه®. Tyson Foods نوآوری به طور مستمر به پروتئین بیشتر پایدار خیاط مواد غذایی برای همه جا در دسترس است و بالا بردن جهان انتظارات چقدر خوب غذا می توانید انجام دهید. که مقر آن در اسپرینگدیل آرکانزاس شرکت 141,000 اعضای تیم است. از طریق آن ارزش های اصلی Tyson Foods تلاش برای کار با صداقت و ایجاد ارزش برای سهامداران و مشتریان جوامع و اعضای تیم و خدمت به عنوان یک مباشر از حیوانات زمین و محیط زیست واگذار شده به آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب