Ann Marie پویگ در مورد چگونه به نگه داشتن نیروی کار قوی در طول COVID-19

این COVID-19 عود ساخت عظیم اختلال در اقتصاد ایالات متحده در سراسر جهان به عنوان انعطاف پذیری روابط شکستن سفر ک

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

این COVID-19 عود ساخت عظیم اختلال در اقتصاد ایالات متحده در سراسر جهان به عنوان انعطاف پذیری روابط شکستن سفر کاهش یافته است و افراد عمل اجتماعی فاصله, پرهیز از همه چیز از کافه ها و رسانه های خرده فروشی به reunions و جلسات دفتر. یک پنجم از کارگران ایالات متحده گزارش از دست دادن ساعت یا محل کار در نظر گیر. اما به جز اگر یک کسب و کار مجبور شده به طور کامل نزدیک وجود دارد یک روش برای نگه داشتن کارگران در, حقوق و دستمزد, تسهیل عذاب از رکود و سرعت پولی بهبودی. Ann Marie پویگ یک صاحب کسب و کار موفق و نیکوکار از کاستاریکا, سهام راهنمایی در مورد چگونه به را که ممکن است.

کارفرمایان می توانند برخی اقدامات برای ایجاد محیط کاری امن تر در سازمان های پایه در نظر گرفته در طول coronavirus همه گیر و در مناطق که در آن سازمان باقی مانده باز است. این اولین بار است که به دنبال دستورالعمل های تاسیس شده توسط مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری (CDC). "تمرکز بر رفاه عمومی مقامات و به دنبال مسیر خود را به عنوان آن را در پیشرفت و تغییرات" توضیح می دهد که پویگ. "توصیه کارگران باقی می ماند شش فوت از هم جدا و برای جلوگیری از دست دادن. کارکنان باید شستن دست های خود را به طور منظم در هر صورت 20 ثانیه با پاک کننده و آب و پرهیز از تماس با ظاهر خود."

کسب و کار نیاز به پیاده سازی کنترل از راه دور کار می کنند. در سازمان هایی که در آن حضور فیزیکی ندارد نیاز از راه دور دوره از عمل حداقل دشوار است و بهترین واکنش به COVID-19. متعدد محل کار را فقط نقل مکان کرد و به راه دور. می افزاید: Puig "در حال حاضر در شانس فعال است که شما هنوز در آوردن افراد خود را به محل که در آن نقطه شما به دنبال برای یکی از دو چیز—مشروع دستور به بستن و یا کسی به COVID-19, محدود یک نتیجه گیری. چرا نگه دارید تا کسی بیمار می شود اگر بسته است یقین؟"

عمل اجتماعی فاصله گرفتن به عنوان آنجا که ممکن است. جلسات هر اندازه باید به در نظر گرفتن جلسه برای تمام مفاهیم و اهداف و یا با تلفن به جای چهره به چهره است. به خوبی منظم نیروی کار اجازه خواهد داد که این رخ می دهد بدون هیچ گونه مشکلات.

برای تولید کنندگان تضمین می کنند که کارگران با استفاده از یک درمانگاه درجه ضد عفونی کننده هنگام تمیز کردن. آنها باید در تمام مناطق که بسیار از زمان استفاده و یا تماس از جمله حمام و سرویس بهداشتی, entryway دسته, دستگاه, زمان, نوارهای و آب نبات ماشین آلات.
نمایندگان باید از پوشیدن دستکش هنگام تمیز کردن و شاید در حالی که کار مشروط به فعالیت است.

برای مواد غذایی و تجار تضمین می کنند که کارگران با استفاده از اورژانس بیمارستان درجه ضد عفونی کننده برای تمیز کردن همه مناطق و همه چیز مشتریان به طور منظم استفاده کنید و یا تماس بگیرید. پاکسازی پرداخت مسیرهای اعتباری و کارت پلاتین پین بالشتک entryway دسته (به یاد کولر منطقه) و حمام و قفسه های فروش, ثبت نام و یا صفحه لمسی و تلفن چیزی مانند ساعت ، پوشیدن دستکش هنگام تمیز کردن ماشین کالا و قفسه بندی اقلام است.

برای خرده فروشان که باز بماند راه اندازی اجتماعی فاصله اقدامات تأیید توسط CDC یا دولتی مربوطه شعبه بهداشت و درمان است. این ممکن است به یاد داشته باشید ناپایدار کاهش می یابد برای نیروی انسانی به صورت مختصر امتداد طولانی از فعالیت و محدود در فروشگاه ادارات.

اضافی شکستن زمان است; به این ترتیب کارگران می تواند دست خود را بشویید بیشتر از همه در هر حال حاضر و دوباره. علاوه بر این به سرعت به خانه کارگران که نشانه ای از COVID-19. در شیوه ای مانند کارگران که با این حال که ارائه شده به یک شخص با COVID-19 باید در خانه باقی می ماند.

نیاز به کارکنان که به تازگی رهبری را به تحت تاثیر قرار مناطق اجتناب از محیط کار تا یک عدد خاص از روز و بدون نشانه است. توجه داشته باشید که COVID-19 دوره کمون 14 روز است.

نتیجه گیری پویگ "داده و بینش در coronavirus در حال تغییر به سرعت استرس و اطلاعات غلط به گسترش در کنار بیماری. به جنگ هر دو از گسترش عفونت و احساسات منفی در مورد این کسب و کار نیاز به یک ارز باز با نمایندگان خود در مورد عفونت آن تاثیر ممکن است در این انجمن و چه کارگران می توانید به امن خود را."

در مورد Ann Marie پویگ

Ann Marie پویگ شده است برجسته مشاور کنترل مدیر حسابداری مدیر حسابداری و مالی و رئیس امور مالی برای تقریبا 20 سال است. او دو زبانه در زبان اسپانیایی و انگلیسی و دارای شهرت دقیق و روشن و مختصر سابقه مدیریت در پایان ماه closings اقلام تعهدی آشتی AP AR JE عنوان برتر منابع انسانی مهارت های خود را. او بسیار آگاه در زمان تکنولوژی تجارت الکترونیک و انواع صنایع.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن