Anthropologie تکذیب نژاد پروفایل مشتریان. کارمندان سابق تماس B. S.

یکی دیگر از نام تجاری مد بنا به گزارش موعظه گنجاندن آنلاین نامیده شده است را به اتهام زندگی واقعی نژادپرستانه

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

یکی دیگر از نام تجاری مد بنا به گزارش موعظه گنجاندن آنلاین نامیده شده است را به اتهام زندگی واقعی نژادپرستانه و شیوه های.

Anthropologie خرده فروش متعلق به Urban Outfitters شناخته شده برای آن بیش از حد خوش طعم انتخاب شمع و ژاکت کش باف پشمی متهم شده است پروفایل مشتریان و عدم سیاه سازندگان محتوا برای کار خود را.

به عنوان اولین گزارش Instagram مد watchdog حساب کاربری @DietPrada, Anthropologie, ژوئن 1 Instagram post—یک نقل قول مایا آنجلو و عنوان و خواستار "برابری و همدلی"—به سرعت تبدیل به یک محل برای کارمندان سابق و خریداران به جزئیات تجارب خود را در فروشگاه.

سیاه, مشتریان نوشت: در مورد اینکه به دنبال در اطراف معلق در هوا در حالی که فروشندگان خرید و کارکنان در سراسر کشور و کانادا ادعا کرد که مدیریت تا به حال یک نام کد برای مردم رنگ. "چگونه می خواهید برای جلوگیری از لحاظ نژادی پروفایل خود را 'Nickys'?" یکی نوشت.

"من فکر شیکاگو بود و تنها آنهایی که [sic] استفاده می شود که 'نیک' به عنوان یک شکل از گفت: "این زن که فقط راه می رفت.' لعنتی شرم" یکی دیگر از کارکنان سابق نوشت.

در پاسخ در ژوئن 2 (همچنین به عنوان شناخته شده "خاموشی شنبه" در رسانه های اجتماعی) Anthropologie اعلام کرد آن را خواهد دید از فروشگاه. "ما متعهد به انجام بهتر—برای بهتر بودن—و آن شروع می شود در حال حاضر" یک Instagram گرافیک خوانده است.

Anthropologie همچنین متعهد 100.000 دلار کمک مالی به یونایتد نگرو کالج صندوق. (شرکت نمی پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.)

به عنوان @DietPrada نیز اشاره, عجیب و غریب, سیاه, مدل و محتوا خالق لیدیا Okello مشترک تصاویری از یک مکالمه آنها تا به حال با یک Anthropologie تولید کننده در ماه مه. (Okello با استفاده از آنها/آنها ضمایر.)

تولید کننده می خواستم به استخدام Okello برای یک کمپین آنلاین جشن غرور ماه اما زمانی که Okello خود را به نرخ آزاد تولید کننده وجود دارد گفت: "هیچ بودجه است."

"ما نیاز به نگه داشتن مارک های پاسخگو به خود لب سرویس" Okello نوشت. "در واقع با BLM بودن یک موضوع داغ' به بسیاری از شرکت های بزرگ این است که اغلب اتفاق می افتد. مردمی را می خواهید به سرمایه گذاری بر روی اجسام سیاه و سیاه کار برای پایین ترین قیمت ممکن است به عنوان آنها را برای چند صد سال است."

Emmy Rossum, یک بازیگر که ستاره دار در Showtime سریال Shameless, ابراز خشم خود را در یک صدای جیر جیر که خواندن "همچنین @UrbanOutfittrs و @FreePeople—من در حال حاضر با عرض پوزش که من عینک بسیاری از شما احمق bralets در خودت. من تنفر خود را کشت."

روز چهارشنبه با نام تجاری دوباره در زمان به Instagram به آدرس رو به رشد میکند.

"شما ممکن است را دیده اند که ما به چالش کشیده شده است به طور شفاف و بی طرفانه و منصفانه در فروشگاه ما و با ما شیوه های کسب و کار" یک پست به عنوان خوانده شده. این پست در ادامه به انکار آنچه که در فروشگاه ها استفاده می شود هر ترم به مشخصات خریداران "بر اساس نژاد و یا قومیت."

هر کارمند در بر داشت درگیر شدن در چنین رفتار پست گفت: خواهد بود موضوع را به نظم و انضباط "است که ممکن است شامل فسخ است." این پست اضافه شده است که گاهی اوقات "روش جبران" برای تاثیرگذاران "شامل محصول مالی پرداخت و یا ترکیبی از هر دو."

دوباره کارمندان و آب گرفتگی بخش نظرات را متهم کرده که با نام تجاری از دروغ گفتن به مشتریان با انکار کد نام حکایات.

"من به معنای واقعی کلمه کار در فروشگاه گل سرسبد در نیویورک شد و دستور به استفاده از این عبارت" یکی نوشت. "نه تعجب است که شما می پرهیاهو و دروغ اما هنوز هم یک بد شانسی در حال حاضر است که شما می خواهم به در نظر گرفته شد."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب