Anti-آلمانی تمایلات رنگ لهستانی رئیس جمهور انتخابات

پیش از انتخابات, رای, لهستانی جمهور آندره Duda متهم کرده است رسانه های آلمان از دخالت در انتخابات. نظرسنجی ها

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

پیش از انتخابات, رای, لهستانی جمهور آندره Duda متهم کرده است رسانه های آلمان از دخالت در انتخابات. نظرسنجی ها نشان می دهد او چلنجر Rafal Trzaskowski در یک مسابقه.

برای یک مدت طولانی در حالی که آن را شبیه جمهور لهستانی آندره Duda خواهد بود قادر به کسب اکثریت مطلق در انتخابات, ساخت روز یکشنبه رواناب های غیر ضروری. اما در ژوئن 28, Duda, یک متحد به حکم قانون و عدالت (PiS) دریافت 43.5 درصد از آرا — در حالی که 30.3% رفت به نامزد اپوزیسیون مدنی پلت فرم (PO) ورشو شهردار Rafal Trzaskowski.

Trzaskowski خواهد شد که در حال حاضر صورت Duda در انتخابات و رای دادن است که علوم سیاسی فارغ التحصیل شد. قبلا او شده است وزیر دیجیتالی در دونالد تاسک دولت و یک عضو پارلمان اروپا. در رواناب او یک فرصت خوب برای گرفتن رای بسیاری از مردم که بازیگران یک رای گیری برای مخالفان دیگر نامزدها در دور اول.

نتیجه انتخابات تصمیم خواهد گرفت که آیا ملی محافظه کار PiS را حفظ انحصار خود در قدرت است. Trzaskowski خواهد ثابت کند یک حریف خود را که می تواند در خنثی کردن بیشتر بحث اصلاحات در نظر گرفته شده توسط حزب حاکم. برای بسیاری از شهروندان در این کشور عضو اتحادیه اروپا در این رای نشان دهنده یک چهارراه برای کشور است.

یکی از کسانی که سهام این نظر توسط آلبرت Budlewski یک کشاورز از شرق روستای Szepietowo که در نظر گرفته شده است PiS سنگر و استحکامات.

در Szepietowo از رییس جمهور وقت دریافت کرد تقریبا 69 درصد آرا. همانطور که در همه جا در لهستانی روستا وجود دارد بسیار ستایش برای PiS سخاوتمندانه " سیاست های اجتماعی از جمله کودک کمک هزینه که معرفی شد در سال 2016 برای اولین بار در لهستان اضافی بازنشستگی, پرداخت, کاهش مالیات برای افراد جوان و حمایت از دولت در مورد فجایع طبیعی مانند خشکسالی که آمار کشور در سال گذشته است.

Albert Budlewski and some of his pigs (DW/M.Sieradzka)

Budlewski گفت: او خواهید بود مصاحبه رای خود را برای Duda که موفق به دریافت بالاترین تعداد آرا در انتخابات دور اول

امنیت و سنت

Budlewski یک خوک کشاورز می بیند هیچ دلیلی برای هر گونه تغییر در سیاست است. Duda مطمئن است رای خود را. "او است که تضمین می کنند که دولت می تواند کار را به عنوان به خوبی به عنوان آن است. آن را نیز می تواند مذاکره با بروکسل از آنجا که ما در حال گرفتن بیشتر و بیشتر پول از اتحادیه اروپا. که حتی بیشتر مهم است در حال حاضر پس از coronavirus بحران" Budlewski می گوید.

Budlewski پدر می بیند Duda به عنوان یک مدافع ارزش های او مهم است. "ما نمی خواهیم هر غربی روند هیچ حق فرزندخواندگی برای همجنسگرایان — خواهد بود که حمله به لهستان و سنت کلیسای کاتولیک" 68 ساله گفت: DW. او احساس می کند که Duda نشان شجاعت در "تماس مشکل خود را به نام" و صحبت از قرار "همجنسگرایان ایدئولوژی" می کند که مشاهده یک مرد و زن و کودکان تنها معتبر خانواده ،

زمانی که Trzaskowski بازدید از مکان هایی مانند Szepietowo او تلاش می کند مانند رقیب خود به خواستگاری رای دهندگان وجود دارد با وعده های اجتماعی و بهبود. به عنوان یک جهان وطنی سیاستمدار لیبرال او در حال حاضر ساکن در شهرهای بزرگ در کنار او اما از آن است که رای دهندگان در شهرهای کوچک و روستاها خواهد شد که در نهایت تصمیم گیری در این انتخابات را نتیجه.

در Raciaz دیگر PiS دژ در مرکز لهستان Trzaskowski هو شد به عنوان یک "خائن و دروغگو" — و در عین حال صدها نفر تحسین شدید زمانی که او وعده کمک به جوان و با استعداد قطب: "پیشنهاد می کنم برای حمایت از 50000 تا از با استعداد ترین افراد جوان به آنها را فرصتی برای رفتن به مدارس خوب و دانشگاه های خوب."

Campaign banner for Trzaskowski (DW/M. Sieradzka)

بسیار از حمایت Trzaskowski می آید از مراکز شهری

دفاع از منافع لهستانی

این چیزی است که Agnieszka Osowiecka می خواهم برای دیدن برای پسرش. او مضطرب است که او به تازگی مهاجرت به هلند برای کار.

"در اینجا در Raciaz استخدام منشی می فرستد و او را به قرار دادن کار برای €240 ($271) در هر ماه. چه €240 برای هشت ساعت کار در هر روز ؟ و رئیس جمهور Duda, مذاکرات در مورد شانس برای جوانان! خوب است که شانس خود را: خروج از کشور," او می گوید تلخی. رای خود در حال رفتن به Trzaskowski.

اما او در یک اقلیت در Raciaz. Duda ضد آلمانی و بلاغت است به خصوص به خوبی دریافت در میان PiS حامیان در اینجا. بسیاری از آنها را ببینید آن را به عنوان "دفاع از لهستانی منافع است." زمانی که تلخیص Fakt منتشر انتقاد از رئیس جمهور تا به حال عفو پدوفیلیا مجرم Duda حمله انتشارات Axel Springer است که تا حدودی آلمانی متعلق به یک شرکت صاحب Fakt.

A person reading Fakt in 2003 (picture-alliance/dpa/P.Pleul)

Fakt است که بخشی متعلق به بزرگ, آلمانی, انتشارات

Duda سخن از "بعد از حمله آلمان در این انتخابات" و از او پرسید که آیا اسپرینگر شرکت می خواستم برای تاثیر گذاری در انتخابات ریاست جمهوری. رئیس جمهور همچنین با انتقاد از ورشو خبرنگار روزنامه آلمانی Die Welt, فیلیپ فریتز. Duda گفت: Fritz نوشته بود که Trzaskowski را بهتر جمهور چرا که او اصرار به آلمان پرداخت غرامت برای خسارات وارده در جنگ جهانی دوم به عنوان Duda است.

پس از این نظرات لهستانی وزارت خارجه احضار کاردار در سفارت آلمان در ورشو. معاون وزیر خارجه Szymon Szynkowski vel Sek صحبت از یک "مجموعه ای از مقالات در رسانه های آلمان که استخدام دستکاری و دروغ" و این که مطرح شده به ظن قصد نفوذ به فرایند انتخابات دموکراتیک در لهستان. او را متهم به رسانه های آلمان از "تعصب نسبت به یکی از نامزدها."

پایان PiS انحصار در قدرت ؟

سفارت آلمان در ورشو کاهش یافته است به نظر آنچه گفته شد در این نشست اما Szynkowski vel Sek گفت: دیپلمات آلمانی کنوت ابراهیم گرفته بود توجه داشته باشید از این اتهامات اما اشاره به آزادی مطبوعات است.

نمایندگان مجلس آلمان از تقریبا تمام احزاب ابراز نگرانی در مورد وضعیت آزادی مطبوعات در لهستان از نظر کلامی حملات فریتز.

دور دوم انتخابات در تاریخ 12 ژوئیه انتظار می رود که نزدیک اجرا شود. حتی در دور اول در 28 ژوئن به دنبال داشت با علاقه زیادی که منعکس شد در 64.5% مردم در انتخابات بود که غیر منتظره ای بالا برای لهستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن