Aon اعلام کرد نیویورک ائتلاف برای کمک به حرکت اقتصاد به جلو

Aon plc (NYSE: AON) یک پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر بازنشستگی و راه حل های بهداش

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

Aon plc (NYSE: AON) یک پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر بازنشستگی و راه حل های بهداشت اعلام کرد تشکیل یک ائتلاف پیشرو در نیویورک شرکت ها و سازمان ها برای تقویت جوامع و حرکت به سمت اجتماعی و اقتصادی در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

این ائتلاف که به تازگی برگزار اولیه آن مجازی کیکآف جلسه متشکل از کارفرمایان بزرگ و کلیدی دیگر سازمان ها از یک مجموعه گسترده ای از بخش ها با تمرکز بر چگونه به دوباره معرفی جنبه های اساسی جامعه و اقتصاد: کار سفر و برگزاری. این بالا نیویورک سازمان همکاری خواهد کرد به طرح مجموعه ای از دستورالعمل ها برای کسب و کار و جوامع را با اطمینان و خیال راحت کمک به راه اندازی مجدد اقتصاد است. نیویورک ائتلاف نیز به دنبال راه هایی شرکت می تواند بهتر تعامل و حمایت از عدالت اجتماعی مسائل.

Aon راه اندازی شبیه ائتلاف در شیکاگو در ماه ژوئن و قصد دارد برای انجام تلاش های مشابه در دیگر شهرهای بزرگ از جمله لندن و سنگاپور و توکیو.

"ما بسیار خوشحالیم که به ما coaltion-ساختمان تلاش به نیویورک که به معنی یک معامله بزرگ برای شرکت ما برای بسیاری از دلایل" گفت: Greg مورد Aon مدیر عامل شرکت. "همه ما نقش مهمی داشته باشد و ما امیدواریم که با همکاری با بخش های خصوصی و عمومی ما می تواند مثبت کاتالیست در کمک به سازمان بازگشت با خیال راحت به محل کار و کمک به بازسازی اقتصاد در سراسر جهان در سطح جهان است."

تشکیل و رهبری Aon تمرکز ائتلاف خواهد بود در اطراف محل کار سفر و تشکیل تلاش های سراسر پیشرو در کسب و کار. هدف این است که برای شرکت های عضو برای به اشتراک گذاشتن آموخته های کلیدی و بینش های مربوط به برنامه ریزی و عملیات به منظور بررسی تاثیر اندازه گیری و تلاش برای بررسی آخرین فن آوری و به منظور توسعه یک مجموعه ای از دستورالعمل ها است که می تواند کمک به حرکت چالش های کسب و کار به عنوان جامعه بازگشایی سراسر بازیابی فاز COVID-19 بیماری همه گیر.

"نیویورک ائتلاف نیز خواهد شد با تمرکز بر جامعه رفاه به اطمینان حاصل شود که تلاش های جمعی نقش مهمی در حمایت از عدالت اجتماعی و همچنین اجتماعی و اقتصادی initatives" گفت: Petra Schmidt شریک مدیریت و co-سر از موسسات مالی در Aon نیویورک ،

ائتلاف خود را با اشتراک های موجود داخلی و خارجی تلاش و همچنین بینش و آموخته های خود را از تلاش های مداوم در سراسر صنایع بخش ها و مناطق جغرافیایی. این دانش جمعی خواهد شد و سپس توان مورد استفاده برای ایجاد یک برای اولین بار از آن نوع معیار برای کمک به توسعه توصیه های کلیدی و دستورالعمل برای ساخت یک مسیر رو به جلو است. اولیه آمادگی ارزیابی گزارش انتظار می رود که تا پایان تابستان.

"به عنوان کسب و کار و سازمان ها در سراسر شهر نیویورک اقدام به بازگشایی دفاتر این مهم است که ما این کار را با مردم-رویکرد اول با در نظر گرفتن مراقبت و ایمنی کارکنان به عنوان بالاترین اولویت" گفت: Dimitra Manis ارشد مردم افسر S&P جهانی. "این نیز حیاتی است که ما متعهد به تقویت جوامع که در آن ما کار و زندگی می کنند. ائتلاف تمرکز بر جامعه سلامت بسیار مهم است برای اطمینان از رویکرد ما این تلاش ها با یک چشم به عادلانه و رفتار برابر با همه مردم از کارکنان ما به محلی ما ، ما مفتخر به قرض دادن صدای ما و آموخته های این گروه همانطور که ما حرکت رو به جلو با هم."

اولیه اعضا در نیویورک ائتلاف عبارتند از: Accenture, A&E Networks, BlackRock, منشور, ارتباطات, سیتی گروپ, Infosys, خوابگاه loews شرکت MetLife مودی شرکت مورگان استنلی, NASDAQ, New York Life Insurance Company, مشخصاتش, S&P, جهانی, Verizon و دیگران.

انعکاسی از رهبران کسب و کار' تخصص ائتلاف همچنین نگاه کنید به نزدیک چین تلاش ایالت نیویورک دستورالعمل در بهداشت عمومی و سایر منطقه ای و رسمی دولت توصیه.

در مورد Aon
Aon plc (NYSE: AON) یک پیشرو جهانی حرفه ای شرکت خدمات ارائه طیف گسترده ای از خطر بازنشستگی و بهداشت و درمان راه حل. ما 50,000 همکاران در 120 کشور توانمند سازی نتایج برای مشتریان با استفاده از اختصاصی داده ها و تجزیه و تحلیل به ارائه بینش که باعث کاهش نوسانات و بهبود عملکرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب