اپل نشان می دهد ترکیب خود را برای بزرگترین تا کنون در سراسر جهان توسعه دهندگان کنفرانس

در حال حاضر در آن 31 سال WWDC20 خواهد بود که بزرگترین WWDC تا به امروز با گرد هم آوردن جهانی اپل توسعه دهنده ج

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

در حال حاضر در آن 31 سال WWDC20 خواهد بود که بزرگترین WWDC تا به امروز با گرد هم آوردن جهانی اپل توسعه دهنده جامعه بیش از 23 میلیون نفر در یک اقدام بی سابقه مجازی راه از 22 ژوئن 26. اپل امروز به اشتراک گذاشته WWDC20 صف از جمله کلیدی و عامل خارجه اتحادیه زمان و اطلاعات در مورد چگونه توسعه دهندگان می توانند یاد بگیرند که در مورد آینده iOS iPadOS macOS tvOS و watchOS و تعامل با مهندسان اپل.

ویژه رویداد کلیدی
ژوئن 22, 10 a. m. PDT

کشف هیجان انگیز نوآوری های جدید و به روز رسانی های آینده به همه اپل سیستم عامل بعد از این سال. سخنرانی خواهد جریان به طور مستقیم از اپل پارک از طریق apple.com Apple توسعه دهنده نرم افزار, اپل, توسعه وب سایت, تلویزیون اپل, برنامه, و, یوتیوب, و نیز در دسترس خواهد بود برای بر روی تقاضا پخش پس از نتیجه گیری از جریان. برای بینندگان در چین کلیدی را نیز در جریان Tencent به, iQIYI, Bilibili و Youku.

سیستم عامل دولت از اتحادیه
ژوئن 22, 2 p. m. PDT

شنیدن به طور مستقیم از اپل مهندسی رهبران آنها به عنوان شیرجه رفتن عمیق تر به آخرین پیشرفت ها در سراسر iOS iPadOS macOS tvOS و watchOS. وزارت امور خارجه این اتحادیه در دسترس خواهد بود و تقاضا از طریق اپل توسعه دهنده نرم افزار و اپل وب سایت توسعه دهنده. آن را نیز در دسترس خواهد بود برای پخش در Tencent به, iQIYI, Bilibili و YouKu برای بینندگان در چین است.

100+ مهندسی جلسات
ژوئن 23 تا 26

شروع ژوئن 23, توسعه دهندگان خواهد شد که توانایی به یاد بگیرند که چگونه برای ساخت نسل بعدی برنامه های با بیش از 100 ویژگی های و طراحی متمرکز جلسات گروگان توسط مهندسان اپل. ویدئوها خواهد بود ارسال شده در هر روز در 10 a. m. PDT و در دسترس خواهد بود در اپل app بر روی آی فون ، iPad و Apple TV و همچنین به عنوان اپل سایت.

همه جدید اپل مرجع تخصصی
طراحی مجدد آمدن ژوئن 18

همه جدید اپل مرجع تخصصی توسعه دهنده متصل خواهد شد توسعه جامعه با بیش از 1000 مهندسان اپل برای پاسخ به سوالات و شرکت در ویژگی های بحث. با شروع اولین روز از WWDC هر کسی می توانید جستجو و مشاهده فروم بحث به دنبال همراه و برنامه توسعه اپل اعضا قادر خواهد بود برای ارسال سوالات خود و یادگیری به طور مستقیم از اپل ،

1-در-1 توسعه دهنده Labs (با تعیین وقت قبلی)
ژوئن 23 تا 26

توسعه دهندگان قادر خواهند بود به درخواست ملاقات با مهندسان اپل که کمک به ساخت آخرین پیشرفت های اپل, سیستم عامل, ارائه یک راهنمایی های فنی و در عمق اطلاعات در مورد نحوه پیاده سازی ویژگی های جدید است. توسعه دهنده Labs باز خواهد شد به برنامه توسعه اپل اعضا به عنوان فضای در دسترس است.در ژوئن 16, اپل, را جشن می گیرند دانشجویی توسعه دهندگان از سراسر جهان با اعلام نهایی سویفت, دانشجو, چالش, فرصت برای دانش آموزان در همه سنین به نمایش گذاشتن عشق خود را از برنامه نویسی ایجاد شده توسط خود را سریع زمین بازی.توسعه دهندگان را تشویق به دانلود اپل توسعه دهنده نرم افزار که در آن اضافی WWDC20 اطلاعات به اشتراک گذاشته خواهد شد پیش از 22 ژوئن. اطلاعات نیز در دسترس خواهد در اپل توسعه دهنده وب سایت و از طریق ایمیل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب