عرب مستند در یک dvd™ Relaunches با آزادی مطبوعات توزیع به گزارش رسانه ها در جهان عرب و خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)

(EMAILWIRE.COM) فیلم مستند در یک dvd™ (www.arabnewswire.com) relaunches برای دیدار با تقاضا از آزادی مطبوعات ت

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

(EMAILWIRE.COM) فیلم مستند در یک dvd™ (www.arabnewswire.com) relaunches برای دیدار با تقاضا از آزادی مطبوعات توزیع خدمات در جهان عرب و خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA). سوخت رشد اقتصادی در سال 2019 و مداخله پس از سه ماهه دوم سال 2020 خدمات و صنایع سنگین بخش ها با استفاده از آزادی مطبوعات توزیع به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی خود را به اطلاع تعامل و آموزش مخاطبان خود را. با ظهور coronavirus آن است که تبدیل شدن به حتی بیشتر فوری برای شرکت انجام کسب و کار در جهان عرب به اطلاع مشتریان و ذینفعان در مورد چگونه آنها تطبیق جدید همه گیر محیط زیست; از این رو آنها ارسال مطبوعات در: https://arabnewswire.com/submit-press-release/.
 
با وجود رکود اقتصادی با توجه به همه گیر از "خاور میانه تولید ناخالص داخلی رشد 1.0 درصدی در سال 2020 به بالای 0.2% سرعت 2019 توضیح می دهد ICAEW. به شمال آفریقا و منطقه دا es Salaam ارز گزارش می دهد که "بهبود اقتصادی برای این منطقه پیش بینی شده است به رشد بین 3 درصد و 3.3 درصد" پس از همه گیر شده است.

عرب مستند در یک dvd آماده است به عنوان یک کاتالیزور برای این رشد در منطقه با آزادی مطبوعات توزیع پوشش کشورهای زیر: الجزایر بحرین کومور جیبوتی مصر, عراق, اردن, کویت, لبنان, لیبی موریتانی مراکش عمان, سرزمین های فلسطینی, قطر, عربستان سعودی, سومالی سودان سوریه تونس امارات متحده عربی و یمن.

منتشر شده در مطبوعات منتشر شده و توزیع شده در زبان های انگلیسی و فرانسوی به روزنامه نگاران, اخبار و تحلیل گران اثرگذارندهها وبلاگ نویسان در سایت های خبری آنلاین و وبلاگ ها اثرگذارندهها اخبار روز, خدمات, اخبار, پایانه های, اخبار سازمان های, و به طور مستقیم به مخاطبان هدف.

برای ارسال یک مطلب مطبوعاتی در زبان های انگلیسی یا فرانسه, رفتن به https://arabnewswire.com/submit-press-release/.

در مورد عرب مستند در یک Dvd™

عرب مستند در یک dvd™ تجاری مستند در یک dvd خدمات با آزادی مطبوعات توزیع به رسانه ها در جهان عرب و خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA). این مستند در یک dvd خدمات توزیع مطبوعات در زبان های انگلیسی و فرانسوی. عرب مستند در یک dvd™ یک خواهر مستند در یک dvd خدمات به EmailWire.com™ – جهانی مستند در یک dvd با آزادی مطبوعات توزیع با تضمین نتایج™. ArabNewswire™ و EmailWire.com™ مستند در یک dvd خدمات GroupWeb Media, LLC.

برای کسب اطلاعات بیشتر در آزادی مطبوعات توزیع پوشش جهان عرب از جمله کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا به http://arabnewswire.com .

اطلاعات تماس:
GroupWeb رسانه
تلفن: +1 281-645-4086
WhatsApp: +1 832-716-2363.
تماس در اسکایپ: groupwebmedia
چت در اسکایپ: groupwebmedia

انتشار اخبار این در اصل منتشر شد در EmailWire.Com – جهانی مستند در یک dvd با آزادی مطبوعات توزیع خدمات:
https://www.emailwire.com/release/1115153-Arab-Newswire-Relaunches-with-Press-Release-Distribution-to-Media-Reporting-on-Arab-World-Middle-East-and-North-Africa-MENA.html

مشاهده عربی و فرانسوی نسخه.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب