آرامکو کامل کسب آن از 70 درصد سهام در شرکت SABIC از صندوق سرمایه گذاری (PIF)

آرامکو اعلام کرد که موفق به تکمیل سهم خود را کسب 70 درصد سهام در عربستان صنایع شرکت (SABIC) از صندوق سرمایه گذ

توسط NEWSCENTERALS در 30 خرداد 1399

آرامکو اعلام کرد که موفق به تکمیل سهم خود را کسب 70 درصد سهام در عربستان صنایع شرکت (SABIC) از صندوق سرمایه گذاری (PIF) مستقل شدن بودجه و ثروت عربستان سعودی در مجموع قیمت خرید SAR 259.125 میلیارد دلار (US$ 69.1 میلیارد دلار) معادل به SAR 123.39 قیمت هر سهم.

اتمام معامله افزایش آرامکو حضور در بازار جهانی پتروشیمی صنعت بخش انتظار می رود رکورد سریعترین رشد تقاضای نفت در سال های پیش رو است. ترکیب در سال 2019 آرامکو و شرکت SABIC ثبت شده پتروشیمی تولید حجم نزدیک به 90 میلیون تن از جمله کشاورزی-مواد غذایی و محصولات تخصص.

کسب SABIC خطر است سازگار با آرامکو را در دراز مدت پایین استراتژی برای رشد آن مجتمع پالایش و پتروشیمی ظرفیت و ایجاد ارزش از ادغام در سراسر هیدروکربن های زنجیره ای. آن را به طور خاص افزایش آرامکو مواد شیمیایی استراتژی های تبدیل آرامکو به یکی از عمده جهانی پتروشیمی بازیکنان; یکپارچه سازی بالادست تولید با شرکت SABIC خوراک; گسترش توانایی در تامین زنجیره تامین و تولید و بازاریابی و فروش; مکمل حضور جغرافیایی پروژه ها و همکاران و افزایش انعطاف پذیری جریان نقدی نسل با هم افزایی ، شرکت SABIC انتظار نیز برای بهره مندی از آرامکو را پایین مواد شیمیایی مواد خام و تولید و توانایی در سرمایه گذاری و اجرای عمده رشد پروژه های در مقیاس بسیار بزرگ.

H. E. یاسر عثمان Al-Rumayyan فرماندار, عمومی صندوق سرمایه گذاری (PIF) گفت: "این یک نقطه عطف مهم برای سه نفر از عربستان سعودی مهم ترین نهاد. آن را فراهم می کند سرمایه برای PIF را در دراز مدت استراتژی های سرمایه گذاری به عنوان آن را همواره تحول اقتصادی و رشد عربستان سعودی بیشتر بهره مردم کشور ما; پشتیبانی از آرامکو را ادامه رشد در پایین دست و افزایش آن بین المللی ردپای; و آن را فراهم می کند شرکت SABIC جدید استراتژیک صنعت انرژی متمرکز سهامداران با قابلیت پشتیبانی از رشد پروژه ها."

امین ناصر, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت آرامکو گفت: "ما هیجان زده برای تکمیل این معامله. آن است که جهش قابل توجهی رو به جلو است که شتاب آرامکو را پایین استراتژی و تبدیل شرکت به یکی از عمده جهانی پتروشیمی بازیکنان. ادغام استراتژیک ما بالادست تولید و پایین دستی مواد شیمیایی مواد خام در تولید با شرکت SABIC مواد شیمیایی پلت فرم است که انتظار می رود به ایجاد فرصت برای انتخابی ادغام سودمندی است که پشتیبانی از رشد و اضافه کردن ارزش برای سهامداران است."

"با وجود این COVID-19 همه گیر بسیاری از شرکت ها مجبور به تجدید نظر و یا تجدید نظر خود را در دراز مدت استراتژی ما در دراز مدت تمرکز قدرت مالی و انعطاف پذیری باید ما را قادر به تکمیل این درگیری. آن را نشانه آغاز فصل جدیدی در تاریخ هر دو شرکت مهم نشانگر در ارائه دراز مدت ما را پایین استراتژی است."

Abdulaziz Al-Gudaimi معاون ارشد رئیس جمهور از پایین دست, آرامکو گفت: "تکمیل این معامله گام مهمی در چهارچوب مداوم رانندگی به توسعه جهانی یکپارچه پایین کسب و کار طراحی شده برای اضافه کردن ارزش سراسر هیدروکربن های زنجیره ای. به عنوان شرکت SABIC می پیوندد در چهارچوب خانواده از شرکت ها انتظار داریم برای ایجاد هم افزایی و ارزش افزوده از طریق ادغام در تامین زنجیره تامین و تولید و بازاریابی و فروش است."

Yousef A. Al-Benyan معاون رئیس و مدیر عامل شرکت SABIC گفت: "شرکت SABIC رابطه با PIF و چهارچوب می گردد به زمان آغاز به کار در سال 1976. شرکت SABIC متشکرم جناب مفتاح-Rumayyan برای قوی و ثابت حمایت از ما دریافت کرده اند از هر دو او و PIF. مقیاس جهانی و حضور شرکت SABIC یکی از ترین قابل توجهی متنوع مواد شیمیایی شرکت به ارمغان می آورد قابل توجهی پیشرفت به آرامکو. به عنوان مواد شیمیایی رشد پلت فرم شرکت SABIC انتظار برای بهره مندی از مقیاس های اضافی, تکنولوژی, سرمایه گذاری توانایی های بالقوه و فرصت های رشد آرامکو را در یکپارچه انرژی و مواد شیمیایی تولید. ما مشتاقانه منتظر برای کمک به جهانی مواد شیمیایی رشد در حالی که همچنان به حمایت از عربستان چشم انداز 2030."

به عنوان اکثریت سهامداران شرکت SABIC, آرامکو است که توانایی به انتخاب اکثریت شرکت SABIC مدیران. این شرکت SABIC هیئت مدیره خواهد اطمینان استراتژیک تراز و نظارت بیشتر و ایجاد ارزش برای شرکت SABIC و همه سهامداران خود به عنوان شرکت SABIC می شود یک عضو مهم از آرامکو ،

یک شرکت همکاری و ادغام کمیته نیز ایجاد شده است توصیه هایی را در همکاری و ادغام مسائل انتظار می رود به ایجاد ارزش برای شرکت SABIC به طور خاص و در چهارچوب گروه به عنوان یک کل. این کمیته خواهد بود به ریاست مدیر عامل شرکت SABIC و شامل دو عضو دیگر از شرکت SABIC و سه عضو از آرامکو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب