ارمنستان نویسنده ایزابل-افزایش Kulski سهام خانواده اش داستان در کتاب خود با عنوان "پرستاران از زارا: صمیمی خاطرات"

Nishan بود و نوزده سال از زمانی که ترکیه شاهد یک تحول در دولت عثمانی. خشونت و بی قانونی را ویران کل کشور است.

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

Nishan بود و نوزده سال از زمانی که ترکیه شاهد یک تحول در دولت عثمانی. خشونت و بی قانونی را ویران کل کشور است. زمانی که مورمون مبلغان وارد آن منطقی به نظر می رسید به دنبال فرصت های جدید در ایالات متحده است. Nishan و یک گروه کوچک از ارمنستان تبدیل خود را ترک خشونت زده در خانه زارا ترکیه در ماه سپتامبر از سال 1902.
 
در "پرستاران از زارا" نویسنده ایزابل-افزایش Kulski سهام خانواده اش داستان با تمرکز بر پدر نيشان یک مرد را دیدم که کمی بیش از حد دوست دارم اما با این وجود زندگی جالب زندگی است. از طریق یک میزبان از عکس های گزیده ای از Nishan خاطرات و جزئیات ارائه شده توسط اعضای خانواده او می گوید چگونه این گروه ساخته شده یک زندگی جدید در مورمون ایالت یوتا است.
 
"پرستاران از زارا" را بازگو فوتی و فوری و داستان غنی است که تداعی بار دیگر در یک تغییر چشم انداز. این ارائه می دهد یک نگاه به یک خانواده خیره کننده پیروزی و شکست در قرن بیستم آمریکا است.
 
تجربه خود را در واقعی چشم باز و تاریخی ادبیات ایزابل-افزایش Kulski با حمایت از او کتاب "پرستاران از زارا: صمیمی خاطرات" با حضور در آن راه اندازی این 14 اکتبرth تا اکتبر 18th در سال 2020 فرانکفورت نمایشگاه بینالمللی کتابو یا خرید Kindle یا شومیز کپی از آن را در آمازون است.

پرستاران از زارا: صمیمی خاطرات
نویسنده | ایزابل-افزایش Kulski
ناشر | ArchwayPublishing
| تاریخ انتشار اکتبر 25, 2018
نوع | خاطرات شخصی
ISBN-13 | 978-1480868991
شومیز قیمت | $11.99
 
درباره نویسنده
ایزابل-افزایش Kulski می نویسد: در مورد پدرش زندگی در خانواده بیوگرافی "پرستاران از زارا: صمیمی خاطرات." او نظر خودش پیشگام در حق خود او—با بازآفرینی از طریق حافظه زنده زندگی از اقوام مهاجر. او در حال حاضر زندگی در مکلین ویرجینیا.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب