به عنوان همه گیر همچنان آرژانتین چهره ورشکستگی دوباره

آرژانتین دولت در تلاش است برای رسیدن به یک تجدید ساختار بدهی با طلبکاران این کشور منابع مالی رسید. مقامات ارائ

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

آرژانتین دولت در تلاش است برای رسیدن به یک تجدید ساختار بدهی با طلبکاران این کشور منابع مالی رسید. مقامات ارائه وام با بسیار گریمر اقتصادی پیش آگهی از آنها در ماه آوریل است.

آرژانتین نکرده اوراق قرضه پرداخت بهره از ماه فوریه. در حال حاضر وزیر اقتصاد مارتین Guzman داده است این کشور بزرگترین دارندگان اوراق قرضه تا روز جمعه به قبول پیشنهاد او قرار داده و بر روی میز به حالت تعلیق پرداخت تا 2023 و کاهش نرخ بهره پس از آن. یکی از بزرگترین این وام سرمایه گذاری شرکت مدیریت بلکراک رد Guzman پیشنهاد و بلافاصله ارائه counteroffer.

در روز سه شنبه آرژانتین با وزارت اقتصاد منتشر شد تعدیل پیش بینی برای سال مالی 2020: این وزارتخانه پیش بینی شده است که اقتصاد به طور کلی خواهد بود کوچک با 6.5 درصد و آرژانتین را اصلی کسری مالی 3.1%. در نتیجه تنها سه روز پیش از مهلت بلندی دولت ارائه شده با سرمایه گذاران بسیار گریمر اقتصادی پيش از آن تا به حال در ماه آوریل است.

همانطور که در جای دیگر COVID-19 سمت چپ علامت آن در آرژانتین اقتصاد است. در عین حال این کشور در انتظار ورشکستگی شده است و در افق دور دیگر از آن است. زمانی که آلبرتو فرناندز رئیس جمهور شد در ماه دسامبر 2019 او به ارث برده $320 میلیارد بدهی از پیشینیان خود, Mauricio Macri و کریستینا فرناندز.

آرژانتین بدهی دولت افزایش یافته است که این کشور در ادامه به بدهی و آن ارز پزوی است ارزش از دست رفته. امروز 1 دلار ارزش 67.15 پزو — آن را فقط بیش از 15 پزو به دلار در اوایل سال 2017.

"فرناندز رئیس جمهور هرگز اعلام کرد که علنا اما این کشور ورشکسته وی گفت:" فدریکو Foders استاد بازنشسته در کیل موسسه اقتصاد جهانی فکر می کنم تانک. Foders گفت: آرژانتین می تواند شروع ستون تا آنجا که $45 میلیارد (€42.5 میلیارد دلار) سالانه بدهی در چند سال آینده بستگی به نرخ بهره تکامل است. که نشان دهنده کامل 10 درصد از 2019 تولید ناخالص داخلی: "هیچ کشوری در جهان است که می تواند این نوع از بدهی."

ادامه مطلب: آرژانتین چسبیده به خرابه Macri اقتصاد

'جذاب برای سرمایه گذاران

Foders که آرژانتین با تولد گفت: هیچ چیز می تواند توقف نهم ورشکستگی در این کشور از 200 سال از استقلال و سوم این هزاره. اندازه گیری از حجم کل بدهی های آن می شود و ملی بزرگترین ورشکستگی در تاریخ — و اجازه دهید دولت قاپ زنی پشت رسوا نقطه بالا آن را از دست داده بود به ونزوئلا است که در دسته دو و نیم سال قبل است. آرژانتین شروع به تنظیم پرونده در سال 2001 زمانی که آن را به قصور در $132 میلیارد دلار در بدهی. که ورشکستگی پس از بدهی در نهایت چپ طلبکاران برگزاری 80 میلیارد دلار در ضرر و زیان است.

بعد از ورشکستگی آمد و در سال 2014 که ما صندوق های تامینی شکایت کرد برای پرداخت بخشی از این بدهی در یک طرح دعوی در دادگاه شنیده توسط دادگاه تجدید نظر آمریکا در شهر نیویورک است. دادگاه آرژانتین به بازپرداخت بدهی اما این کشور پس از آن رئیس جمهور کریستینا فرناندز و Peronist دولت حاضر به انجام این کار.

بدهی بود و در نهایت پرداخت شده توسط فرناندز جانشین Macri. که حرکت بازگشایی درب برای آرژانتین برای بازگشت به بازارهای سرمایه جهانی است. این وضعیت باعث شد تا سرمایه گذاران برای قرار دادن ایمان خود را در Macri که فروخته اقتصادی خود برنامه به عنوان قطبی مخالف لیبرال چپ پوپولیسم از "Kirchnerism."

هر گونه نگرانی است که سرمایه گذاران ممکن است تا به حال در مورد آرژانتین مشکل مالی تاریخ و یا تلاطم آن به طور کلی اقتصاد به زودی را فراموش کرده اید زمانی که آنها ارائه شد پر سود نرخ بهره. "کشورهای صنعتی بودند در یک دوره نرخ بهره پایین" Foders گفت: "و ساخته شده است که آن را جذاب برای سرمایه گذاران."

اما آن را فقط سرمایه گذاران خصوصی که افتاد برای Macri را فریبندگی. در اکتبر 2018, زمانی که آرژانتین در اقتصاد در حال حاضر شروع به قرارداد بین المللی پول (IMF) قرض داده Macri دولت $56.3 میلیارد دلار است.

ادامه مطلب: لیست روابط نازی ها در آرژانتین به سرقت ثروت در بانک های سوئیس

رسوایی برای صندوق بین المللی پول

در بلکراک مدیر عامل ریک Rieder شد, خوش بینانه, اما با احتیاط بیشتر. "من فکر می کنم آرژانتین است که توانایی به نوبه خود گوشه," او گفت: خبری بلومبرگ. "حمایت از صندوق بین المللی پول بسیار بسیار معامله بزرگ است. و پویا در حال رفتن به بازی: آن را به زمان. آنها یک چالش مالی — آنها در انتخابات آینده; چالش های واقعی هستند."

Foders گفت: یکی دیگر از پیش فرض خواهد بود یک رسوایی بزرگ برای صندوق بین المللی پول که "می داند که دقیقا چگونه این کشور کنه — و آن را نیز می دانستند که چقدر بدهی های آن را حمل کند."

هنوز هم بسیاری از صندوق بین المللی پول بزرگترین همکاران را دیدم Macri به عنوان تثبیت نیروی در آمریکای جنوبی است. به عنوان صندوق بین المللی پول بزرگترین سهامدار آمریکا اعمال نفوذ زیادی بر روی سیاست های خود: "این همیشه که در راه است که هیچ راز می گوید Foders "و آن را به احتمال بسیار زیاد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار آن به Macri پول است."

آرژانتین داده است صندوق بین المللی پول دسترسی به منابع مالی عمومی سوابق در این دوره در حال انجام بررسی بدهی های خود را از پایداری و مذاکرات بدهی. در چهارشنبه 138 مشهور اقتصاددانان از 20 کشور التماس مورد برای وام به سازنده در مذاکرات با بوئنوس آیرس. هنوز رئیس جمهور فرناندز که سیاسی است کریستینا کیرشنر را شهروند ایالات حزب نمی خواهد به احتمال زیاد لذت بردن از همان صندوق بین المللی پول به نفع به عنوان سلف Macri و سرمایه گذاران خصوصی فقط علاقه مند به پول است.

در مهلت 500 میلیون دلار از دست رفته پرداخت سود اجرا می شود در مارس 22. اگر هیچ معامله را می توان با آن و یا پرداخت می شود — آرژانتین خواهد شد به طور پیش فرض.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن