آسیا-آفریقا-اروپا-1 کنسرسیوم اعزام Infinera به دو برابر ظرفیت در بین قاره ای سیستم کابل

Infinera (NASDAQ: INFN) اعلام کرد که آسیا-آفریقا-اروپا-1 کنسرسیوم (AAE-1) یکی از بزرگترین کنسرسیوم سیستم های ک

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

Infinera (NASDAQ: INFN) اعلام کرد که آسیا-آفریقا-اروپا-1 کنسرسیوم (AAE-1) یکی از بزرگترین کنسرسیوم سیستم های کابل کشی در جهان امروز, به تازگی به اتمام ارتقاء قابل توجهی با Infinera برای افزایش ظرفیت در آن اقیانوس شبکه اتصال شرق آسیا به اروپا از طریق مصر است. AAE-1 ثابت شده است که زیرساخت های حیاتی در اوراسیا راهرو و حتی بیشتر از آن به تازگی ارائه اتصال تنوع و انعطاف پذیری بین اروپا و خاورمیانه بازار. بر اساس Infinera صنعت پیشرو نسل چهارم بی نهایت ظرفیت موتور (ICE4) تکنولوژی و فوری پهنای باند قابلیت های Infinera راه حل فعال AAE-1 به دو برابر ظرفیت در آن بین قاره ای شبکه در حالی که کاهش کل هزینه مالکیت و افزایش خدمات چابکی و قابلیت اطمینان شبکه.

AAE-1 کابل سیستم دهانه 25,000 کیلومتر از زیر دریا و زمینی شبکه. بر خلاف دیگر سیستم کابل در جهان AAE-1 خاتمه در دو نقطه از حضور در سنگاپور است و تنها نسل بعدی کابل که در ادامه بیشتر به آسیا از طریق متنوع و راههای زمینی در سراسر تایلند اتصال به ویتنام کامبوج و هنگ کنگ است. این منحصر به فرد مسیریابی را قادر می سازد AAE-1 به ارائه یکی از پایین ترین زمان تاخیر مسیرهای بین هنگ کنگ و هند و شرق میانه و اروپا است.

"AAE-1 مهمی کابل زیر دریا دارایی برای حامل های جهانی با پهنای باند نیاز به سرعت در حال رشد به خصوص در طول این بسیار دشوار است و عمیقا غمگین بحران جهانی است. پس از یک ارزیابی دقیق ما انتخاب Infinera برای آن برتر, رسیدن, انتقال نوری عملکرد و قابلیت اطمینان" توضیح داد: آقای Loucas بالی رئیس AAE-1 کمیته مدیریت.

"در هنگام انتخاب یک راه حل برای AAE-1 آن حیاتی بود برای انتخاب یک فروشنده با بدون درز راه حل های مقیاس پذیر برای کل شبکه با اقتصاد" جوزپه Sini, معاون رئیس AAE-1 کمیته مدیریت اضافه شده است. "Infinera به AAE-1 توانایی برای فعال کردن ظرفیت سرعت و واقعا افتراق خدمات ما. Infinera شده است یک انتخاب عالی است."

"ما را خوشحال و برای حمایت از AAE-1 را ارتقا شبکه ارائه مزایای Infinera را فوتونی مدار مجتمع-بر اساس ICE4 راه حل های صنعت پیشرو طیفی راندمان Nyquist subcarriers SD-FEC به دست آوردن و هوشمند بهینه سازی. مستقر راه حل نیز تحویل داده تمدید C-band باز خط سیستم گذرگاه زمینی که در حال ارتقا خدمات به L-band" گفت: نیک Walden, معاون ارشد فروش در سراسر جهان در Infinera. "با استقرار Infinera را زیر دریا راه حل AAE-1 است راه اندازی برای رسیدن به موفقیت در حال حاضر و در آینده با تکنولوژی پیشگام برای مقابله با نسل بعدی خدمات از جمله فوری پهنای باند قابلیت را قادر می سازد که باز کردن قفل اضافی ظرفیت شبکه از طریق فعال سازی از راه دور."

در مورد Infinera

Infinera است یک تامین کننده جهانی از نوآورانه شبکه راه حل را قادر می سازد که حامل ابر اپراتورهای دولت ها و شرکت های به مقیاس شبکه پهنای باند و سرعت بخشیدن به نوآوری در خدمات و به طور خودکار عملیات شبکه. این Infinera end-to-end بسته نوری, نمونه کارها, ارائه, صنعت پیشرو در اقتصاد و عملکرد در مسافت های طولانی زیر دریایی, مرکز اطلاعات اتصال و حمل و نقل مترو برنامه های کاربردی. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Infinera بازدید www.infinera.com دنبال کنید با ما در توییتر @Infinera و خواندن Infinera آخرین پست های وبلاگ در www.infinera.com/blog.

Infinera و Infinera آرم علائم تجاری ثبت شده Infinera شرکت.

این آزادی مطبوعات شامل به دنبال اظهارات, از جمله, اما نه محدود به پتانسیل های فنی و عملیاتی و مالی مزایای استقرار Infinera زیردریایی راه حل است. این اظهارات تضمین نتایج و باید در نظر گرفته شود به عنوان یک نشانه ای از آینده فعالیت یا عملکرد آینده. نتایج واقعی ممکن است مادی از این انتظارات به عنوان یک نتیجه از خطرات مختلف و عدم قطعیت. اطلاعات در مورد این خطرات و عدم قطعیت و دیگر خطرات و عدم قطعیت است که بر Infinera کسب و کار موجود در عوامل خطر بخش و بخش های دیگر از Infinera گزارش سالانه در فرم 10-K برای سال مالی منتهی به تاریخ 28 دسامبر 2019 به عنوان زمینه با SEC در تاریخ 4 مارس سال 2020 به عنوان به خوبی به عنوان هر گونه گزارشات بعدی با ثبت و یا مبله به SEC. این گزارش ها در دسترس هستند در Infinera وب سایت در www.infinera.com و وب سایت SEC در www.sec.gov. Infinera هیچگونه تعهد می کند و در حال حاضر قصد داریم برای به روز رسانی هر گونه اظهارات به جلو نگاه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب