استخر ایزی ست Gets طراحی مجدد

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این محصول نرم در بسیاری از مکان های عمومی به اشکال متفاوت , مصارف مختلفی مانند : کف پوش مهد کودک , زیر انداز مخصوص باشگاه های ورزشی , کفپوش ضخیم ویژه پارک های بزرگ و کوچک و دیگر مکان های آموزشی و تفریحی کودکان , به عنوان عایق حرارت و عایق صوت و به ویژه زیر انداز استخر پیش ساخته و آماده که از سوراخ شدن کف استخر جلوگیری کرده و در هنگام شنا کف استخر بسیار نرم و راحت است استفاده می شود . استخر آماده ایزی ست قابل حمل اینتکس با لبه بادی و بدنه برزنتی ساخته شده و یکی از مدل های کم حجم و سبک شرکت اینتکس می باشد . شما میتوانید لبه استخر آماده ایزی ست قابل حمل را به وسیله انواع پمپ باد دستی , پمپ باد برقی با عملکرد دو کاره و پمپ باد پدالی پر و خالی نمایید . استخر پیش ساخته قابل حمل را در حیاط منزل , پارکینگ و ویلا می توان نصب و استفاده نمود . استخر ایزی ست قابل حمل از پلیمر 3 لایه تشکیل شده و از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار است . ایزی خرید یک فروشگاه آنلاین است که انواع مبلمان، لوازم خانگی و دکوراسیون را با قیمتهای رقابتی و کیفیت بالا ارائه میدهد.

Da ta has been gen᠎er ated by GSA Con᠎tent G ener​ator D​emover᠎si on.

این استخر دارای قطر 183 سانتی متر در ارتفاع 51 سانتی متر می باشد و برای سنین 3 سال به بالا طراحی شده است . این استخر برای استفاده چند نفر در همه فصول سال مناسب است و در عین حال نصب و استفاده آن بسیار آسان می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این استخر تفریحی می توان به وزن مناسب ، داشتن دریچه مخصوص تخلیه آب و قابلیت نصب انواع پمپ های تصفیه آب روی آن اشاره نمود. وزن استخر در حالت باد شده می تواند باعث فرو رفتن اشیاءِ روی سطح شود بنابراین این زمین را کاملا از وجود هر شیئی مخصوصا آن هایی که زواید تند و تیز دارند پاکسازی کنید. رنگ این استخر ها آبی بوده و در بعضی مدل ها دارای طرح هایی که بنام اقیانوسی معروفند تولید می شود. از چنین پمپ هایی که در شرکت اینتکس intex تولید شده اند برای انواع استخر های کوچک و بزرگ استفاده میشود . ᠎This post has  be en gen erated  by GSA Conte​nt G᠎ener at or Demoversion !

فوم های آماده از اسفنج پلیمری فشرده از جنس اتیلن و وینیل استات با دستگاه های مجهز روز دنیا ساخته شده است . زمانی که از استخر استفاده نمیشود در طول روز با وزش باد گرد و خاک و شن های ریز یا برگ درختان و آشغال های ریز و درشت به داخل استخر نفوذ کرده و آب استخر را آلوده و کثیف میکند به همین دلیل بهترین گزینه برای اینکه چنین مواردی رخ ندهد این است که از درپوش های مخصوص استخر استفاده شود . درپوش استخر پیش ساخته اصلی اینتکس مخصوص تمامی استخر های آماده بزرگ و کوچک ساخته شده و بسیار کاربردی است . استخر آماده اصلی اینتکس قابلیت نصب پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ تصفیه آب شنی را دارد و برای تخلیه آب از قسمت کف یک دریچه خروج آب دارد که در زمان کمی آب را خالی میکند . در انواع دیگر استخرها شما نیاز دارید تا در ابتدا میله و پایههای استخر را نصب کنید اما در استخرهای ایزی ست تنها کافی است تا لبههای برزنتی استخر را با پمپ دستی باد کرده و آن را از آب پر کنید تا فرم اصلی خود را بگیرد. را ارائه کرده که شما عزیزان می توانید با شماره تلفن های فروشگاه سعید اینتکس تماس گرفته و سوالات احتمالی خود را با ما در میان گذاشته و مشاوره بگیرید.

جهت تهیه و خرید اقلام مورد نیاز با همکاران ما در نمایندگی لوازم جانبی استخر اینتکس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . در این متن توضیحاتی درباره تمامی اقلام مصرفی و لوازم جانبی مورد نیاز استخر داده شده که میتوانید برای انواع استخر پیش ساخته اینتکس به کار بگیرید . پس در نظر بگیرید اگر لبههای استخر ایزی ست شما دچار آسیبدیدگی شده است؛ حتما نیاز به بررسی و تعمیر دارد. پس حتما تا انتهای این مقاله دکوراسیون خانه جنیفرلوپز با ما همراه باشید و نظرات خود را در انتهای این مقاله خوشحال میشویم به اشتراک بگذارید . در این مقاله به بررسی کامل استخر ایزی ست پرداختهایم با ما همراه باشید. چنانچه سوالی درباره خرید , فروش , نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته برزنتی فریمی , راه اندازی پمپ تصفیه آب شنی و فیلتری , دارید از کارشناسان ما در این مجموعه راهنمایی بگیرید . این محصول قابلیت راه اندازی اتوماتیک داشته و باعث راه اندازی سریع این استخر می شود. برای این کار کافیست ابتدا لبه بادی بدنه را باد کرده و سپس با جاری نمودن آب درون استخر اقدام به راه اندازی آن کنید.  Th​is has ​been generat᠎ed  wi᠎th t​he  help  of GSA Cont᠎en᠎t  Gene ra to​r  DEMO​.

آخرین مطالب